Online marketing blog

3 nagyszerű tipp, hogy jobban megismerd vásárlóidat

Ha ismered a vásárlóidat, információid vannak érdeklődési körükről, viselkedésükről, akkor ez hozzásegít téged ahhoz, hogy vásárlóidhoz hasonló felhasználókat tudj elérni hirdetéseiddel, ajánlataiddal. Ebben a videóban 3 olyan nagyszerű tanácsot kapsz, melyek segítségével jobban meg tudod ismerni vásárlóidat.

Ha csak annyit tudsz a vásárlóidról, hogy épp milyen terméket, szolgáltatást vásároltak meg tőled, akkor az hosszútávon nem segít hozzá téged, hogy újravásároljanak tőled, vagy megtaláld a potenciális vásárlóidat.

A bejegyzés hanganyaga meghallgatható Soundcloud-on.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Ezen még a profi hirdetők is elcsúsznak – Legyen stílusod!

Elkészült a szuper Facebook vagy AdWords hirdetésed, esetleg a bannered, amit egy partnered weboldalán fogsz elhelyezni. A landing oldalad is készen áll, hogy fogadja a látogatókat. Sok órányi munkát fektettél abba, hogy vonzó legyen a hirdetésed, a landing oldalad felépítése pedig követi a legsikeresebb landing oldalak elrendezését.

Valami mégsem stimmel. Az eredmények váratnak magukra, pedig te kihoztad a maximumot a hirdetéseidből és landing oldaladból.

A probléma, hogy külön kezelted őket. Külön dolgoztál a hirdetéseiden, bannereiden és külön a landing oldalaidon. Nincs közöttük kohézió, nem egységesek.

Ebben a bejegyzésben arról fogsz olvasni, hogyan hat a felhasználókra a következetesség, vagy épp a következetesség, egységes megjelenés, üzenet, ajánlat hiánya.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Megérkezett az Instagram remarketing

Új egyéni célközönség jelent meg Facebook-on, mely segítségével azoknak a felhasználóknak tudsz hirdetni, akik valamilyen interakcióba léptek üzleti Instagram oldaladdal.

Ebben a bejegyzésben már írtunk arról, hogy az új generációs Facebook remarketingnek köszönhetően olyan felhasználókat tudsz megcélozni, akik érdeklődést mutattak Facebook oldalad iránt. Tehát nem a weboldaladon járt, hanem a Facebook oldaladon hajtott végre valamilyen tevékenységet.

Néhány hete ugyanez a lehetőség elérhető már üzleti Instagram fiókoddal is. Tehát létre tudsz hozni olyan egyéni célközönségeket, melyek üzleti Instagram fiókoddal kapcsolatban mutattak aktivitást, majd ezeket a felhasználókat meg tudod célozni hirdetéseiddel, üzeneteiddel.

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

A legütősebb Instagram tipp, amit eddig hallottam

Pár napja hallgattam egy interjút, melyben Gary Vaynerchuk, a világ egyik legnépszerűbb üzletembere arról beszélt, milyen lehetőségei vannak egy étterem vezetőjének Instagramon, hogy új vendégeket toborozzon.

Nem a fizetett hirdetésekről, legújabb célzási beállításokról beszélt, hanem egy pofonegyszerű folyamatról, mely ráadásul ingyenes. Az interjúban egy éttermet hozott fel példának, viszont egy virágbolt tulajdonos, konditerem üzemeltető szintén élhet ezzel a lehetőséggel.

Olvasd el a blogbejegyzést és döntsd el, számodra is használható-e ez a pofonegyszerű és ingyenes lehetőség!

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Így határozd meg lézerpontossággal célközönséged

Úgy kell ismerned a célközönségedet, mint a közeli ismerőseidet vagy a közvetlen szomszédokat. Szerencsére ők nem tüntetik el a reggeli újságjaidat postaládádból. :)

Ha jobban megismered a célcsoportod, akkor szorosabb kapcsolatot tudsz kiépíteni velük. Így a valós problémáikra tudsz megoldást kínálni olyan kommunikációval, ami számukra természetes. Hogy klasszikustól idézzek: "this is the beginning of a beautiful friendship".

Ebben a bejegyzésben arról olvashatsz, hogyan tudod szinte lézerpontosággal meghatározni célcsoportod igényeit, szokásait, az általuk előnyben részesített nyelvezetet, kommunikációt, stb.

Ha úgy gondolod jelenleg, hogy a te célközönséged a 'mindenki', vagy a 30-55 év közötti nők, akkor mindenképp olvasd el ezt a bejegyzést, mert klasszisokkal jobban meg tudod határozni a cikk végére, hogy kinek is árulod a portékád.

kattintson ide a folytatáshoz...

1 hozzászólás

10 pontos útmutató a kiváló blogbejegyzésekért

A tartalommarketinged motorja a rendszeresen frissülő blogod, mely a felhasználók számára értékes blogbejegyzéseket vonultat fel. Mielőtt bármilyen elköteleződést kérnél a felhasználóktól (hírlevél feliratkozás, vásárlás, stb.), először adnod kell, méghozzá értékes, releváns tartalmat.

Az alábbiakban 10 'ellenőrző pontot' mutatok be, melyek egy jó blogbejegyzésből kiváló blogbejegyzést varázsolnak. Válaszd ki egyik írásodat a blogodon és az alábbi pontok tekintetében vizsgáld meg, hogy melyik összetevőn lehetne még dolgozni.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

3 kötelező Google Chrome bővítmény hirdetőknek

Ebben a bejegyzésben 3 nagyon hasznos Google Chrome bővítményt fogok bemutatni, melyek segítségedre lesznek abban, hogy visszajelzéseket kapj saját mérőkódjaidról (vagy akár konkurenseid mérőkódjairól). 2 perc alatt aktiválni tudod ezeket a bővítményeket böngésződben.

Egyszerű eszközökről van szó, viszont annál hasznosabbak, mert segítenek adatokat gyűjteni és feltárni az esetleges hibákat. A 3 muskétás név szerint: Tag Assistant, Facebook Pixel Helper, Page Analytics.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Google Tag Manager – A mérőkódok Mekkája

Körülbelül 1 évvel ezelőtt, mikor felhívtam a Google tudakozóját egy Google Tag Managerrel kapcsolatos kérdésben, arra lyukadtunk ki a beszélgetés végére, hogy nem javasolják a GTM használatát, mert bonyolult.

Ez azért volt furcsa már akkor is, mert a GTM-et kifejezetten azért hozták létre, hogy megkönnyítse a hirdetők dolgát azzal, hogy nem kell minden kódelhelyezésnél a weboldal forráskódjában matatni, a fejlesztőkkel ádáz csatákat vívni.

Ebben a bejegyzésben bemutatom a Google Tag Manager (magyarul Google Címkekezelő) jótékony hatásait a hirdetők idegrendszerére, lelki egyensúlyára.

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

A világ legjobb marketingstratégiája: törődés

Nem érhet véget ott a sales folyamatod, hogy elégedetten hátradőlsz, mert végrehajtották az általad kívánt konverziót (konverzió = vásárlás, megrendelés, hírlevél feliratkozás, árajánlat kérés, stb.) a felhasználók. Egy körültekintő marketinges, vállalkozó törődik a vásárló, megrendelő, konverziót végrehajtó felhasználóval a konverzió után is.

Ahhoz, hogy ezt meg tudd tenni, listát kell készítened a vásárlóidból is. Nagyon értékes ez a lista több szempontból is. És ami igazán fontos, nem csak a te szempontodból fontos, hanem a konverziót végrehajtó felhasználó érdekeit is szolgálja. És ettől leszel törődő, eredményes vállalkozó, marketinges, mert a vásárlóid érdekeit is szem előtt tartod.

Ebben a bejegyzésben 5 nyomós érvet találsz, hogy miért hozz létre listát vásárlóidból, megrendelőidből Facebookon és AdWordsben.

kattintson ide a folytatáshoz...

3 hozzászólás

A vásárlói vélemény ereje

Ebben a bejegyzésben a vásárlói vélemények lélektanáról, 'cihológiájáról' fogsz olvasni. Mi a zseniális a vásárlói vélemények használatában? Egy elégedett vásárlótól nagyon könnyű véleményt kérni, utána már csak be kell kopiznod a sales oldaladra (az az oldal, ahol a termékedet, szolgáltatásodat el szeretnéd adni). Persze a 'profibbak' videós vásárlói véleményeket is készíthetnek, melyek több szervezést igényelnek, viszont sokkal hatékonyabban működnek.

Amikor egy felhasználó az oldaladra érkezik, néhány másodperced van bebizonyítani, hogy a terméked, szolgáltatásod megoldást nyújt a problémájára. Egy jól megírt landing oldal, sales oldal jelentősen javít az eredményeiden, melyben a vásárlói vélemények kiemelt szerephez jutnak.

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

Oldal: 1 | 2 | 3 | 4

Ez igazából nem csak Online marketing blog, csak a KKV Online marketing blog leválogatott bejegyzései.