Online marketing blog

Így határozd meg lézerpontossággal célközönséged

Úgy kell ismerned a célközönségedet, mint a közeli ismerőseidet vagy a közvetlen szomszédokat. Szerencsére ők nem tüntetik el a reggeli újságjaidat postaládádból. :)

Ha jobban megismered a célcsoportod, akkor szorosabb kapcsolatot tudsz kiépíteni velük. Így a valós problémáikra tudsz megoldást kínálni olyan kommunikációval, ami számukra természetes. Hogy klasszikustól idézzek: "this is the beginning of a beautiful friendship".

Ebben a bejegyzésben arról olvashatsz, hogyan tudod szinte lézerpontosággal meghatározni célcsoportod igényeit, szokásait, az általuk előnyben részesített nyelvezetet, kommunikációt, stb.

Ha úgy gondolod jelenleg, hogy a te célközönséged a 'mindenki', vagy a 30-55 év közötti nők, akkor mindenképp olvasd el ezt a bejegyzést, mert klasszisokkal jobban meg tudod határozni a cikk végére, hogy kinek is árulod a portékád.

kattintson ide a folytatáshoz...

1 hozzászólás

10 pontos útmutató a kiváló blogbejegyzésekért

A tartalommarketinged motorja a rendszeresen frissülő blogod, mely a felhasználók számára értékes blogbejegyzéseket vonultat fel. Mielőtt bármilyen elköteleződést kérnél a felhasználóktól (hírlevél feliratkozás, vásárlás, stb.), először adnod kell, méghozzá értékes, releváns tartalmat.

Az alábbiakban 10 'ellenőrző pontot' mutatok be, melyek egy jó blogbejegyzésből kiváló blogbejegyzést varázsolnak. Válaszd ki egyik írásodat a blogodon és az alábbi pontok tekintetében vizsgáld meg, hogy melyik összetevőn lehetne még dolgozni.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

3 kötelező Google Chrome bővítmény hirdetőknek

Ebben a bejegyzésben 3 nagyon hasznos Google Chrome bővítményt fogok bemutatni, melyek segítségedre lesznek abban, hogy visszajelzéseket kapj saját mérőkódjaidról (vagy akár konkurenseid mérőkódjairól). 2 perc alatt aktiválni tudod ezeket a bővítményeket böngésződben.

Egyszerű eszközökről van szó, viszont annál hasznosabbak, mert segítenek adatokat gyűjteni és feltárni az esetleges hibákat. A 3 muskétás név szerint: Tag Assistant, Facebook Pixel Helper, Page Analytics.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Google Tag Manager – A mérőkódok Mekkája

Körülbelül 1 évvel ezelőtt, mikor felhívtam a Google tudakozóját egy Google Tag Managerrel kapcsolatos kérdésben, arra lyukadtunk ki a beszélgetés végére, hogy nem javasolják a GTM használatát, mert bonyolult.

Ez azért volt furcsa már akkor is, mert a GTM-et kifejezetten azért hozták létre, hogy megkönnyítse a hirdetők dolgát azzal, hogy nem kell minden kódelhelyezésnél a weboldal forráskódjában matatni, a fejlesztőkkel ádáz csatákat vívni.

Ebben a bejegyzésben bemutatom a Google Tag Manager (magyarul Google Címkekezelő) jótékony hatásait a hirdetők idegrendszerére, lelki egyensúlyára.

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

A világ legjobb marketingstratégiája: törődés

Nem érhet véget ott a sales folyamatod, hogy elégedetten hátradőlsz, mert végrehajtották az általad kívánt konverziót (konverzió = vásárlás, megrendelés, hírlevél feliratkozás, árajánlat kérés, stb.) a felhasználók. Egy körültekintő marketinges, vállalkozó törődik a vásárló, megrendelő, konverziót végrehajtó felhasználóval a konverzió után is.

Ahhoz, hogy ezt meg tudd tenni, listát kell készítened a vásárlóidból is. Nagyon értékes ez a lista több szempontból is. És ami igazán fontos, nem csak a te szempontodból fontos, hanem a konverziót végrehajtó felhasználó érdekeit is szolgálja. És ettől leszel törődő, eredményes vállalkozó, marketinges, mert a vásárlóid érdekeit is szem előtt tartod.

Ebben a bejegyzésben 5 nyomós érvet találsz, hogy miért hozz létre listát vásárlóidból, megrendelőidből Facebookon és AdWordsben.

kattintson ide a folytatáshoz...

3 hozzászólás

A vásárlói vélemény ereje

Ebben a bejegyzésben a vásárlói vélemények lélektanáról, 'cihológiájáról' fogsz olvasni. Mi a zseniális a vásárlói vélemények használatában? Egy elégedett vásárlótól nagyon könnyű véleményt kérni, utána már csak be kell kopiznod a sales oldaladra (az az oldal, ahol a termékedet, szolgáltatásodat el szeretnéd adni). Persze a 'profibbak' videós vásárlói véleményeket is készíthetnek, melyek több szervezést igényelnek, viszont sokkal hatékonyabban működnek.

Amikor egy felhasználó az oldaladra érkezik, néhány másodperced van bebizonyítani, hogy a terméked, szolgáltatásod megoldást nyújt a problémájára. Egy jól megírt landing oldal, sales oldal jelentősen javít az eredményeiden, melyben a vásárlói vélemények kiemelt szerephez jutnak.

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

Szezonalitás - Hogyan erősítsd vállalkozásod holtszezon idején?

Sok partnerünknél előfordul, hogy bizonyos időszakban lecsökken a kereslet a termékük, szolgáltatásuk iránt. Ez nem azért történik, mert valami hiba történt vagy rossz a termék, egyszerűen nincs szezonja. Ilyen lehet például az esküvői ruha biznisz, vagy kültéri pázsit telepítés, de ide sorolható egy böllér bolt is.

Mi lehet a megoldás, hogy ebben az időszakban is, amikor csökken a kereslet és a bevételed, erősítsd vállalkozásod? Több lehetőség is rendelkezésedre áll, ebben a bejegyzésben erről fogok írni.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

14 pontos landing oldal elemzés

Hiszel benne és tudod is, hogy a terméked / szolgáltatásod / csalid jó, szüksége van rá a piacnak. Hirdetsz AdWordsben és Facebookon, szépen jönnek a látogatók. Ráadásul nem ész nélkül célzol, és tudatosan írod meg a hirdetési szövegeket. Tehát minden stimmel, ezért ennek MŰKÖDNIE KELL.

De mégsem működik. Nem jönnek a megrendelések / ajánlatkérések / regisztrációk. De miért?

Miért nem teljesítenek jól a landing oldalaid?

Alapvetően 2 oka lehet annak, ha nincs elég konverziód, azaz megrendelésed, ajánlatkérésed, vagy akár csali letöltésed:

kattintson ide a folytatáshoz...

5 hozzászólás

Remarketing - mi ez, és mire jó?

A remarketing lényege az, hogy megcélozhatod hirdetésekkel azokat az embereket, akik korábban jártak már a honlapodon. Szokták retargetingnek is hívni, ami lényegében "újra megcélzást" jelent.

Miért akarnád ezt?

Mert manapság teljesen általános, hogy a honlapodra érkező új látogatók 97-98%-a (vagy még több) nem vásárol, nem kér ajánlatot, nem jelentkezik a rendezvényedre, nem regisztrál az adatbázisodba, szóval nem csinál semmi olyat, amit legalább kicsit is "győzelemnek" lehetne nevezni marketing szempontból.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

A landing oldal tesztek hatalmas csapdája

Milyen színű az űrlap gombja, jobb vagy bal oldalon van-e az űrlap, mekkora betűvel legyen a címsor, hány ügyfél véleményt tegyek ki? A legtöbben ilyen dolgokon variálnak, és azt hiszik, ezeken hihetetlenül sok múlik egy landing oldal eredményessége kapcsán.

Esettanulmányok megmutatták, hogy a piros űrlap gomb a legjobb. Komoly tesztekből kiderítették, hogy legyen bal oldalon egy kép, és mellette jobbra az űrlap, mert az jobb eredményeket hoz. De!

kattintson ide a folytatáshoz...

1 hozzászólás

Oldal: 1 | 2 | 3

Ez igazából nem csak Online marketing blog, csak a KKV Online marketing blog leválogatott bejegyzései.