Így csökkentsd a lemorzsolódást Facebook Lead Gyűjtő hirdetések estén

A Lead Gyűjtő Facebook hirdetések nagyon értékes lehetőséget nyújtanak, hogy növelni tudd email adatbázisodat. Kényelmes megoldás, főként azért, mert automatikusan kitölti a Facebook a felhasználó által használt adatokkal.

Így szinte erőfeszítés nélkül tud regisztrálni bármilyen kuponodra, csalidra, infotermékedre, akciódra. Már lassan két éves a Lead Gyűjtő hirdetés és különösebb fejlesztést nem eszközöltek rajta.

Egészen mostanáig.

Már lehetőséged van személyre szabni a Lead Gyűjtő hirdetés köszönő oldalát, mely felhasználóbarátabbá teszi a folyamatot, és a hirdetők életét is megkönnyíti ezzel.

facebook lead gyűjtő hirdetés köszönő oldal

Kép forrása: www.adespresso.com

Lead Gyűjtő hirdetés

Az a nagyszerű ebben a hirdetési típusban, hogy az email adatbázisodat is tudod növelni a segítségével. És a felhasználó azonnal hozzájut az általa igényelt csalihoz, infotermékhez, kuponhoz, stb. az email címéért cserébe.

A fő probléma a folyamat végén jelentkezett általában a régi köszönő oldalon. Ugyan megjelent egy gomb és meg tudtál adni egy linket, melyre kattintva a felhasználó eljuthatott az oldalra, ahol hozzáfért a videóhoz, kuponkódhoz, tanulmányhoz, vagy bármihez, amiért cserébe az email címét megadta neked.

Viszont nagy volt a lemorzsolódás a köszönő oldal puritán kialakítása miatt, mert sok esetben nem vették észre a felhasználók a lehetőséget, hogy közvetlenül hozzá tudnak jutni az igényelt dologhoz ezen az oldalon.

facebook lead gyűjtő hirdetés köszönő oldal

(A képet emlékezetből rekonstruáltam, mivel nem elérhető a régi köszönő oldal a Lead Gyűjtő hirdetés szerkesztőfelületén.)

A fenti képen a régi köszönő oldalt látod. Te rákattintottál volna a jobb alsó sarokban lévő kis gombra? Persze, hogy nem. Ezért a hirdetőknek össze kellett kötniük a hirdetési rendszert egy másik szoftverrel (third-party-tool), mely elküldi emailben a felhasználó által igényelt csalit, kupont, stb.

Ez sokszor bonyolult, és nehézkes volt, de szükséged volt rá, hogy a csalidat, infotermékedet, kuponodat el tudd juttatni a felhasználónak, hogy 'elfogyaszthassák' és bekerüljön az értékesítési tölcséredbe.

Ráadásul a third-party-tool további költségeket jelent számodra, melyek meglehetősen magasak is lehetnek. És szükséged van valakire, aki az integrációt kiépíti a szoftverek között.

Új, felhasználóbarát köszönő oldal

Most már sokkal több lehetőség áll rendelkezésedre, hogy személyre tudd szabni a Lead Gyűjtő hirdetés köszönő oldalát, és ne kelljen még emailben is elküldened a felhasználó által igényelt cuccot.

Természetesen ezek után is elküldheted, ha szeretnéd, de mivel jelentősen csökkenhet az új köszönő oldal által a lemorzsolódás, ezért nem muszáj megbonyolítanod az életed.

Eddig nem volt lehetőség tisztán, érthetően kommunikálni a felhasználó felé, hogy nyomjon a gombra és megkapja, amit szeretne. De ennek már vége, mert egyértelműen a felhasználók tudtára hozhatod, hogy mi a következő lépés.

facebook lead gyűjtő hirdetés köszönő oldal

Összefoglalás

A Lead Gyűjtő hirdetés egy fontos lehetőség számodra Facebookon, hogy az email adatbázisodat növelni tudd. Az új, személyre szabhatóbb köszönő oldalnak hála, nem feltétlenül kell emailben eljuttatnod az igényelt infoterméket, csalit, kuponkódot, stb.

A felhasználónak egyértelműen jelezni tudod, hogy azonnal, a gombra kattintva megkaphatja a regisztrációért ígért dolgot. Ráadásul így nem szükséges egy drága third-party-tool szoftvert alkalmaznod, mellyel a Facebook hirdetési rendszerét összekötve tudsz automatikusan emailt küldeni a regisztrált felhasználónak, hogy az emailből töltse le a cuccodat.

A bejegyzés Jon Loomer: Facebook Lead Ads Form: Customize Thank You Screen című blogbejegyzése alapján készült el.


1 megosztás = "köszönöm, ez tetszett, hasznos volt" :)

Szívesen tanulnál a vevőszerzésről?

Ha szeretnél többet tudni a témáról, ha szeretnéd megismerni részletesebben, hogy én (Gál Kristóf) és a Klikkmarketing milyen marketing stratégiákat használ akár a saját, akár az ügyfelek tekintetében, akkor rendeld meg a Látogatókból vevőt című könyvünket! Ez egy nyomtatott könyv, amiben több mint 100 oldalon, érthető nyelven, rengeteg illusztrációval és példával teletűzdelve írok a TNT stratégiáról!

További olvasásra ajánljuk:

Hozzászólások:

Gabor
2017.12.06. 17:09

Szia.

Ezt a "Lead gyűjtő "lehetőséget hol találom meg a face hirdetés létrehozásában?

A Konkrét cél létrehozásánál van 13 választási lehetőség.
Melyik alkalmas Lead gyűjtés re és a köszönő oldal beállítására?

köszönöm előre is.
Gabor

válasz erre


Szólj hozzá, kérdezz, reagálj te is:



E-mail címed nem jelenik meg az oldalon!


Honlapod címe megjelenik az oldalon!


Mi Magyarország fővárosa? Ha tudod a választ, akkor nem vagy spam robot. :)