Online marketing blog

Influencer marketing – Így profitálj belőle még akkor is, ha nem használod!

Pár héttel ezelőtt hallgattam Wolf Gábor és Oravecz Nóra beszélgetését az influencer marketingről és volt egy gondolat, ami nagyon megragadta a figyelmem. Főként azért, mert te is tanulhatsz belőle, még akkor is, ha nem élsz az influencer marketing eszközeivel.

Influencer (véleményvezér) bárki lehet, akit kisebb vagy nagyobb tömeg követ. Sokakban ezzel kapcsolatban az él, hogy csak több tízezres, százezres követőbázissal rendelkező sportoló, színész/színésznő, celeb, stb. lehet influencer.

Valójában ez nem így van. Erősen kapcsolódik a mai blogbejegyzés a célközönséged minél pontosabb meghatározásához. Nézzük meg, milyen átfedések vannak az influencer marketing és a célközönség szűk meghatározása között.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Online marketinged 5 kritikusan fontos pillére

Lehet, most is épp online marketinged egy részterületén dolgozol, hogy eredményesebb legyen vállalkozásod, céged. Viszont van ezzel egy probléma. Csak a részfolyamatokra koncentrálsz, és nem látod egészében működésüket. Az nem a Te hibád, hogy még nem látod az összképet, de az már igen, ha nem teszel ellene valamit.

Meghatároztuk számodra azt az 5 alappillért online marketingedben, melynek működését folyamatában kell látnod. Legalább az első lépést tedd meg a változás irányába és nézd meg ezt a videót.

Erre a linkre kattintva fel tudsz iratkozni másik 3 szakmai videónkra, melyet azonnal elküldünk neked emailben. A 3 másik videóban részletesebben kifejtjük a meghatározott 5 pillér részleteit.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Robbantsd be Instagram fiókod a 3 leghatékonyabb stratégiával

800 millió felhasználó van jelen Instagramon, mely adat önmagában elég lenne, hogy elgondolkodj vállalkozásod Instagram stratégiájának kidolgozásán. De ami ennél is fontosabb, hogy az utolsó 200 millió felhasználó az elmúlt egy évben csatlakozott.

Ez a példátlanul dinamikus növekedés új lehetőségeket nyit meg vállalkozásod, céged számára, mellyel élned kell, ha lépést szeretnél tartani konkurenseiddel.

Ebben a bejegyzésben 3 olyan lehetőséget mutatok meg, mellyel elkötelezett követőkre tehetsz szert Instagramon. A célközönségedet kell elérned és mindezt úgy, hogy nem élsz az úgynevezett "black hat" módszerekkel. Tehát nem használsz automata kommenteket, lájkokat, követéseket generáló Instagram botokat.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Lead gondozás – Adj annyi értéket, amennyit csak a sávszélesség elbír

Ha már eljutottál odáig, hogy szükséges úgynevezett leadeket gyűjtened, akkor egy fontos lépést megtettél. Viszont abban az esetben, ha itt megállt a folyamatod, akkor semmivel sem vagy előrébb, mint a lead gyűjtés előtt.

Leadnek nevezzük azokat a felhasználókat, akik elérhetőségükkel fizettek neked azért, hogy egy értékes, ingyenes tartalmadhoz (csalidhoz, lead magnetedhez) hozzájussanak.

Mit kell tenned, hogy ne csak egy halom email címed, telefonszámod legyen, hanem vásárlói státuszba lépjenek tovább ezek a felhasználók? Gondoznod, edukálnod, szórakoztatnod kell őket, és el kell érned, hogy bízzanak benned.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Hibáztunk, így pénzben is mérhető a céges blog hatékonysága

Saját hibánkból kifolyólag valódi képet kaptunk a céges blogolás jelentőségéről. Konkrét számokban mérhető, hogyan támogatja a céges blog az értékesítést.

Természetesen, számunkra eddig is egyértelmű volt, hogy az értékes tartalom támogatja az értékesítést, de a hatékonyságát illetően nem voltak konkrét számok a kezünkben.

A bejegyzésben saját példát mutatok be, mely számunkra egyértelműen bebizonyította, hogy az értékes tartalom gyártása, a rendszeres blogolás hozzájárul a bevételnöveléshez.

kattintson ide a folytatáshoz...

