"Landing page" címkéjű blogbejegyzések

Kattintgasd össze landing oldalad percek alatt

Hiába szerzed meg az érdeklődők figyelmét fizetett hirdetésekkel, és irányítod őket landing oldaladra, ahol az ajánlatod található, ha nem megfelelően felépített a landing oldalad. Így kidobod a pénzt az ablakon.

A napokban járt nálunk konzultáción egy bisztró vezetője, aki arról számolt be, hogy az általunk javasolt módszerekkel sikerült forgalmat terelnie oldalára, viszont ott szinte egyáltalán nem történt konverzió.

Ebben az esetben (ha a hirdetések relevánsak és jól célzottak) nagy valószínűséggel az oldallal van a probléma. Ebben a bejegyzésben 2 landing oldal készítő szoftvert mutatok be neked, mellyekkel te is össze tudod rakni oldalaid minden nehézség nélkül.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Facebook hadviselés a lassan betöltődő weboldalak ellen

A Facebook számára eddig is fontos volt, hogy növelje a felhasználói élményt. Ennek egy fontos tényezője a gyorsan betöltődő tartalom. Erre a célra hozta létre az Instant cikkeket, Vászon (Canvas) lehetőségeket.

Egy algoritmus frissítés után most már a weboldalak betöltődési sebességét is monitorozni fogják. Ha lassan töltődik be a weboldal, akkor bünti jár. Nézzük a részleteket!

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Ezen még a profi hirdetők is elcsúsznak – Legyen stílusod!

Elkészült a szuper Facebook vagy AdWords hirdetésed, esetleg a bannered, amit egy partnered weboldalán fogsz elhelyezni. A landing oldalad is készen áll, hogy fogadja a látogatókat. Sok órányi munkát fektettél abba, hogy vonzó legyen a hirdetésed, a landing oldalad felépítése pedig követi a legsikeresebb landing oldalak elrendezését.

Valami mégsem stimmel. Az eredmények váratnak magukra, pedig te kihoztad a maximumot a hirdetéseidből és landing oldaladból.

A probléma, hogy külön kezelted őket. Külön dolgoztál a hirdetéseiden, bannereiden és külön a landing oldalaidon. Nincs közöttük kohézió, nem egységesek.

Ebben a bejegyzésben arról fogsz olvasni, hogyan hat a felhasználókra a következetesség, vagy épp a következetesség, egységes megjelenés, üzenet, ajánlat hiánya.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Landing oldal megtekintés – Új Facebook mérőszám érkezik

Új Facebook mérőszám érkezik hamarosan, mely több szempontból is segíti majd a hirdetők munkáját. Megmutatja, hogy a kifelé irányuló (outbound) hivatkozásra kattintás után a látogatók milyen arányban érik el a landing oldalt.

Amennyiben ez az arány alacsony, következtetni lehet bizonyos problémák meglétére, melyeket érdemes mielőbb orvosolni.

Továbbá lehetőség nyílik landing oldal megtekintésre optimalizálni a Forgalom kampánycélú hirdetéseket. Jelenleg Hivatkozáskattintásra, Megjelenésre, Napi egyedi elérésre lehet optimalizálni ezeket a hirdetéseket.

Lássuk a részleteket!

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

14 pontos landing oldal elemzés

Hiszel benne és tudod is, hogy a terméked / szolgáltatásod / csalid jó, szüksége van rá a piacnak. Hirdetsz AdWordsben és Facebookon, szépen jönnek a látogatók. Ráadásul nem ész nélkül célzol, és tudatosan írod meg a hirdetési szövegeket. Tehát minden stimmel, ezért ennek MŰKÖDNIE KELL.

De mégsem működik. Nem jönnek a megrendelések / ajánlatkérések / regisztrációk. De miért?

Miért nem teljesítenek jól a landing oldalaid?

Alapvetően 2 oka lehet annak, ha nincs elég konverziód, azaz megrendelésed, ajánlatkérésed, vagy akár csali letöltésed:

kattintson ide a folytatáshoz...

6 hozzászólás

A landing oldal tesztek hatalmas csapdája

Milyen színű az űrlap gombja, jobb vagy bal oldalon van-e az űrlap, mekkora betűvel legyen a címsor, hány ügyfél véleményt tegyek ki? A legtöbben ilyen dolgokon variálnak, és azt hiszik, ezeken hihetetlenül sok múlik egy landing oldal eredményessége kapcsán.

