Adwords blog

Csökkentsd hirdetési költségeid és növeld minőségi pontszámod kizáró kulcsszavak használatával

A bejegyzés szerzője: Őry István

Az előző videós bejegyzésben Kristóf arról beszélt, hogy mi a különbség az általános és specifikus kulcsszavak között. Nem azt kell keresni, hogy melyik jobb a másiknál, hanem azt, hogy melyiket mikor érdemes használni. A kulcsszavak adják a Kereső hálózaton indított AdWords kampányaid alapját, meghatározzák, hogy milyen keresési kifejezésekre fognak megjelenni hirdetéseid a Google találati oldalán.

Ebben a bejegyzésben a kizáró (negatív) kulcsszavakkal fogok foglalkozni (továbbra is a Kereső hálózatnál maradva), melyek legalább annyira fontos komponensei egy kampánynak, mint a normál (pozitív) kulcsszavak. Ráadásul használatukkal csökkentheted költségeidet és javíthatod a minőségi pontszámodat is. Kettőt egy csapásra! :)

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Kulcsszó választás - Építsd stabil alapokra AdWords kampányaidat

A bejegyzés szerzője: Őry István

Az AdWords kampányaid alapját a kulcsszavak adják. Meg kell találnod azokat a kifejezéseket, melyeket potenciális vásárlóid, ügyfeleid írnak be a keresőbe, hogy megoldást találjanak problémáikra. A következő videóban Kristóf azt mutatja be, hogy milyen típusú kulcsszót érdemes választanod. Konkrétabban az általánosabb és specifikus kulcsszavakat fogja összehasonlítani. Azt nehéz lenne eldönteni, hogy melyik jobb a kettő közül, inkább azt kell figyelembe venni, hogy melyiket mikor használd.

A bejegyzés tartalma meghallgatható Soundcloud-on.

kattintson ide a folytatáshoz...

1 hozzászólás

"Ne menj bele a licitháborúkba" – Konverzió növelés 3 lépésben

A bejegyzés szerzője: Őry István

Két erőteljes törekvés biztos megfogalmazódott már benned, ha AdWords hirdetésekkel próbálod fellendíteni vállalkozásod. Az egyik valószínűleg arra vonatkozott, hogyan lehet a legalacsonyabb áron kattintásokat szerezni, a másik pedig, hogyan lehet a lehető legtöbb konverziót (vásárlás, ajánlatkérés, hírlevél feliratkozás, stb.) elérni ezekkel a kattintásokkal. A következőkben 3 olyan tanácsot adok, melyek garantáltan jobb konverziós arányhoz vezetnek. Ráadásként akár a költségeid is csökkenhetnek, ami lássuk be, elég jó hangzik. :)

Rögtön az első módszerrel egyszerre csökkentheted a költségeidet és növelheted a konverziós arányt. Ne arra számíts, hogy azonnal tizedére csökkennek a kiadásaid. Viszont aránylag gyorsan akcióba tudsz lépni és végrehajtani ezeket a módosításokat, így az eredmények is gyorsabban jönnek.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

A remarketing veszélyei – Ugye te nem követed el ezeket a szarvashibákat?

A bejegyzés szerzője: Őry István

A remarketing célzás egy fontos, és értékes célzási lehetőség, hiszen olyan felhasználókat tudsz elérni, akik már találkoztak a weboldaladdal. Valamilyen csatornáról a honlapodra érkeztek és fogyasztották az ott elérhető tartalmakat, érdeklődtek a termékeid, szolgáltatásaid iránt. Pontosan meg tudod határozni, hogy ki melyik oldalt látta, és milyen termék, tartalom, szolgáltatás, stb. iránt érdeklődött. Így személyre szabott hirdetéseket tudsz megjeleníteni neki.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

3 ok, amiért nem egyeznek az Analytics és AdWords konverziós mérőszámaid

Naponta felmerülő kérdés, hogy miért nem ugyanazt méri konverziók (konverzió = vásárlás, hírlevél feliratkozás, ajánlatkérés, stb.) tekintetében az Adwords és az Analytics. Jogosan felmerülő kérdés, hiszen mindkettő Google termék, ráadásul a fiókok összekapcsolásával még szorosabb együttműködés feltételezhető a két rendszer között. Ennek ellenére jelentős eltérések lehetnek az eredményekben, és ez sok fejfájást okoz még a marketinges kollégáknak is. A következő 3 pontban összefoglalom, hogy mi lehet az oka ennek az eltérésnek.

Ha a fent olvasottak nem okoznak problémát számodra, akkor két eshetőség van. Vagy nem jutottál még el odáig, hogy mérd a hirdetéseid, kampányaid eredményeit (ami nagy hiba), vagy annyira pro vagy már, hogy mindez számodra ismétlés lesz. Utóbbi az örvendetesebb állapot.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Így ellenőrizd 2 egyszerű lépéssel AdWords hirdetéseid megjelenését és pozícióját

Ebben a videóban kiderül, hogyan ellenőrizd hirdetéseid megjelenését és rangsorát a Google találati listáján. Sokan ezt úgy oldják meg, hogy beírják a Google keresőjébe a kulcsszavaikat. Ez egyáltalán nem jó megoldás! Nézd meg a videót és minden kérdésedre választ kapsz a témával kapcsolatban. Ha épp nem tudsz videót nézni, akkor a videó alatt leírva is megtalálod a tudásanyagot.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Melyik a jobb hirdetés? 4 szintes elemzés a ROSSZ döntéseid elkerüléséért

Ha rendszeresen olvasod a blogot, valószínűleg tudatosult már benned, hogy – ugyan az AdWords egy kattintás alapú hirdetési rendszer – nem a kattintások száma határozza meg egy sikeres kampány eredményeit. Az eredmények célteljesülésekben (konverziókban) realizálódnak. Hiszen nem az a célod, hogy a te hirdetésedre kattintsanak legtöbben, hanem az, hogy minőségi látogatókat szerezz és bevételt generálj, esetleg elérhetőséget (főként email címet) szerezz a potenciális vevőktől. Ha már ezt átlátod, akkor nagyon jó úton haladsz.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

5 nagyon költséges AdWords hiba

Az AdWords az online marketing sportkocsija. Sokba kerül, gyors és figyelemfelkeltő. Ha a motor rendesen felpörög, akkor szinte semmi máshoz nem hasonlítható a hatása.

Ha nem foglalkozol vele eleget, vagy elég jól, akkor gyorsan pénznyelővé válik, és oda az élvezet. A problémák ezer irányból érkezhetnek, és vannak köztük könnyen orvosolhatóak, és persze olyanok is, amiket nem lehet egy fél órás szervizzel rendbe hozni.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Hogyan használd az új AdWords adaptív hirdetéseket

Amióta van AdWords display hálózat (vagy régebbi nevén tartalmi hálózat), azóta a keresőben is megjelenő szöveges hirdetési formátum volt a leggyakoribb formátum a display hálózaton is. Egyszerűen azért, mert akár egy az egyben lehetett ugyanazokat a hirdetéseket használni mindkét helyen.

Mi is az AdWords display hálózat?

A display hálózat röviden annyit jelent az AdWordsben, hogy van már hazai szinten is több ezer olyan honlap és egyéb online felület, ahol meg tudnak jelenni Google AdWords hirdetések. Például hvg.hu, hasznaltauto.hu, youtube.com, gyakorikerdesek.hu és még száz meg száz másik honlap, amiről nem is kell tudnom, mert a Google úgyis remek célzási lehetőségeket kínál ezen honlapok megcélzására. Ha a kerti bútorokkal kapcsolatos honlapokon szeretnék hirdetni, akkor az ilyen honlapok megcélzására megadhatom a kerti bútorok célkategóriát, és voilá, a Google tudni fogja melyek ezek.

Ha olvastad az egyik előző írásom, abban beszámoltam az új AdWords szöveges hirdetési formátumokról, amik forradalmi fejlesztésnek számítanak, mert sok-sok éve nem változtak ekkorát a keresőben megjelenő hirdetések. Ezzel párhuzamosan fejlesztett igen jelentőset a Google a display hálózat hirdetésein is, és így jutunk el az ún. adaptív (vagy reszponzív) hirdetésekhez, amit részletesebben is bemutatok most.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Hogyan használd az AdWords kiterjesztett szöveges hirdetéseket

2016. augusztus második felében kezdte meg a Google nemzetközi szinten is teljesen elérhetővé tenni az ún. kiterjesztett hirdetési szöveg formátumát. Ez olyan horderejű változás, ami tulajdonképpen szinte történelmi jelentőségű. A lényeges karakter limitek minimum 8-10 éve változatlanok emlékeim szerint, tehát ez tényleg nagy dolog! :)

Ez azt jelenti, hogy 45 karakterrel megnőtt egy szöveges AdWords hirdetés "hossza". Mivel a keresőben csak szöveges hirdetések jelenhetnek meg, és szerintem a keresőhirdetés az egyik legütősebb hirdetési forma jelenleg, ezért erről muszáj beszélni! Könnyebb fogalmazni, könnyebb ütős szövegeket írni, nő a mozgástér - persze a konkurenciád számára is, úgyhogy jó odafigyelni erre.

Az új formátum felépítése a következő:

kattintson ide a folytatáshoz...

1 hozzászólás

Oldal: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11

Ez igazából nem csak Adwords blog, csak a KKV Online marketing blog leválogatott bejegyzései.