Adwords blog

5 módszer, mellyel élned kell, ha alacsony költségkerettel hirdetsz AdWords-ben

Alacsony költségkerettel be kell tartanod bizonyos irányelveket, hogy a legtöbbet tudd kihozni lehetőségeidből. Ha korlátozott erőforrásokkal rendelkezel, figyelned kell rá, hogy a lehetőségeidhez mérten hirdess AdWords-ben.

Ha nem tartod ezt szem előtt, akkor több szempontból is megnehezíted saját életed. Vagy annak a szakembernek, ügynökségnek az életét, aki a kampányaidat kezeli.

Ebben a bejegyzésben azt mutatom meg, hogyan hirdess AdWords-ben, hogyan maximalizáld az eredményeidet, ha alacsony büdzsével, költségkerettel rendelkezel.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

5+1 AdWords mutató kampányaid eredményességének elemzéséhez

AdWords kampányaid eredményességének elemzéséhez tisztában kell lenned, hogy mely mutatókat érdemes vizsgálni. Továbbá, milyen összefüggés van a fontos mutatók között. Már az elején érdemes megjegyezni, hogy egyetlen mutató önmagában nagyon ritkán szolgál releváns információval.

Legtöbb esetben több mutatót együtt érdemes vizsgálni, mert a kampányok eredményessége így mérhető pontosabban. A bejegyzésben 5+1 AdWords mutatót mutatok be, melyeket kampányaid eredményeinek elemzése során elsőként kell szemügyre venned.

Ezek között szerepel egy olyan mutató, mely nem található meg az AdWords hirdetéskezelő rendszerében. A bejegyzés végére megtudod, hol kell keresned ezt a mutatót.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Láthatatlan költségek, ha magadnak kezeled AdWords kampányaidat

Nagyon előnyös és értékes tulajdonság, ha hajlandó vagy tanulni, képezni magad, hogy a saját vállalkozásodban bizonyos feladatokat saját magad tudj elvégezni. Viszont nem árt több oldalról is megvizsgálni, hogy mikor éri meg.

Például, nagy eséllyel nem fogsz elkezdeni programozni tanulni, weboldalt fejleszteni, stb., hogy saját magad végezd el ezeket a feladatokat. Inkább szakemberre bízod, mert fontos számodra, hogy hiba nélkül, gyorsan legyen eredmény, mert ez segíti előre vállalkozásod, céged.

Ebben a bejegyzésben azt járom körbe alaposabban, hogy mire érdemes figyelned, amikor úgy döntesz, saját magad kezeled AdWords kampányaidat. Nem minden esetben térül meg ez az elhatározás.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Visszaszámlálás elhelyezése AdWords hirdetéseidben

Közeleg a Black Friday, ezért érdemes tudnod róla, hogy lehetőséged van AdWords hirdetéseidbe egy kis sürgetést csempészni, mely növelheti a vásárlási szándékot.

Ezt egyszerűen meg lehet oldani AdWords szöveges hirdetésekben egy visszaszámláló függvény segítségével, melyet percek alatt aktiválni lehet.

A hirdetésben dinamikusan változik a hátralévő napok, órák, percek száma, amíg az akció, különleges kedvezmény tart. Ezzel sürgetheted a döntés meghozatalára potenciális vásárlóidat.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

AdWords Strukturált Kódrészlet Bővítmény - Már számodra is elérhető

Június óta elérhető számodra is a strukturált kódrészlet bővítmény, mely előtte magyar nyelven nem volt elérhető. AdWords hirdetéseid ezáltal relevánsabbak lehetnek és nagyobb láthatóságot biztosítanak a Google találati oldalán.

Kevesen használják még, így lépéselőnybe kerülhetsz, ha gyorsan cselekszel. Ebben a bejegyzésben bemutatom lépésenként, hogyan tudod beállítani ezt az AdWords bővítményt.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Az elszalasztott lehetőségek AdWords mutatói

Nagyon könnyen meg tudod állapítani AdWords kereső kampányaid esetében, hogy milyen arányban veszítesz a keresési megjelenésekből az alacsony költségkereted vagy pozíciód miatt.

Ez jól teljesítő kampányok esetében annyit jelent, hogy növelni tudod az eredményességüket, ha csökkenteni tudsz az elveszített keresési megjelenés arányán.

Hiszen ha többször meg tudnál jelenni, akkor nagy valószínűséggel még több konverziót tudnál elérni. A bejegyzésben bemutatom ezt a két mutatót, mely segítségedre lesz a továbbiakban.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Így égeted a pénzed AdWords-ben, ha erre az apróságra nem figyelsz

Miután felépítetted AdWords kampányaidat, futnak a hirdetések, érkeznek a látogatók, akkor kezdődik igazán egy megfontolt, tudatos hirdető munkája. Mivel nem látsz a jövőbe és nem tudsz már a kampányépítés alatt minden eshetőségre gondolni, ezért a folyamat közben is korrigálnod kell a rendszert. Így tudod növelni kampányaid hatékonyságát és megtérülését.

Ebben a blogbejegyzésben kifejezetten egy eszköz használatát mutatom be, mely segíteni tud abban, hogy csak olyan látogatókért fizess, akik tényleg érdeklődnek terméked, szolgáltatásod iránt.

A hirdetési költséged ezáltal csökkenni fog, és minél előbb alkalmazod ezt a módszert, annál több pénzt tudsz megspórolni.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Leáldozik a Gmail hirdetések napja a Google friss bejelentése után?

Egy héttel ezelőtt a Google bejelentette, hogy hamarosan megszünteti az ingyenes Gmail fiókok üzeneteinek monitorozását. Ezt eddig azért tette, hogy személyre szabottabb hirdetéseket tudjon eljuttatni a felhasználók Gmail fiókjába (GSP hirdetés).

A hirdetők GSP (Gmail Sponsored Promotions) hirdetésekkel tudják elérni a felhasználókat Gmail fiókjukban. A hirdetők többek között kulcsszavakat adhatnak meg, és ha ezek a kulcsszavak szerepelnek a felhasználók levelezéseiben, akkor megy is a hirdetés.

Ez a lehetőség hamarosan megszűnik. Jogosan merülhet fel a kérdés: akkor leáldozott a Gmail hirdetések aranykora?

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

AdWords Ajánlatkorrekció - Növeld a bevételed 2 kattintással

Futnak AdWords Keresési és Display kampányaid, több ezer felhasználónak hirdetsz egyszerre. Ezek a felhasználók különböző paraméterekkel rendelkeznek, melyek befolyással lesznek vásárlási szándékukra, a vásárlás előtti döntéshozatalukra.

Lesznek olyan felhasználók, akik valami okból kifolyólag szívesebben vásárolnak tőled. Például azért, mert olyan eszközt használnak mindannyian, mellyel könnyű vásárolni a webshopodban.

Ezzel szemben lesznek olyan felhasználók, akiket hiába érsz el ugyanazzal az üzenettel, mint a fent említett felhasználókat, technikai okok miatt, vagy más okból kifolyólag nem fognak vásárolni tőled. Előfordulhat, hogy olyan eszközről nyitják meg a hirdetésed, melyen szétesik a weboldalad, vagy eltűnnek a gombok, stb. Ez bizalmatlanságra adhat okot, kényelmetlenné válik a felhasználónak, és 3 másodperc múlva a konkurensednél keresi ugyanazt a terméket, szolgáltatást.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Teszteltük a megújult AdWords kezelőfelületét

Tavaly márciusban jelentette be a Google, hogy új köntösbe öltözteti az AdWords kezelőfelületét. Az utolsó kozmetikai beavatkozás 2008-ban történt, azóta nem hajtottak végre változtatásokat a dizájnon. Néhány fiókban már megjelent az új felületre váltás lehetősége, ebben a bejegyzésben megosztom eddigi tapasztalatainkat, észrevételeinket az új kezelőfelülettel kapcsolatban.

Vannak olyan opciók, beállítások, melyek még nem elérhetőek az új felületen, ilyenkor automatikusan visszanavigál a régi felületre az AdWords (például számla letöltés esetén). Paul Feng, az AdWords termékmenedzsment igazgató azt nyilatkozta, hogy 2017 végéig minden funkciót képes lesz ellátni az új felület, továbbá minden fiókban megjelenik a megújult dizájn.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Oldal: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12

Ez igazából nem csak Adwords blog, csak a KKV Online marketing blog leválogatott bejegyzései.