Esettanulmányok megmutatták, hogy a piros űrlap gomb a legjobb. Komoly tesztekből kiderítették, hogy legyen bal oldalon egy kép, és mellette jobbra az űrlap, mert az jobb eredményeket hoz. De!

kattintson ide a folytatáshoz...

1 hozzászólás

A köszönő oldalak 3 legfontosabb funkciója, amiből szinte senki nem használja mind a hármat

Köszönő oldal - a téma, ami az egyik legelhanyagoltabb még az online marketingben jártasabb cégek, vagy akár szakértők körében is. A 3 funkcióból az első szinte már mindenhol jelen van, a második ritkábban, de azért terjed, a harmadik funkció pedig szinte szűz terület - legalábbis itthon.

De miről is beszélek? A köszönő oldal a honlapnak olyan oldala, ahol egy konverziós esemény után megköszönünk valamit a felhasználónak. Miket lehet és kell megköszönni?

kattintson ide a folytatáshoz...

8 hozzászólás

5 tipp hatékonyabb landing oldalak kialakításához

Átkattintási arány, hirdetési szöveg, minőségi pontszám, címsor, kulcsszavak... általában ezekkel a fogalmakkal "szokás" foglalkozni az Adwords hirdetések kapcsán, és ezzel nincs is különösebb baj. A baj ott kezdődik, ha az aprólékosan beállított, tesztelt és optimalizált hirdetésekből jövő minőségi látogatók az első komolyabb akadálynál, azaz a landing oldalnál elköszönnek, vagyis elhagyják a honlapot.

(Most látom, hogy már majdnem 7 éve, hogy először írtam a landing oldalakról: Mi fán terem a landing page? Rohan az idő!)

A mai írásomban ahhoz adok néhány tippet, hogy mikét gondoskodhat arról, hogy a korábban ügyesen megszerzett látogatók jobban érezzék magukat a honlapon, és így többen kérjenek ajánlatot, többen vásároljanak, többen iratkozzanak fel a hírlevélre...

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

6 tévhit az Adwords minőségi mutató kapcsán

A minőségi mutató az egyik legfontosabb olyan téma, amit az Adwords használata kapcsán érdemes elméleti szinten tanulmányozni. Rá lehet jönni, hogy mire kattintanak többen, hogy mik a jó kulcsszavak, de magát a rendszer működését nehéz megérteni egy kis elméleti tájékozódás nélkül. Mai írásom talán kissé száraz és szakmai, de fontosnak tartom, hogy minden Adwords hirdető foglalkozzon a témával - ha nem csak hirdető, de sikeres hirdető szeretne lenni!

Tapasztalatom alapján a minőségi mutató létezését azért elég sokan ismerik, de mégis sok az olyan félreértés és tévhit, ami a viszonylagos tájékozottság ellenére tévútra vezeti a hirdetőket. Szeretném most bemutatni a legfontosabb 6 ilyen tévhitet, úgy gondolom, hogy ezek megismerésével mindenki eredményesebben használhatná az Adwordsöt.

(Ha most hall először a minőségi mutatóról, vagy nem biztos a dolgában, kezdje itt: Adwords minőségi mutató - az írás 2008-as, de lényegi dolgokban megállja a helyét!)

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

Landing page: egy rossz példa

Egyik korábbi, a landing page fogalmának megismertetése céljából íródott cikkünk kapcsán néhányan szóvá tették, hogy miért nincs benne konkrét példa. Az apropója, hogy ezt előhozom: találtam egy nagyon "jó" rossz példát a landing page helytelen kialakítására / alkalmazására.

(Aki nem tudná mit takar a fogalom az elolvashatja egy korábbi bejegyzésemben: landing page, vagy jóval részletesebben az említett cikkben.)

kattintson ide a folytatáshoz...

25 hozzászólás

Egy tipikus landing page hiba

Már nem is tudom honnan, de valahogy elkeveredtem a Kia egyik marketing kampányához tartozó landing page-re. (Már írtam korábban, hogy mi a landing page.)

Az oldal képét lementettem, megnézheti itt (azért mentettem le, mert gondolom nem lesz ott örökké az oldal).

Az apropó amiért írok erről az, hogy a készítők elkövették a leggyakoribb landing page hibát: azt, hogy egyszerre több célt szeretnének elérni ezen az oldalon. Ennek az oldalnak a kizárólagos célja az kellene, hogy legyen, hogy az érdeklődők feliratkozzanak egy e-mail listára - amit később a Kia felhasználhat marketing célokra.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!