Az értékes tartalom előállítása önmagában kevés

A tartalommarketing megkerülhetetlen jelenlétéről már írtam a blogon, remélem, azóta te is beláttad fontosságát és egymás után gyártod az értékesebbnél értékesebb tartalmakat célcsoportod számára.

Az értékes tartalom létrehozása önmagában már nem elég. A közösségi platformokon, az email fiókokban óriási a zaj. Cégek, brandek tolonganak, hogy megszerezzék a felhasználók figyelmét. És neked is be kell szállni a versenybe.

Ezért ebben a bejegyzésben 4 lehetőséget mutatok meg, mellyel el tudod juttatni értékes tartalmaidat célcsoportod számára. Ha csak a saját FB oldaladon teszed közzé, nem jut el a felhasználókhoz, szinte felesleges volt megírni.

A felsorolásból kihagyom az egyértelmű lehetőségeket. Például közösségi platformokon (Twitter, FB, G+, Linkedin, stb.) történő megosztásokat, hírlevélben kiküldést. Ezek a nulladik lépést jelentik, és valószínűleg már élsz ezekkel a lehetőségekkel.

Szintén nulladik pont, hogy a tartalmad értékes, sokak számára hasznos.
Ha csak kopiztad valahonnan, vagy túl általános a téma, akkor az alábbi pontok sem fognak segíteni a sikeres terjesztésben.

#1. Keress releváns csoportokat, fórumokat

Egyik nagyon jó (és ingyenes) módja, hogy terjeszd tartalmaidat, ha olyan Facebook csoportokban osztod meg, ahol megtalálható célközönséged. Ha a tartalom jó, és hozzászólásokat, interakciókat generál, az tovább segíti tartalmad láthatóságát, növeli az elérést.

Kizárólag releváns csoportokban, fórumokon oszd meg a tartalmad és mindenképp olvasd el előtte a csoport szabályzatát (ha van). Tartalommarketingbe csomagolt egyértelmű értékesítést nem valószínű, hogy engedni fognak.

#2. Szólj hozzá

Kapcsolódik az előző ponthoz. Ha megtaláltad a számodra megfelelő csoportokat, fórumokat, akkor kövesd a bejegyzéseit. Vagy egyszerűen használd a kereső funkciót, hogy olyan bejegyzéseket találj, melyek témája passzolhat egy-egy értékes tartalmadhoz.

A bejegyzéshez segítő szándékkal hozzá is szólhatsz. Miután bizonyítottad segítő szándékod és szakértői státuszod, be is linkelheted a tartalmad, ami segíthet megoldani valamilyen problémát.

Erről értesítést fognak kapni azok is, akik addig hozzászóltak a bejegyzéshez, és a későbbiekben más felhasználók is rátalálhatnak a hozzászólásodra, tartalmadra.

#3. Vendégblogok

Nagyon jó megoldás lehet, ha mások blogjára írsz bejegyzéseket. Természetesen olyan blogokra, amit a célcsoportod olvas. Így olyan felhasználókat is elérhetsz, akik eddig még nem találkoztak veled.

Ráadásul ez növeli a szakértői státuszodat és a másik blog csatornáit (email lista, közösségi platformok, stb.) használhatod tartalmad terjesztésére. Mert a vendégül látó blog érdeke is, hogy terjessze a jó tartalmat, ami a saját felületén jelent meg.

#4. Hirdesd a tartalmaidat

Ha egyszer időt és energiát áldoztál arra, hogy magas színvonalú, értékes tartalmat hozz létre, kár lenne, ha nem jutna el azokhoz, akiknek szántad.

Hirdetni nemcsak termékeket, szolgáltatásokat érdemes, hanem blogbejegyzéseket, oktatóvideókat, tanulmányokat, stb. Ugyan ezekkel nem érsz el azonnali értékesítést, viszont közvetve hozzájárulnak céged, vállalkozásod bevételének növeléséhez.

Összefoglalás

Ha csak elkészíted az értékes tartalmat, de nem fektetsz energiát a terjesztésébe, akkor szinte felesleges volt elkészíteni. Durván hangzik, pedig igaz.

Akkora zaj van jelen a különböző online marketing csatornákon, hogy a felhasználók figyelmének megszerzésére, elérésére legalább akkor hangsúlyt kell fektetned, mint magának a tartalomnak az előállítására.

1 megosztás = “köszönöm, ez tetszett, hasznos volt” :)

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Konverziós arány – melyik pozícióban a legjobb?

Konverziós arány – melyik pozícióban a legjobb?

A kérdés az, hogy melyik hirdetési pozícióban lehet a legjobb konverziós arányt elérni? Természetesen adja magát a dolog, hogy minél jobb helyen van a hirdetés (= “feljebb”), annál magasabb lesz a konverziós arány is. Vajon tényleg ilyen egyértelmű a helyzet? Nos, nem. Hal Varian, a Google egyik “főmunkatársa” (vezető közgazdásza)...

Elolvasom
3 ok, amiért nem egyeznek az Analytics és AdWords konverziós mérőszámaid

3 ok, amiért nem egyeznek az Analytics és AdWords konverziós mérőszámaid

Naponta felmerülő kérdés, hogy miért nem ugyanazt méri konverziók (konverzió = vásárlás, hírlevél feliratkozás, ajánlatkérés, stb.) tekintetében az Adwords és az Analytics. Jogosan felmerülő kérdés, hiszen mindkettő Google termék, ráadásul a fiókok összekapcsolásával még szorosabb együttműködés feltételezhető a két rendszer között. Ennek ellenére jelentős eltérések lehetnek az eredményekben, és ez...

Elolvasom
Így optimalizálj konverzióra még alacsony konverziós számok mellett is

Így optimalizálj konverzióra még alacsony konverziós számok mellett is

A konverzióra optimalizálás, a különféle intelligens (smart) kampányok, továbbá a licitálási stratégiák a Facebook és AdWords hirdetési rendszerének az egyik, ha nem a legerősebb funkciója. Ahhoz, ...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob