Online marketing blog

Kérd email fiókodba a legfrissebb tartalmakat piacoddal kapcsolatban

Kérj automata értesítő emailt a Google-től, ha olyan tevékenység történik a neten, melyek fontosak lehetnek számodra. A Google Értesítő ingyenes eszköz segítségével kapsz egy emailt minden alkalommal, amikor egy adott témával kapcsolatban új találatok jelennek meg a Google találati oldalán, platformjain.

Ez nagyon jól jöhet, ha szeretnéd figyelni a piacodat, versenytársaid, esetleg szeretnél minden egyes hírről, cikkről tudni, ami rólad és a saját vállalkozásodról, cégedről megjelenik.

Ebben a bejegyzésben lépésről lépésre bemutatom, hogyan tudsz ilyen értesítőket beállítani, és milyen lehetőségeid vannak a finomhangolásra.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Mire jó a Google Trends eszköz?

Elég sok ingyenes eszköz áll rendelkezésedre, hogy kiválaszd megfelelő kulcsszavaidat AdWords kampányaidhoz, vagy keresőoptimalizálási tevékenységedhez.

Egyetlen ilyen eszköz ritkán oldja meg problémádat, ezért több hasonló lehetőség együttműködése szükséges ahhoz, hogy valóban értékes információk álljanak rendelkezésedre.

Az egyik ilyen lehetőség a Google Trends. Önmagában ez az egy eszköz nem elegendő a részletes feltérképezéshez, viszont fontos szerepe lehet a folyamatban, amennyiben tudod, hogy mikor és mire érdemes használni.

És ami legalább ilyen fontos, tudnod kell, hogy mikor érdemes óvatosan kezelni, vagy figyelmen kívül hagyni a kapott eredményeket.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Kattintgasd össze landing oldalad percek alatt

Hiába szerzed meg az érdeklődők figyelmét fizetett hirdetésekkel, és irányítod őket landing oldaladra, ahol az ajánlatod található, ha nem megfelelően felépített a landing oldalad. Így kidobod a pénzt az ablakon.

A napokban járt nálunk konzultáción egy bisztró vezetője, aki arról számolt be, hogy az általunk javasolt módszerekkel sikerült forgalmat terelnie oldalára, viszont ott szinte egyáltalán nem történt konverzió.

Ebben az esetben (ha a hirdetések relevánsak és jól célzottak) nagy valószínűséggel az oldallal van a probléma. Ebben a bejegyzésben 2 landing oldal készítő szoftvert mutatok be neked, mellyekkel te is össze tudod rakni oldalaid minden nehézség nélkül.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Influencer marketing – Így profitálj belőle még akkor is, ha nem használod!

Pár héttel ezelőtt hallgattam Wolf Gábor és Oravecz Nóra beszélgetését az influencer marketingről és volt egy gondolat, ami nagyon megragadta a figyelmem. Főként azért, mert te is tanulhatsz belőle, még akkor is, ha nem élsz az influencer marketing eszközeivel.

Influencer (véleményvezér) bárki lehet, akit kisebb vagy nagyobb tömeg követ. Sokakban ezzel kapcsolatban az él, hogy csak több tízezres, százezres követőbázissal rendelkező sportoló, színész/színésznő, celeb, stb. lehet influencer.

Valójában ez nem így van. Erősen kapcsolódik a mai blogbejegyzés a célközönséged minél pontosabb meghatározásához. Nézzük meg, milyen átfedések vannak az influencer marketing és a célközönség szűk meghatározása között.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Online marketinged 5 kritikusan fontos pillére

Lehet, most is épp online marketinged egy részterületén dolgozol, hogy eredményesebb legyen vállalkozásod, céged. Viszont van ezzel egy probléma. Csak a részfolyamatokra koncentrálsz, és nem látod egészében működésüket. Az nem a Te hibád, hogy még nem látod az összképet, de az már igen, ha nem teszel ellene valamit.

Meghatároztuk számodra azt az 5 alappillért online marketingedben, melynek működését folyamatában kell látnod. Legalább az első lépést tedd meg a változás irányába és nézd meg ezt a videót.

Erre a linkre kattintva fel tudsz iratkozni másik 3 szakmai videónkra, melyet azonnal elküldünk neked emailben. A 3 másik videóban részletesebben kifejtjük a meghatározott 5 pillér részleteit.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Robbantsd be Instagram fiókod a 3 leghatékonyabb stratégiával

800 millió felhasználó van jelen Instagramon, mely adat önmagában elég lenne, hogy elgondolkodj vállalkozásod Instagram stratégiájának kidolgozásán. De ami ennél is fontosabb, hogy az utolsó 200 millió felhasználó az elmúlt egy évben csatlakozott.

Ez a példátlanul dinamikus növekedés új lehetőségeket nyit meg vállalkozásod, céged számára, mellyel élned kell, ha lépést szeretnél tartani konkurenseiddel.

Ebben a bejegyzésben 3 olyan lehetőséget mutatok meg, mellyel elkötelezett követőkre tehetsz szert Instagramon. A célközönségedet kell elérned és mindezt úgy, hogy nem élsz az úgynevezett "black hat" módszerekkel. Tehát nem használsz automata kommenteket, lájkokat, követéseket generáló Instagram botokat.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Lead gondozás – Adj annyi értéket, amennyit csak a sávszélesség elbír

Ha már eljutottál odáig, hogy szükséges úgynevezett leadeket gyűjtened, akkor egy fontos lépést megtettél. Viszont abban az esetben, ha itt megállt a folyamatod, akkor semmivel sem vagy előrébb, mint a lead gyűjtés előtt.

Leadnek nevezzük azokat a felhasználókat, akik elérhetőségükkel fizettek neked azért, hogy egy értékes, ingyenes tartalmadhoz (csalidhoz, lead magnetedhez) hozzájussanak.

Mit kell tenned, hogy ne csak egy halom email címed, telefonszámod legyen, hanem vásárlói státuszba lépjenek tovább ezek a felhasználók? Gondoznod, edukálnod, szórakoztatnod kell őket, és el kell érned, hogy bízzanak benned.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Hibáztunk, így pénzben is mérhető a céges blog hatékonysága

Saját hibánkból kifolyólag valódi képet kaptunk a céges blogolás jelentőségéről. Konkrét számokban mérhető, hogyan támogatja a céges blog az értékesítést.

Természetesen, számunkra eddig is egyértelmű volt, hogy az értékes tartalom támogatja az értékesítést, de a hatékonyságát illetően nem voltak konkrét számok a kezünkben.

A bejegyzésben saját példát mutatok be, mely számunkra egyértelműen bebizonyította, hogy az értékes tartalom gyártása, a rendszeres blogolás hozzájárul a bevételnöveléshez.

kattintson ide a folytatáshoz...

3 hozzászólás

3 eszeveszetten jó csali ötlet, melyeket akár már ma megvalósíthatsz

A csali segítségével értékes tartalmat szolgáltatsz a felhasználóknak, akik ezért cserébe az elérhetőségükkel (főként email címmel) 'fizetnek'. A későbbiekben a megadott elérhetőségük segítségével tudsz kommunikálni a csalidat igénylő/letöltő felhasználókkal.

Ennek a csalinak legalább olyan értékesnek kell lennie, mint egy fizetős termékednek, szolgáltatásodnak. Ha nem az, akkor csalódni fog a felhasználó és az első adandó alkalommal le fog iratkozni a listádról.

Épp ezért egy értékes csali elkészítése hosszadalmas és energiaigényes folyamat. Ebben a bejegyzésben 3 olyan csali ötletet adok, melyek minimális befektetéssel elkészíthetőek, mégis értéket képviselnek.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

3 nagyszerű tipp, hogy jobban megismerd vásárlóidat

Ha ismered a vásárlóidat, információid vannak érdeklődési körükről, viselkedésükről, akkor ez hozzásegít téged ahhoz, hogy vásárlóidhoz hasonló felhasználókat tudj elérni hirdetéseiddel, ajánlataiddal. Ebben a videóban 3 olyan nagyszerű tanácsot kapsz, melyek segítségével jobban meg tudod ismerni vásárlóidat.

Ha csak annyit tudsz a vásárlóidról, hogy épp milyen terméket, szolgáltatást vásároltak meg tőled, akkor az hosszútávon nem segít hozzá téged, hogy újravásároljanak tőled, vagy megtaláld a potenciális vásárlóidat.

A bejegyzés hanganyaga meghallgatható Soundcloud-on.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

Oldal: 1 | 2 | 3 | 4 | 5

Ez igazából nem csak Online marketing blog, csak a KKV Online marketing blog leválogatott bejegyzései.