3 értékes Facebook csoport funkció, amit alig ismernek páran

Három nagyon értékes funkciót mutatok be ebben a bejegyzésben, mellyel jobban tudod menedzselni Facebook csoportjaidat, amennyiben adminisztrátora, esetleg moderátora vagy egy csoportnak.

Több mint 1 milliárd ember tagja valamilyen csoportnak Facebookon. A közösség, a közösséghez tartozás egyre nagyobb hangsúlyt kap Mark Zuckerbergék missziójában, melynek célja, hogy jobbá tegyék a világot és a közösségekben résztvevők életét.

Egy régebbi bejegyzésünkben olvashattál 5 új funkció megjelenéséről, melyek többségét már mi is aktívan használjuk. Most további 3 olyan lehetőséget mutatok be neked, melyről alig tudnak néhányan.

Kérdőív kitöltése csatlakozás előtt

Feltehetsz 3 kérdést azoknak a felhasználóknak, akik szeretnének csatlakozni a csoportodhoz. Ez a kérdőív közvetlenül a Csatlakozás a csoporthoz gomb megnyomása után ugrik fel a felhasználóknak.

Ez segít jobban megismerni a csatlakozni vágyó felhasználókat. Továbbá piackutatás szempontból is nagyon értékes, hogy milyen téma iránt érdeklődnek, milyen indíttatásból döntöttek úgy, hogy csatlakoznak a csoporthoz.

Az alábbi képen azt láthatod, hogy az Utazómajmok világmegváltó csoportjában egészen más célra is lehet használni ezt a funkciót. Konkrétan arra, hogy biztosan találkozzon a felhasználó a csoport szabályzatával.

Tedd a meghívásokat személyesebbé

Ahelyett, hogy csak meghívsz, felveszel valakit egy csoportba, írj a meghívó mellé néhány sort. Ezzel tudatod a felhasználóval, hogy szerinted miért lenne érdekes a felhasználó számára, ha a közösség tagja lenne.

Írd meg ezt a pár sort és biztos lehetsz benne, nem zaklatásnak éli meg a felhasználó, ha kéretlenül hívod meg egy közösségbe. Megszámoltam,
engem az előző héten 6 FB csoportba hívtak meg. Ráadásul úgy, hogy nekem nincsenek barátaim. Mit élhet át egy aktív közösségi életet élő felhasználó?

Könnyítsd meg a dolgod, írj néhány sort a meghívó mellé.

Chat indítása a csoport tagjaival

Ennek segítségével közös chat beszélgetést indíthatsz a közösség tagjaival. Ez a funkció nem érhető el minden csoportban jelenleg.

Ritkán lehet szükség arra, hogy a csoport minden tagjával közös chat beszélgetést indíts. Sőt, szerintem kifejezetten rossz ötlet lenne, főként egy több ezres, tízezres csoportban.

Amire viszont szerintem nagyon alkalmas, hogy bizonyos csoporttagokkal közös beszélgetést indíts. Például egy csoportban kialakult vita tagjaival, amikor látod, hogy kezd elfajulni a helyzet. Így figyelmeztetni tudod őket, hogy mérsékeljék magukat, mert közel járnak a csoport szabályainak megsértéséhez.

Remélem, tudtam segíteni adminisztrátori tevékenységed hatékonyabb elvégzésében. Amennyiben nem olvastad még a témához kapcsolódó előző bejegyzésünket, akkor katti ide: 5 vadonatúj funkció érkezik a Facebook csoportokba.


1 megosztás = “köszönöm, ez tetszett, hasznos volt” :)

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Facebook posztolás: mit, miért, mikor, hogyan, és a többi

Facebook posztolás: mit, miért, mikor, hogyan, és a többi

Minden, amit tudnod kell a "céges" Facebook posztolásról. Ha érdekel a téma, akkor elég ezt az egy írást elolvasnod ahhoz, hogy képbe kerülj a Facebook posztolás legfontosabb tudnivalóival.

Elolvasom
6+1 nem gyenge érv, amiért kötelező lenne céges blogot vezetned

6+1 nem gyenge érv, amiért kötelező lenne céges blogot vezetned

Ha elég tökös lennék, akkor odamennék hozzád, és két kézzel megráználak, hogy “ember, mit nem értesz azon, hogy muszáj a cégednek blogolnia?”. De nem vagyok én ilyen tökös, úgyhogy írtam inkább egy...

Elolvasom
7 szuperfontos Google Analytics funkció webshop tulajdonosoknak (de mások is tanulhatnak belőle)

7 szuperfontos Google Analytics funkció webshop tulajdonosoknak (de mások is tanulhatnak belőle)

Szinte minden webshopban van már Google Analytics mérőkód, de csak kevesen használják ki az Analyticsben rejlő lehetőségeket. Ha profi eredményeket akarsz, akkor profi mérésekre van szükséged – olv...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob