3 nagyszerű tipp, hogy jobban megismerd vásárlóidat

Ha ismered a vásárlóidat, információid vannak érdeklődési körükről, viselkedésükről, akkor ez hozzásegít téged ahhoz, hogy vásárlóidhoz hasonló felhasználókat tudj elérni hirdetéseiddel, ajánlataiddal. Ebben a videóban 3 olyan nagyszerű tanácsot kapsz, melyek segítségével jobban meg tudod ismerni vásárlóidat.

Ha csak annyit tudsz a vásárlóidról, hogy épp milyen terméket, szolgáltatást vásároltak meg tőled, akkor az hosszútávon nem segít hozzá téged, hogy újravásároljanak tőled, vagy megtaláld a potenciális vásárlóidat.


A bejegyzés hanganyaga meghallgatható Soundcloud-on.

Amennyiben tetszett a bejegyzés vagy úgy gondolod, másoknak is hasznos lehet, nyugodtan oszd meg, hálásak lesznek érte azok, akiknek segíteni tudsz.

1 megosztás = “köszönöm, ez tetszett, hasznos volt” :)

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Ha ezt a pár dolgot csinálod, akkor a konkurenseid 80%-ánál komolyabb lesz az online marketing aktivitásod

Ha ezt a pár dolgot csinálod, akkor a konkurenseid 80%-ánál komolyabb lesz az online marketing aktivitásod

A legtöbb magyar vállalkozás botrányosan gyengén csinálja az online marketinget. Ennek “köszönhetően” egészen kis energiabefektetéssel simán lekörözheted a legtöbb konkurensedet. Mutatom, hogy mit ...

Elolvasom
Ha kizárólag az új vevőkre koncentrálsz, akkor tövig nyomod a gázt a szakadék felé!

Ha kizárólag az új vevőkre koncentrálsz, akkor tövig nyomod a gázt a szakadék felé!

A versenyt az nyeri, aki többet tud költeni egy új vevő megszerzésére. Pontosan ezért kell megértened, hogy a "nagy pénz" nem az új vevők megszerzésében van, hanem csak ott kezdődik. A marketingben...

Elolvasom
3 értékes Facebook csoport funkció, amit alig ismernek páran

3 értékes Facebook csoport funkció, amit alig ismernek páran

Három nagyon értékes funkciót mutatok be ebben a bejegyzésben, mellyel jobban tudod menedzselni Facebook csoportjaidat, amennyiben adminisztrátora, esetleg moderátora vagy egy csoportnak. Több mint 1 milliárd ember tagja valamilyen csoportnak Facebookon. A közösség, a közösséghez tartozás egyre nagyobb hangsúlyt kap Mark Zuckerbergék missziójában, melynek célja, hogy jobbá tegyék a világot...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob