Így tudod módosítani Facebookon a link előnézetet WordPress oldal esetén

Szeptember 12-től végleg megszűnt Facebookon a link előnézet szerkesztési lehetősége. Tehát tudtad szerkeszteni a megosztott link főcímét, leírását, megjelenő képét, ha épp nem tetszett a megjelenő tartalom. Ez sajnos közvetlen módon már nem elérhető.

Ebben a bejegyzés megmutatom, hogy WordPress oldalak esetében milyen ingyenes lehetőség áll rendelkezésedre, hogy az általad kívánt főcímet, leírást, képet jeleníthesd meg Facebookon.

Ingyenes WordPress bővítmény

WordPress oldal esetében egy ingyenes bővítmény áll rendelkezésedre,
hogy a Facebook link előnézetet saját szájízed szerint alakíthasd. A bővítmény neve Yoast SEO és itt találod meg.

Miután telepítetted az ingyenes verziót, a posztok, bejegyzések, oldalak alján megjelenik az alábbi felület, ahol be tudod állítani a bejegyzéshez tartozó képet, főcímet, leírást.

A kép megadásakor figyelj arra, hogy a méretarány az ajánlottnak megfelelő legyen. Tehát 1200 x 630-as legyen a feltöltött kép, mert ez fog jól megjelenni Facebookon.

Ahogy a képen látod, Twitteren is kialakíthatsz egyedi előnézetet a bejegyzésednek.

Twitter link előnézet

Yoast SEO bővítmény további funkciói

Valójában a link előnézet szerkesztése csak egy ‘mellékes’ funkciója a Yoast SEO bővítménynek. Keresőoptimalizálás szempontjából a legismertebb és legnépszerűbb bővítmény.

Kulcsszavat tudsz megadni, meta leírás, egyedi URL-t, az olvashatóságot is ellenőrzi neked és számtalan más funkcióval tudja segíteni, hogy weboldalad, bejegyzéseid, tartalmad megtalálható legyen a felhasználók számára.

Yoast SEO kezelőfelület

Összefoglalás

A Facebook azért hozta ezt a szigorítást, hogy megakadályozza a hamis hírek terjedését. Az elmúlt időszakban óriási mértékben elterjedtek az álhírek, és az ezeket gyártó ‘hírportálok’.

Ez főként azoknak nagy érvágás, akik olyan weboldalak tartalmait osztják meg (ügynökségek például), melyekhez nincs hozzáférésük, hogy szerkeszteni tudják az Open Graph elemeket. Ebben az esetben sajnos ez a megoldás sem fog segíteni, mert szintén hozzá kell férned a WordPress weboldal szerkesztőfelületéhez.

1 megosztás = “köszönöm, ez tetszett, hasznos volt” :)

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Ünnepek és világnapok, amelyekről meg kell emlékezned a közösségi médiában

Ünnepek és világnapok, amelyekről meg kell emlékezned a közösségi médiában

Ha fel akarod venni a kesztyűt az organikus elérés csökkenésével szemben a közösségi médiában, akkor meg kell találnod azokat a témákat, amelyekre rá fognak harapni a felhasználók!

Elolvasom
Új háttérszín a kiemelt Adwords hirdetések mögött

Új háttérszín a kiemelt Adwords hirdetések mögött

Én a google.hu találati listáján ma vettem észre először, hogy a kiemelt Adwords hirdetési pozíciók (amikor a hirdetések bekerülnek “felülre”) korábbi halványsárga háttere helyett mostantól halványlila lesz az új szín. Arról már lehetett korábban is olvasni, hogy készülnek erre a lépésre, és úgy látszik mostanra jutott el hozzánk is az...

Elolvasom
Így lesz kosárelhagyóból vásárló – A hirdetők 99%-a nem ismeri ezt a módszert

Így lesz kosárelhagyóból vásárló – A hirdetők 99%-a nem ismeri ezt a módszert

Meglehetősen nagy elköteleződést jelent, ha egy felhasználó már látta a sales oldalad, vagy kosárba rakta terméked, szolgáltatásod. Viszont sok esetben valami megakadályozza ezeket a felhasználókat, hogy be is fejezzék a vásárlást. Mit szólnál, ha lehetőséged nyílna megkérdezni azokat a felhasználókat, akik elhagyták a sales oldalad, kosaradat, vagy nem fejezték be...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob