"Gondolatok" címkéjű blogbejegyzések

Csak egy apró kérdés, de a válaszok biztosan felpörgetik az eredményeidet

A Conversion Rate Experts nevű amerikai vállalkozás (a nevük jelentése Konverziós Arány Szakértők) olyan cégeknek segít a növekedésben, mint a Google, Facebook, Apple, vagy az Amazon. Szerinted érdemes hallgatni arra, amit mondanak? :)

Több millió tesztet futtattak le a "mit érdemes kérdezni a vevőktől?" témakörben. Persze sok jó kérdés van, de rátaláltak egy olyan kérdésre, ami szinte kivétel nélkül, minden esetben segít az eredmények javításában (a bevétel növelésében, több vevő szerzésében, ahogy tetszik).

Mindegy, hogy milyen cégről van szó, mi az iparág, vagy mi a konkrét piac, ez a kérdés mindig működik:

kattintson ide a folytatáshoz...

7 hozzászólás

Mit értünk 2016-ban ''nem multis'' online marketing alatt?

Az utóbbi időben egyértelműen látszik az, ahogyan megváltoznak a súlypontok az online marketingben. Már ami a kisebb, vagy inkább nem nagyon nagy vállalkozások számára elérhető és a sikert biztosító online marketinget illeti.

Olyan régen vagyok már a szakmában, hogy szépen látom visszatekintve az egyes időszakokat. Amikor elkezdtem - 2004 környékén -, akkor még tényleg szó szerint minden más volt. Nagyjából ezeket az időszakokat lehetne megkülönböztetni:

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

Hogyan irányítja a marketinged az Erő Háromszöge

Az utóbbi időben - és ezt már években mérhetem - rengeteget foglalkoztam azzal, hogy egyrészt miért nem megy jól a magyar vállalkozásoknak, másrészt mit tudnék tenni a helyzet megváltoztatása érdekében. Azt azonnal szeretném leszögezni, hogy az adózási helyzet, a gazdasági körülmények és ehhez hasonló dolgok nálam biztosan nincsenek a Top 10-ben, ezt az első pillanattól tudom.

Mindig arra fókuszálok, és ebben 100%-ig hiszek, hogy minden rajtunk múlik. Minden csak attól függ, hogy mit csinálunk. Minden tőlünk függ. "De nem tőlem függ, hogy nincs már szükség XY termékre, amiből eddig élt a cég" - akkor kezdj el mással foglalkozni! "De nem tehetek róla, hogy nem tudom kigazdálkodni a béreket" - akkor emelj árat, vegyél fel más embereket, javíts a hatékonyságon, vagy foglalkozz mással!

kattintson ide a folytatáshoz...

3 hozzászólás

Konferencia beszámoló - Global Mastermind 2015

A lényeg: 5 nagyon ütős gondolatot hoztam neked külföldről, szerintem tényleg érdemes elolvasnod ezt a rövid beszámolót! (Szerk: végül írtam egy bónusz sztorit is, amit összekapcsoltam egy tippelős játékkal, ha van kedved csatlakozz a játékhoz!)

Szeptember elején Tóth Balázs kollégámmal Londonban jártunk, a 3 napos Global Mastermind konferencián. A fellépők között szerepelt Jay Abraham, a világ egyik legnagyobb marketing koponyája, számos könyv írója, ma már szinte kötelező tananyagnak számító marketing megállapítások kimondója. A másik "sztár" pedig Ryan Deiss volt szintén az Egyesült Államokból, aki Mr. Abrahammel szemben inkább a frissességet, a legújabb trendeket, a legmenőbb technikákat képviselte.

kattintson ide a folytatáshoz...

19 hozzászólás

Ne kevesebbet költs, hanem keress többet!

Hogyan lehet igazán nagy profitot elérni? Persze most az online marketing vonatkozásokra gondolok elsősorban, de a "filozófia" (ha bátorkodhatok ezt annak nevezni) teljesen általánosítható.

Szóval van a már-már közhelyszerű mondás, hogy ne kevesebbet költs, hanem keress több pénzt - szokták mondani tipikusan személyes értelemben, tehát mondjuk a saját pénzügyek terén. De miért ne lenne ugyanez igaz céges környezetben?

kattintson ide a folytatáshoz...

3 hozzászólás

"Honnan ismerné más a cégünket, a piacunkat, a termékeinket, ..."

A mai bejegyzést egy néhány nappal ezelőtti beszélgetés ihlette. Egy cégvezetővel beszéltem, akinek a cége is aktív Adwords hirdető - ilyenkor mindig kíváncsivá válok, hogy miként oldják meg a hirdetések kezelését.

"Magam kezelem, mert olyan speciális a piacunk, hogy nem tudná más csinálni."

kattintson ide a folytatáshoz...

1 hozzászólás

Mi garantálhatná az Adwords hirdetések sikerességét?

Tudja-e, hogy általában mitől lesz sikertelen egy Adwords hirdetési próbálkozás? Azért mondom próbálkozásnak, mert a legtöbb esetben az első néhány hét vagy hónap kísérleti szakasz szokott lenni, ami alapján a cég eldönti, hogy folytatja-e a hirdetést. Én legalábbis minden esetben úgy beszélek az Adwords-ről, hogy "vágjunk bele, és meglátjuk milyen eredményeket érünk el" - még akkor is, ha pontosan tudom, hogy úgyis sikeres lesz a próba.

A félreértések elkerülése végett most nem a hirdetési szövegekről, kulcsszavakról és hasonlókról szeretnék beszélni, akár úgy is vehetjük, hogy esetünkben ezek teljesen rendben vannak - de mégsem jönnek az igazán átütő eredmények.

kattintson ide a folytatáshoz...

4 hozzászólás