3 hozzászólás

3 eszeveszetten jó csali ötlet, melyeket akár már ma megvalósíthatsz

A csali segítségével értékes tartalmat szolgáltatsz a felhasználóknak, akik ezért cserébe az elérhetőségükkel (főként email címmel) 'fizetnek'. A későbbiekben a megadott elérhetőségük segítségével tudsz kommunikálni a csalidat igénylő/letöltő felhasználókkal.

Ennek a csalinak legalább olyan értékesnek kell lennie, mint egy fizetős termékednek, szolgáltatásodnak. Ha nem az, akkor csalódni fog a felhasználó és az első adandó alkalommal le fog iratkozni a listádról.

Épp ezért egy értékes csali elkészítése hosszadalmas és energiaigényes folyamat. Ebben a bejegyzésben 3 olyan csali ötletet adok, melyek minimális befektetéssel elkészíthetőek, mégis értéket képviselnek.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

3 nagyszerű tipp, hogy jobban megismerd vásárlóidat

Ha ismered a vásárlóidat, információid vannak érdeklődési körükről, viselkedésükről, akkor ez hozzásegít téged ahhoz, hogy vásárlóidhoz hasonló felhasználókat tudj elérni hirdetéseiddel, ajánlataiddal. Ebben a videóban 3 olyan nagyszerű tanácsot kapsz, melyek segítségével jobban meg tudod ismerni vásárlóidat.

Ha csak annyit tudsz a vásárlóidról, hogy épp milyen terméket, szolgáltatást vásároltak meg tőled, akkor az hosszútávon nem segít hozzá téged, hogy újravásároljanak tőled, vagy megtaláld a potenciális vásárlóidat.

A bejegyzés hanganyaga meghallgatható Soundcloud-on.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Ezen még a profi hirdetők is elcsúsznak – Legyen stílusod!

Elkészült a szuper Facebook vagy AdWords hirdetésed, esetleg a bannered, amit egy partnered weboldalán fogsz elhelyezni. A landing oldalad is készen áll, hogy fogadja a látogatókat. Sok órányi munkát fektettél abba, hogy vonzó legyen a hirdetésed, a landing oldalad felépítése pedig követi a legsikeresebb landing oldalak elrendezését.

Valami mégsem stimmel. Az eredmények váratnak magukra, pedig te kihoztad a maximumot a hirdetéseidből és landing oldaladból.

A probléma, hogy külön kezelted őket. Külön dolgoztál a hirdetéseiden, bannereiden és külön a landing oldalaidon. Nincs közöttük kohézió, nem egységesek.

Ebben a bejegyzésben arról fogsz olvasni, hogyan hat a felhasználókra a következetesség, vagy épp a következetesség, egységes megjelenés, üzenet, ajánlat hiánya.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Megérkezett az Instagram remarketing

Új egyéni célközönség jelent meg Facebook-on, mely segítségével azoknak a felhasználóknak tudsz hirdetni, akik valamilyen interakcióba léptek üzleti Instagram oldaladdal.

Ebben a bejegyzésben már írtunk arról, hogy az új generációs Facebook remarketingnek köszönhetően olyan felhasználókat tudsz megcélozni, akik érdeklődést mutattak Facebook oldalad iránt. Tehát nem a weboldaladon járt, hanem a Facebook oldaladon hajtott végre valamilyen tevékenységet.

Néhány hete ugyanez a lehetőség elérhető már üzleti Instagram fiókoddal is. Tehát létre tudsz hozni olyan egyéni célközönségeket, melyek üzleti Instagram fiókoddal kapcsolatban mutattak aktivitást, majd ezeket a felhasználókat meg tudod célozni hirdetéseiddel, üzeneteiddel.

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

A legütősebb Instagram tipp, amit eddig hallottam

Pár napja hallgattam egy interjút, melyben Gary Vaynerchuk, a világ egyik legnépszerűbb üzletembere arról beszélt, milyen lehetőségei vannak egy étterem vezetőjének Instagramon, hogy új vendégeket toborozzon.

Nem a fizetett hirdetésekről, legújabb célzási beállításokról beszélt, hanem egy pofonegyszerű folyamatról, mely ráadásul ingyenes. Az interjúban egy éttermet hozott fel példának, viszont egy virágbolt tulajdonos, konditerem üzemeltető szintén élhet ezzel a lehetőséggel.

Olvasd el a blogbejegyzést és döntsd el, számodra is használható-e ez a pofonegyszerű és ingyenes lehetőség!

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Oldal: 1 | 2 | 3 | 4

Ez igazából nem csak Online marketing blog, csak a KKV Online marketing blog leválogatott bejegyzései.