Adwords blog

Így égeted a pénzed AdWords-ben, ha erre az apróságra nem figyelsz

Miután felépítetted AdWords kampányaidat, futnak a hirdetések, érkeznek a látogatók, akkor kezdődik igazán egy megfontolt, tudatos hirdető munkája. Mivel nem látsz a jövőbe és nem tudsz már a kampányépítés alatt minden eshetőségre gondolni, ezért a folyamat közben is korrigálnod kell a rendszert. Így tudod növelni kampányaid hatékonyságát és megtérülését.

Ebben a blogbejegyzésben kifejezetten egy eszköz használatát mutatom be, mely segíteni tud abban, hogy csak olyan látogatókért fizess, akik tényleg érdeklődnek terméked, szolgáltatásod iránt.

A hirdetési költséged ezáltal csökkenni fog, és minél előbb alkalmazod ezt a módszert, annál több pénzt tudsz megspórolni.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Leáldozik a Gmail hirdetések napja a Google friss bejelentése után?

Egy héttel ezelőtt a Google bejelentette, hogy hamarosan megszünteti az ingyenes Gmail fiókok üzeneteinek monitorozását. Ezt eddig azért tette, hogy személyre szabottabb hirdetéseket tudjon eljuttatni a felhasználók Gmail fiókjába (GSP hirdetés).

A hirdetők GSP (Gmail Sponsored Promotions) hirdetésekkel tudják elérni a felhasználókat Gmail fiókjukban. A hirdetők többek között kulcsszavakat adhatnak meg, és ha ezek a kulcsszavak szerepelnek a felhasználók levelezéseiben, akkor megy is a hirdetés.

Ez a lehetőség hamarosan megszűnik. Jogosan merülhet fel a kérdés: akkor leáldozott a Gmail hirdetések aranykora?

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

AdWords Ajánlatkorrekció - Növeld a bevételed 2 kattintással

Futnak AdWords Keresési és Display kampányaid, több ezer felhasználónak hirdetsz egyszerre. Ezek a felhasználók különböző paraméterekkel rendelkeznek, melyek befolyással lesznek vásárlási szándékukra, a vásárlás előtti döntéshozatalukra.

Lesznek olyan felhasználók, akik valami okból kifolyólag szívesebben vásárolnak tőled. Például azért, mert olyan eszközt használnak mindannyian, mellyel könnyű vásárolni a webshopodban.

Ezzel szemben lesznek olyan felhasználók, akiket hiába érsz el ugyanazzal az üzenettel, mint a fent említett felhasználókat, technikai okok miatt, vagy más okból kifolyólag nem fognak vásárolni tőled. Előfordulhat, hogy olyan eszközről nyitják meg a hirdetésed, melyen szétesik a weboldalad, vagy eltűnnek a gombok, stb. Ez bizalmatlanságra adhat okot, kényelmetlenné válik a felhasználónak, és 3 másodperc múlva a konkurensednél keresi ugyanazt a terméket, szolgáltatást.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Teszteltük a megújult AdWords kezelőfelületét

Tavaly márciusban jelentette be a Google, hogy új köntösbe öltözteti az AdWords kezelőfelületét. Az utolsó kozmetikai beavatkozás 2008-ban történt, azóta nem hajtottak végre változtatásokat a dizájnon. Néhány fiókban már megjelent az új felületre váltás lehetősége, ebben a bejegyzésben megosztom eddigi tapasztalatainkat, észrevételeinket az új kezelőfelülettel kapcsolatban.

Vannak olyan opciók, beállítások, melyek még nem elérhetőek az új felületen, ilyenkor automatikusan visszanavigál a régi felületre az AdWords (például számla letöltés esetén). Paul Feng, az AdWords termékmenedzsment igazgató azt nyilatkozta, hogy 2017 végéig minden funkciót képes lesz ellátni az új felület, továbbá minden fiókban megjelenik a megújult dizájn.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Csökkentsd hirdetési költségeid és növeld minőségi pontszámod kizáró kulcsszavak használatával

Az előző videós bejegyzésben Kristóf arról beszélt, hogy mi a különbség az általános és specifikus kulcsszavak között. Nem azt kell keresni, hogy melyik jobb a másiknál, hanem azt, hogy melyiket mikor érdemes használni. A kulcsszavak adják a Kereső hálózaton indított AdWords kampányaid alapját, meghatározzák, hogy milyen keresési kifejezésekre fognak megjelenni hirdetéseid a Google találati oldalán.

Ebben a bejegyzésben a kizáró (negatív) kulcsszavakkal fogok foglalkozni (továbbra is a Kereső hálózatnál maradva), melyek legalább annyira fontos komponensei egy kampánynak, mint a normál (pozitív) kulcsszavak. Ráadásul használatukkal csökkentheted költségeidet és javíthatod a minőségi pontszámodat is. Kettőt egy csapásra! :)

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Kulcsszó választás - Építsd stabil alapokra AdWords kampányaidat

Az AdWords kampányaid alapját a kulcsszavak adják. Meg kell találnod azokat a kifejezéseket, melyeket potenciális vásárlóid, ügyfeleid írnak be a keresőbe, hogy megoldást találjanak problémáikra. A következő videóban Kristóf azt mutatja be, hogy milyen típusú kulcsszót érdemes választanod. Konkrétabban az általánosabb és specifikus kulcsszavakat fogja összehasonlítani. Azt nehéz lenne eldönteni, hogy melyik jobb a kettő közül, inkább azt kell figyelembe venni, hogy melyiket mikor használd.

A bejegyzés tartalma meghallgatható Soundcloud-on.

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

Garantált konverzió növelés 3 lépésen

Két erőteljes törekvés biztos megfogalmazódott már benned, ha AdWords hirdetésekkel próbálod fellendíteni vállalkozásod. Az egyik valószínűleg arra vonatkozott, hogyan lehet a legalacsonyabb áron kattintásokat szerezni, a másik pedig, hogyan lehet a lehető legtöbb konverziót (vásárlás, ajánlatkérés, hírlevél feliratkozás, stb.) elérni ezekkel a kattintásokkal. A következőkben 3 olyan tanácsot adok, melyek garantáltan jobb konverziós arányhoz vezetnek. Ráadásként akár a költségeid is csökkenhetnek, ami lássuk be, elég jó hangzik. :)

Rögtön az első módszerrel egyszerre csökkentheted a költségeidet és növelheted a konverziós arányt. Ne arra számíts, hogy azonnal tizedére csökkennek a kiadásaid. Viszont aránylag gyorsan akcióba tudsz lépni és végrehajtani ezeket a módosításokat, így az eredmények is gyorsabban jönnek.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

A remarketing veszélyei – Ugye te nem követed el ezeket a szarvashibákat?

A remarketing célzás egy fontos, és értékes célzási lehetőség, hiszen olyan felhasználókat tudsz elérni, akik már találkoztak a weboldaladdal. Valamilyen csatornáról a honlapodra érkeztek és fogyasztották az ott elérhető tartalmakat, érdeklődtek a termékeid, szolgáltatásaid iránt.

Pontosan meg tudod határozni, hogy ki melyik oldalt látta, és milyen termék, tartalom, szolgáltatás, stb. iránt érdeklődött. Így személyre szabott hirdetéseket tudsz megjeleníteni neki.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

3 ok, amiért nem egyeznek az Analytics és AdWords konverziós mérőszámaid

Naponta felmerülő kérdés, hogy miért nem ugyanazt méri konverziók (konverzió = vásárlás, hírlevél feliratkozás, ajánlatkérés, stb.) tekintetében az Adwords és az Analytics. Jogosan felmerülő kérdés, hiszen mindkettő Google termék, ráadásul a fiókok összekapcsolásával még szorosabb együttműködés feltételezhető a két rendszer között.

Ennek ellenére jelentős eltérések lehetnek az eredményekben, és ez sok fejfájást okoz még a marketinges kollégáknak is. A következő 3 pontban összefoglalom, hogy mi lehet az oka ennek az eltérésnek.

Ha a fent olvasottak nem okoznak problémát számodra, akkor két eshetőség van. Vagy nem jutottál még el odáig, hogy mérd a hirdetéseid, kampányaid eredményeit (ami nagy hiba), vagy annyira pro vagy már, hogy mindez számodra ismétlés lesz. Utóbbi az örvendetesebb állapot.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Így ellenőrizd 2 egyszerű lépéssel AdWords hirdetéseid megjelenését és pozícióját

Ebben a videóban kiderül, hogyan ellenőrizd hirdetéseid megjelenését és rangsorát a Google találati listáján. Sokan ezt úgy oldják meg, hogy beírják a Google keresőjébe a kulcsszavaikat. Ez egyáltalán nem jó megoldás! Nézd meg a videót és minden kérdésedre választ kapsz a témával kapcsolatban. Ha épp nem tudsz videót nézni, akkor a videó alatt leírva is megtalálod a tudásanyagot.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Oldal: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12

Ez igazából nem csak Adwords blog, csak a KKV Online marketing blog leválogatott bejegyzései.