4 szűk keresztmetszet, melyek rontják az online marketinged

Mielőtt elkezdenél azon gondolkodni, hogyan tudnád növelni bevételed sokkal több látogató megszerzésével (megemelt hirdetési költség mellett), vagy ugyanannyi látogatót szerezni kevesebb erőforrás ráfordításával, nézd meg ezt a videót. Kristóf azokról a szűk keresztmetszetekről beszél, melyek rontják az online marketinged, és ezzel együtt a teljesítményed, bevételed.

Amennyiben képes vagy ezeket a szűk keresztmetszeteket kiküszöbölni, tágítani, elvégezni a szükséges finomhangolásokat, akkor egyszeri, aránylag alacsony ráfordítással képes leszel jelentősen növelni bevételed, eredményeidet.


Amennyiben tetszett a bejegyzés vagy úgy gondolod, másoknak is hasznos lehet, nyugodtan oszd meg, hálásak lesznek érte azok, akiknek segíteni tudsz.

1 megosztás = “köszönöm, ez tetszett, hasznos volt” :)

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

A 2023-as év 3 legfontosabb tanulsága

A 2023-as év 3 legfontosabb tanulsága

Csak akkor lehet felkészülten nekivágni az új évnek, ha levonod az elmúlt év legfontosabb tanulságait. Úgy fogsz tudni magabiztosan előrenézni, ha pontosan tudod, hogy mi van mögötted, és hogy az m...

Elolvasom
Van helye hatásvadász szavaknak az online marketingben?

Van helye hatásvadász szavaknak az online marketingben?

Hogyan lehet megragadni az emberek figyelmét? Ha foglalkozol (online) marketinggel, akkor egész biztos, hogy téged is foglalkoztat ez a kérdés. Vajon érdemes hatásvadász szavakkal próbálkozni? És h...

Elolvasom
Melyik lead értékesebb – Facebook vagy AdWords?

Melyik lead értékesebb – Facebook vagy AdWords?

Egy konzultáció alkalmával járt nálunk partnerünk, amikor a Facebook és AdWords leadek utánkövetéséről esett szó. Mint kiderült, a Facebookról és AdWordsről jövő leadeket eléggé másként kezelik a s...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob