"Landing page" címkéjű blogbejegyzések

Facebook hadviselés a lassan betöltődő weboldalak ellen

A Facebook számára eddig is fontos volt, hogy növelje a felhasználói élményt. Ennek egy fontos tényezője a gyorsan betöltődő tartalom. Erre a célra hozta létre az Instant cikkeket, Vászon (Canvas) lehetőségeket.

Egy algoritmus frissítés után most már a weboldalak betöltődési sebességét is monitorozni fogják. Ha lassan töltődik be a weboldal, akkor bünti jár. Nézzük a részleteket!

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Ezen még a profi hirdetők is elcsúsznak – Legyen stílusod!

Elkészült a szuper Facebook vagy AdWords hirdetésed, esetleg a bannered, amit egy partnered weboldalán fogsz elhelyezni. A landing oldalad is készen áll, hogy fogadja a látogatókat. Sok órányi munkát fektettél abba, hogy vonzó legyen a hirdetésed, a landing oldalad felépítése pedig követi a legsikeresebb landing oldalak elrendezését.

Valami mégsem stimmel. Az eredmények váratnak magukra, pedig te kihoztad a maximumot a hirdetéseidből és landing oldaladból.

A probléma, hogy külön kezelted őket. Külön dolgoztál a hirdetéseiden, bannereiden és külön a landing oldalaidon. Nincs közöttük kohézió, nem egységesek.

Ebben a bejegyzésben arról fogsz olvasni, hogyan hat a felhasználókra a következetesség, vagy épp a következetesség, egységes megjelenés, üzenet, ajánlat hiánya.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Landing oldal megtekintés – Új Facebook mérőszám érkezik

Új Facebook mérőszám érkezik hamarosan, mely több szempontból is segíti majd a hirdetők munkáját. Megmutatja, hogy a kifelé irányuló (outbound) hivatkozásra kattintás után a látogatók milyen arányban érik el a landing oldalt.

Amennyiben ez az arány alacsony, következtetni lehet bizonyos problémák meglétére, melyeket érdemes mielőbb orvosolni.

Továbbá lehetőség nyílik landing oldal megtekintésre optimalizálni a Forgalom kampánycélú hirdetéseket. Jelenleg Hivatkozáskattintásra, Megjelenésre, Napi egyedi elérésre lehet optimalizálni ezeket a hirdetéseket.

Lássuk a részleteket!

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

14 pontos landing oldal elemzés

Hiszel benne és tudod is, hogy a terméked / szolgáltatásod / csalid jó, szüksége van rá a piacnak. Hirdetsz AdWordsben és Facebookon, szépen jönnek a látogatók. Ráadásul nem ész nélkül célzol, és tudatosan írod meg a hirdetési szövegeket. Tehát minden stimmel, ezért ennek MŰKÖDNIE KELL.

De mégsem működik. Nem jönnek a megrendelések / ajánlatkérések / regisztrációk. De miért?

Miért nem teljesítenek jól a landing oldalaid?

Alapvetően 2 oka lehet annak, ha nincs elég konverziód, azaz megrendelésed, ajánlatkérésed, vagy akár csali letöltésed:

kattintson ide a folytatáshoz...

6 hozzászólás

A landing oldal tesztek hatalmas csapdája

Milyen színű az űrlap gombja, jobb vagy bal oldalon van-e az űrlap, mekkora betűvel legyen a címsor, hány ügyfél véleményt tegyek ki? A legtöbben ilyen dolgokon variálnak, és azt hiszik, ezeken hihetetlenül sok múlik egy landing oldal eredményessége kapcsán.

Esettanulmányok megmutatták, hogy a piros űrlap gomb a legjobb. Komoly tesztekből kiderítették, hogy legyen bal oldalon egy kép, és mellette jobbra az űrlap, mert az jobb eredményeket hoz. De!

kattintson ide a folytatáshoz...

1 hozzászólás

A köszönő oldalak 3 legfontosabb funkciója, amiből szinte senki nem használja mind a hármat

Köszönő oldal - a téma, ami az egyik legelhanyagoltabb még az online marketingben jártasabb cégek, vagy akár szakértők körében is. A 3 funkcióból az első szinte már mindenhol jelen van, a második ritkábban, de azért terjed, a harmadik funkció pedig szinte szűz terület - legalábbis itthon.

De miről is beszélek? A köszönő oldal a honlapnak olyan oldala, ahol egy konverziós esemény után megköszönünk valamit a felhasználónak. Miket lehet és kell megköszönni?

kattintson ide a folytatáshoz...

8 hozzászólás

5 tipp hatékonyabb landing oldalak kialakításához

Átkattintási arány, hirdetési szöveg, minőségi pontszám, címsor, kulcsszavak... általában ezekkel a fogalmakkal "szokás" foglalkozni az Adwords hirdetések kapcsán, és ezzel nincs is különösebb baj. A baj ott kezdődik, ha az aprólékosan beállított, tesztelt és optimalizált hirdetésekből jövő minőségi látogatók az első komolyabb akadálynál, azaz a landing oldalnál elköszönnek, vagyis elhagyják a honlapot.

(Most látom, hogy már majdnem 7 éve, hogy először írtam a landing oldalakról: Mi fán terem a landing page? Rohan az idő!)

A mai írásomban ahhoz adok néhány tippet, hogy mikét gondoskodhat arról, hogy a korábban ügyesen megszerzett látogatók jobban érezzék magukat a honlapon, és így többen kérjenek ajánlatot, többen vásároljanak, többen iratkozzanak fel a hírlevélre...

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

6 tévhit az Adwords minőségi mutató kapcsán

A minőségi mutató az egyik legfontosabb olyan téma, amit az Adwords használata kapcsán érdemes elméleti szinten tanulmányozni. Rá lehet jönni, hogy mire kattintanak többen, hogy mik a jó kulcsszavak, de magát a rendszer működését nehéz megérteni egy kis elméleti tájékozódás nélkül. Mai írásom talán kissé száraz és szakmai, de fontosnak tartom, hogy minden Adwords hirdető foglalkozzon a témával - ha nem csak hirdető, de sikeres hirdető szeretne lenni!

Tapasztalatom alapján a minőségi mutató létezését azért elég sokan ismerik, de mégis sok az olyan félreértés és tévhit, ami a viszonylagos tájékozottság ellenére tévútra vezeti a hirdetőket. Szeretném most bemutatni a legfontosabb 6 ilyen tévhitet, úgy gondolom, hogy ezek megismerésével mindenki eredményesebben használhatná az Adwordsöt.

(Ha most hall először a minőségi mutatóról, vagy nem biztos a dolgában, kezdje itt: Adwords minőségi mutató - az írás 2008-as, de lényegi dolgokban megállja a helyét!)

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

Landing page: egy rossz példa

Egyik korábbi, a landing page fogalmának megismertetése céljából íródott cikkünk kapcsán néhányan szóvá tették, hogy miért nincs benne konkrét példa. Az apropója, hogy ezt előhozom: találtam egy nagyon "jó" rossz példát a landing page helytelen kialakítására / alkalmazására.

(Aki nem tudná mit takar a fogalom az elolvashatja egy korábbi bejegyzésemben: landing page, vagy jóval részletesebben az említett cikkben.)

kattintson ide a folytatáshoz...

25 hozzászólás

Egy tipikus landing page hiba

Már nem is tudom honnan, de valahogy elkeveredtem a Kia egyik marketing kampányához tartozó landing page-re. (Már írtam korábban, hogy mi a landing page.)

Az oldal képét lementettem, megnézheti itt (azért mentettem le, mert gondolom nem lesz ott örökké az oldal).

Az apropó amiért írok erről az, hogy a készítők elkövették a leggyakoribb landing page hibát: azt, hogy egyszerre több célt szeretnének elérni ezen az oldalon. Ennek az oldalnak a kizárólagos célja az kellene, hogy legyen, hogy az érdeklődők feliratkozzanak egy e-mail listára - amit később a Kia felhasználhat marketing célokra.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!