Az első kiküldött e-mailedben ez mindenképp legyen benne

Az első kiküldött e-mailedben gondoskodnod kell arról, hogy a későbbiekben is megkapják üzeneteidet a feliratkozók. Sok tényező játszik szerepet abban, hogy az e-mailed ne a spam mappában landoljon.

Ebben a bejegyzésben kifejezetten egy tényezőt mutatok be, mellyel elérheted, hogy biztosan az elsődleges fiókban landoljanak a kiküldött e-mailjeid.

Egyszerűen kérd meg a feliratkozót, hogy a tőled küldött leveleket jelölje fontosnak, elsődlegesnek. Ezt már az első kiküldött e-mailedben tedd meg, de akár a későbbiekben újra megkérheted őket.

Küzdelem a spam mappába kerülés ellen

Nagyon sok tényező befolyásolja, hogy mi alapján fog az e-mailed a spam mappába vagy az elsődleges e-mailed közé kerülni. Hiába sikerült elérned,
hogy feliratkozzanak az értesítődre, hírleveledre, ha utána nem kapják meg az üzeneteidet.

Legalább 10-12 tényezőt fel tudnék sorolni, hogy mire érdemes figyelni,
de most kifejezetten eggyel fogunk foglalkozni, mely szinte biztosan hozzásegít ahhoz, hogy a feliratkozók megkapják üzeneteidet.

Kérd meg a felhasználót, hogy segítsen

Már az első kiküldött üzenetedben kérd meg a felhasználót, hogy segítsen célba juttatni üzeneted. Tehát már a köszönő/welcome e-mailben fogalmazd meg a kérésed.

Próbáld tudatosítani vele, hogy ez az ő érdeke is, hiszen most iratkozott fel, és valószínűleg szeretne értesülni a veled kapcsolatos hírekről, újdonságokról.

Adj részletes útmutatást

Segíts azzal a feliratkozónak, hogy leírod pontosan, mit kell tennie annak érdekében, hogy az elsődleges levelek között jelenjenek meg üzeneteid.

Lehetőleg minden (de legalább a leggyakoribb) e-mail szolgáltatók esetében külön-külön mutasd be a folyamatot.

Ahhoz, hogy ne legyen kilométer hosszú így az köszönő/welcome e-mailed, készíts egy blogbejegyzést, amiben részletesen kifejted a folyamatot e-mail szolgáltatónként. Majd ezt a blogbejegyzést hivatkozd az e-mail szövegében.

Ez sokkal elegánsabb megoldás, ráadásul az e-mailedből való átkattintás is egy pozitív jel, hogy a küldött e-mailed releváns, ez is növeli az e-mailek kézbesítési arányt.

Ezen a linken (angol nyelvű) találsz részletesebb útmutatást aránylag sok szolgáltatóhoz.

Gmail esetén az alábbiakra kérd a feliratkozót

A keresőmező jobb szélén látsz egy lefelé mutató nyilat, lásd az alábbi képen. Kattints rá első lépésként. (Huh, van pár olvasatlan e-mailem, lesz feladatom hétvégére. :))

fontos email

Ha ez megtörtént, akkor a “Feladó” mezőbe írd be azt az e-mail címet, ahonnan minden e-mailt szeretnél az elsődleges levelek között látni! A többi mezőbe ne írj semmit!

Ezután kattints a “Szűrő készítése a keresés alapján” feliratra! A képen a 2. és 3. lépés jelzi a folyamatot.

fontos email

Felugrik egy ablak, ahol a “Soha ne legyen spam” és “A program mindig jelölje meg fontosként” mezőket kell pipálni!

Ha ezt is sikerült kivitelezni, kattints a “Szűrő létrehozása” gombra!

fontos email

Ezzel meg is volnál. Ezt a folyamatot nyugodtan leírhatod te is egy blogbejegyzésben és hivatkozhatsz rá az első kiküldött emailedben.

További lehetőség Gmail esetén

Az egy lehetőség, hogy egyszerűen a Promócióba érkező e-mailre kattintva, jobb egérgombot lenyomva tartva áthúzod az Elsődleges mappába az üzenetet.

Tapasztalataim szerint ez a megoldás is jól teljesít, viszont előfordul, hogy Promóciókba kerül az e-mail az elvégzett folyamat ellenére.

fontos email

Az “áthúzós” módszer

Összefoglalás

Számodra és feliratkozód számára is kritikus jelentőséggel bír, hogy az általad küldött e-mailek célba is érjenek.Hiszen nem azért bérelsz, vásárolsz hírlevél küldő szoftvereket, hogy a spam mappát etesd napról napra.

Ráadásul a feliratkozód is számít az értékes tartalmakra, melyekért feliratkozott az értesítődre, hírleveledre. Ezért a lehető legjobb megoldás, ha megkéred a feliratkozót, hogy segítsen neked ebben.

Ha elolvastad a bejegyzést, tedd meg a szükséges lépéseket és lehetőleg már az első kiküldött e-mailedbe szerkeszd bele a fent leírtakat.

1 megosztás = “köszönöm, ez tetszett, hasznos volt” :)

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Ha ezekre nem hirdetsz a Google Ads-ben, akkor inkább mondd azt, hogy nem online marketingezel!

Ha ezekre nem hirdetsz a Google Ads-ben, akkor inkább mondd azt, hogy nem online marketingezel!

Van néhány dolog a kisvállalkozások online marketingjében, ami annyira magától értetődő, mint a testépítésben a fekvenyomás vagy a guggolás. Aki ezt a néhány dolgot nem csinálja, annak semmi mást s...

Elolvasom
Videók az AdWords kezelőfelület használatáról

Videók az AdWords kezelőfelület használatáról

A “haladjunk a korral” szellemében már egy ideje gondolkozom a videókkal feldobott blogbejegyzések kipróbálásán. Úgy érzem, hogy az AdWords blog elindulása megadta a végső lökést: próbáljuk ki! Első körben elég nagy falat nekem az is, hogy a hangomat kell mások által fogyasztható formában prezentálni, úgyhogy egyelőre “képernyővideókat” fogok gyártani alámondással....

Elolvasom
Mikor érdemes csökkenteni a liciteket az AdWordsben?

Mikor érdemes csökkenteni a liciteket az AdWordsben?

Az AdWords egy kattintás alapú hirdetési rendszer, ahol csak akkor kell fizetni, ha valaki rákattint egy hirdetésre. Egy kattintás árát jelentősen befolyásolja az, hogy a hirdető mekkorát licitált az adott kulcsszóra, tehát hogy maximum mennyit hajlandó fizetni egy kattintásért. Bár messze nem csak a licitálási ár határozza meg egy kattintás...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob