A legütősebb Instagram tipp, amit eddig hallottam

Pár napja hallgattam egy interjút, melyben Gary Vaynerchuk, a világ egyik legnépszerűbb üzletembere arról beszélt, milyen lehetőségei vannak egy étterem vezetőjének Instagramon, hogy új vendégeket toborozzon.

Nem a fizetett hirdetésekről, legújabb célzási beállításokról beszélt, hanem egy pofonegyszerű folyamatról, mely ráadásul ingyenes. Az interjúban egy éttermet hozott fel példának, viszont egy virágbolt tulajdonos, konditerem üzemeltető szintén élhet ezzel a lehetőséggel.

Olvasd el a blogbejegyzést és döntsd el, számodra is használható-e ez a pofonegyszerű és ingyenes lehetőség!

Szerezz vendégeket Instagramon

Először is szükséged lesz egy Instagram profilra, sőt, egy üzleti Instagram profilra céged, vállalkozásod nevével. Ez azért fontos, mert hitelességet és bizalmat növelhetsz vele.

Keress rá Instagramon a városra, településre, városrészre, ahol éttermed, konditermed, fagyizód, virágboltod, ruhatisztítód, stb. szolgáltatásai elérhetőek. Erre azért van szükség, mert lokálisan az ott élőket szeretnéd elérni. Azokat, akik a szolgáltatásod, terméked közelében vannak.

Ha kiválasztottad a települést, várost, városrészt, akkor az Instagram kilistázza az ott készített képeket. Legnépszerűbbek fölül, majd időrendben alatta az összes többi.

Tehát mi történt? Megtaláltad azokat a felhasználókat, akik a bizniszed közelében elérhetőek! Ráadásul azokat kiemelve, akik népszerűek, sok követővel rendelkeznek, sokan látják és kedvelik képeiket, videóikat.

Továbbá a legutóbbi posztok szekciónál látod, hogy melyik felhasználó van valószínűleg jelen Instagramon, hiszen pár másodperce, perce posztolt tartalmat.

Mi tart vissza, hogy étteremtulajdonosként például dobj nekik egy üzenetet kuponnal, ha betérnek hozzád és megmutatják a kupont, akkor kapnak egy ajándék desszertet?

Konditerem üzemeltetőként írhatsz nekik, hogy az üzenetet bemutatva kapnak egy ajándék fehérje turmixot edzés után, és így tovább.

Ez a módszer nem használható minden vállalkozásban, hiszen nem tudod kihasználni a földrajzi meghatározást, ha online fut a bizniszed, nincs boltod, éttermed, stb.

Törzsvendégek vs. új vendégek

A fent bemutatott módszer segítségével diszkréten tudod kezelni az új vendégek iránt táplált kiemelt kedvességed, odafigyelésed. Gondolj bele! Mit érezhet egy törzsvendéged az éttermedben, konditermedben, mikor azt látja, hogy az új vendégeknek ingyen desszertet, fehérje turmixot ajánlasz fel, míg ők hozzád járnak évek óta, és nem részesülnek a kiváltságból.

Kezeld diszkréten az új vendégeknek kínált ajándékokat, plusz odafigyelést, mert könnyen elveszítheted törzsvendégeid hűségét és bizalmát.

Hab a tortán

Ha elfogadták meghívásodat azok a felhasználók, akik a legnépszerűbbek, akiket legtöbben követnek, lájkolnak, akkor újabb ‘ingyen’ reklámot szereztél, amennyiben képet készítenek a menüről, ahogy éppen edzenek a konditermedben és ezt megosztják Instagram profilukon is.

Összefoglalás

Pofonegyszerű módszer, és több szempontból is előnyös számodra. Például nem költöttél hirdetésre, nem játszottad el törzsvendégeid bizalmát,
és még plusz láthatóságot is biztosíthat számodra egy-egy elégedett vendék posztja után.

Nem tudod minden vállalkozásban használni ezt a módszert, és egy Budapest méretű városnál például érdemes lehet városrészekre, kerületekre szűrni.

Mivel ingyenes megoldás, ezért jól látod, hogy időbe és energiába kerül felhasználónként elküldeni az üzenetet Instagramon, kiválasztani azokat a felhasználókat, akik tényleg érdeklődhetnek a szolgáltatásod iránt.

Mindent összevetve, szerintem mindenképp megér egy próbálkozást, hogy milyen eredményeket tudsz elérni vele.

1 megosztás = “köszönöm, ez tetszett, hasznos volt” :)

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Le fognak állni a Facebook hirdetéseid…

Le fognak állni a Facebook hirdetéseid…

…ha július 10-ig nem adod meg a Metának, hogy a Facebook hirdetéseidnek kik a kedvezményezettjei, és hogy ki fizet utánuk! Ez az új és a jelenleg futó kampányok esetében is igaz, úgyhogy érdemes mi...

Elolvasom
4 szűk keresztmetszet, melyek rontják az online marketinged

4 szűk keresztmetszet, melyek rontják az online marketinged

Mielőtt elkezdenél azon gondolkodni, hogyan tudnád növelni bevételed sokkal több látogató megszerzésével (megemelt hirdetési költség mellett), vagy ugyanannyi látogatót szerezni kevesebb erőforrás ...

Elolvasom
Long tail (hosszú farok) – mit jelent?

Long tail (hosszú farok) – mit jelent?

Az új “Mit jelent?” rovat első epizódja a long tail, magyarul hosszú farok kifejezéssel, illetve a mögötte álló elmélettel foglalkozik. Tömörített/egyszerűsített változat: a long tail elmélet szerint az interneten elterjedt új és rendkívül sikeres kereskedelmi-, ill. szolgáltatási megoldások (egyik) alapja a fizikai korlátok megszűnése. Egy webshop kínálatában nem játszik szerepet...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob