Online marketing blog

Amikor az elégedett vásárlóid 'írják' a sales szövegeidet

Kritikus fontosságú, hogy a célközönségedet a saját nyelvén tudd megszólítani. A kommunikációd szempontjából ez a hogyan? kérdésre felel, tehát a bejegyzésben nem arról lesz szó, hogy mit? írj a sales szövegeidben.

Mi lehet a legjobb módja annak, hogy potenciális vásárlóid azt érezzék, az ő nyelvükön szólsz hozzájuk?

Egyszerűen az elégedett ügyfeleidet, vásárlóidat kell segítségül hívni. A bejegyzésben ezt az egyszerű módszert mutatom be, melyet én is egy szövegírótól lestem el.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Engedd, hogy az elégedett vásárlóid adják el a terméked, szolgáltatásod

Új vásárlók szerzése mindig nagy marketing költséget von maga után. Költséges megszerezni egy felhasználó bizalmát, hogy megvásárolja akár csak a belépő termékünket.

Ebben a bejegyzésben bemutatok egy olyan haladó megoldást, melyet aránylag kevesen alkalmaznak még, pedig a megvalósítása egyszerű és nagy marketing költség nélkül szállítja az új vevőket, érdeklődőket.

Mire lesz szükséged ehhez? Elégedett vásárlókra és lehetőleg egy e-mail marketing szoftverre.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Hazai példa - Szűkítsd a célcsoportod és kinyílik előtted a piac

Szinte minden marketinges anyagban olvashatsz arról (mi is írtunk már a témáról), hogy a célcsoport szűkítésével valójában növelni tudod az elérést, a célcsoport elkötelezettségét, és a bevételed.

Ezt sokan nehezen lépik meg, hiszen első látásra nem logikus, hogy szűkíted a célcsoportot, tehát kevesebb emberhez szólsz, mégis több vásárlód lesz, jobb eredményeket érsz el bevételben.

A bejegyzésben bemutatok egy példát, amire a napokban figyeltem fel, és jól példázza a jelenséget. A célcsoport szűkítésével sokkal nagyobb követőbázist, közönséget lehet építeni, és ha ügyes vagy, akkor ez a bevételeiden is meg fog látszódni.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Az értékes tartalom előállítása önmagában kevés

A tartalommarketing megkerülhetetlen jelenlétéről már írtam a blogon, remélem, azóta te is beláttad fontosságát és egymás után gyártod az értékesebbnél értékesebb tartalmakat célcsoportod számára.

Az értékes tartalom létrehozása önmagában már nem elég. A közösségi platformokon, az email fiókokban óriási a zaj. Cégek, brandek tolonganak, hogy megszerezzék a felhasználók figyelmét. És neked is be kell szállni a versenybe.

Ezért ebben a bejegyzésben 4 lehetőséget mutatok meg, mellyel el tudod juttatni értékes tartalmaidat célcsoportod számára. Ha csak a saját FB oldaladon teszed közzé, nem jut el a felhasználókhoz, szinte felesleges volt megírni.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

A jó landing oldal olyan, mint a futóhomok

A landing (érkező) oldalad minősége, felépítése jelentősen befolyásolja a megszerzett profitodat. Lehetnek jók a hirdetéseid, érkezhet sok látogató, de ha nem megfelelő a landing oldalad, akkor a konverziók elmaradnak és ezzel együtt a profitod is.

Nagyon sok elemét változtathatod az érkező oldaladnak, tesztelheted a különféle elrendezést, dizájnt. Viszont egy valamit felesleges tesztelned, mert garantáltan romlanak az eredményeid, ha nem alkalmazod.

A mai bejegyzés erről az egy tényezőről szól, mely vitathatatlanul nagy szerepet játszik az eredményességedben, elért konverziók számában.

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

Q4 – Ezért drágulnak a hirdetéseid vagy csökken az elérésük

Nem te rontottál el valamit, ha azt veszed észre, hogy drágulnak AdWords vagy Facebook hirdetéseid. Ez szinte előrejelezhető volt.

Mielőtt kisebb pánikba esnél, olvasd el ezt a bejegyzést, melyben az egyik legfőbb okát mutatom be az egyre drágább hirdetéseidnek. Továbbá adok néhány hasznos tanácsot, hogyan tudod csökkenteni a hirdetési költségeid ebben az időszakban.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Kérd email fiókodba a legfrissebb tartalmakat piacoddal kapcsolatban

Kérj automata értesítő emailt a Google-től, ha olyan tevékenység történik a neten, melyek fontosak lehetnek számodra. A Google Értesítő ingyenes eszköz segítségével kapsz egy emailt minden alkalommal, amikor egy adott témával kapcsolatban új találatok jelennek meg a Google találati oldalán, platformjain.

Ez nagyon jól jöhet, ha szeretnéd figyelni a piacodat, versenytársaid, esetleg szeretnél minden egyes hírről, cikkről tudni, ami rólad és a saját vállalkozásodról, cégedről megjelenik.

Ebben a bejegyzésben lépésről lépésre bemutatom, hogyan tudsz ilyen értesítőket beállítani, és milyen lehetőségeid vannak a finomhangolásra.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Mire jó a Google Trends eszköz?

Elég sok ingyenes eszköz áll rendelkezésedre, hogy kiválaszd megfelelő kulcsszavaidat AdWords kampányaidhoz, vagy keresőoptimalizálási tevékenységedhez.

Egyetlen ilyen eszköz ritkán oldja meg problémádat, ezért több hasonló lehetőség együttműködése szükséges ahhoz, hogy valóban értékes információk álljanak rendelkezésedre.

Az egyik ilyen lehetőség a Google Trends. Önmagában ez az egy eszköz nem elegendő a részletes feltérképezéshez, viszont fontos szerepe lehet a folyamatban, amennyiben tudod, hogy mikor és mire érdemes használni.

És ami legalább ilyen fontos, tudnod kell, hogy mikor érdemes óvatosan kezelni, vagy figyelmen kívül hagyni a kapott eredményeket.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Kattintgasd össze landing oldalad percek alatt

Hiába szerzed meg az érdeklődők figyelmét fizetett hirdetésekkel, és irányítod őket landing oldaladra, ahol az ajánlatod található, ha nem megfelelően felépített a landing oldalad. Így kidobod a pénzt az ablakon.

A napokban járt nálunk konzultáción egy bisztró vezetője, aki arról számolt be, hogy az általunk javasolt módszerekkel sikerült forgalmat terelnie oldalára, viszont ott szinte egyáltalán nem történt konverzió.

Ebben az esetben (ha a hirdetések relevánsak és jól célzottak) nagy valószínűséggel az oldallal van a probléma. Ebben a bejegyzésben 2 landing oldal készítő szoftvert mutatok be neked, mellyekkel te is össze tudod rakni oldalaid minden nehézség nélkül.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Influencer marketing – Így profitálj belőle még akkor is, ha nem használod!

Pár héttel ezelőtt hallgattam Wolf Gábor és Oravecz Nóra beszélgetését az influencer marketingről és volt egy gondolat, ami nagyon megragadta a figyelmem. Főként azért, mert te is tanulhatsz belőle, még akkor is, ha nem élsz az influencer marketing eszközeivel.

Influencer (véleményvezér) bárki lehet, akit kisebb vagy nagyobb tömeg követ. Sokakban ezzel kapcsolatban az él, hogy csak több tízezres, százezres követőbázissal rendelkező sportoló, színész/színésznő, celeb, stb. lehet influencer.

Valójában ez nem így van. Erősen kapcsolódik a mai blogbejegyzés a célközönséged minél pontosabb meghatározásához. Nézzük meg, milyen átfedések vannak az influencer marketing és a célközönség szűk meghatározása között.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Oldal: 1 | 2 | 3 | 4 | 5

Ez igazából nem csak Online marketing blog, csak a KKV Online marketing blog leválogatott bejegyzései.