Online marketing blog

14 pontos landing oldal elemzés

Hiszel benne és tudod is, hogy a terméked / szolgáltatásod / csalid jó, szüksége van rá a piacnak. Hirdetsz AdWordsben és Facebookon, szépen jönnek a látogatók. Ráadásul nem ész nélkül célzol, és tudatosan írod meg a hirdetési szövegeket. Tehát minden stimmel, ezért ennek MŰKÖDNIE KELL.

De mégsem működik. Nem jönnek a megrendelések / ajánlatkérések / regisztrációk. De miért?

Miért nem teljesítenek jól a landing oldalaid?

Alapvetően 2 oka lehet annak, ha nincs elég konverziód, azaz megrendelésed, ajánlatkérésed, vagy akár csali letöltésed:

kattintson ide a folytatáshoz...

5 hozzászólás

Remarketing - mi ez, és mire jó?

A remarketing lényege az, hogy megcélozhatod hirdetésekkel azokat az embereket, akik korábban jártak már a honlapodon. Szokták retargetingnek is hívni, ami lényegében "újra megcélzást" jelent.

Miért akarnád ezt?

Mert manapság teljesen általános, hogy a honlapodra érkező új látogatók 97-98%-a (vagy még több) nem vásárol, nem kér ajánlatot, nem jelentkezik a rendezvényedre, nem regisztrál az adatbázisodba, szóval nem csinál semmi olyat, amit legalább kicsit is "győzelemnek" lehetne nevezni marketing szempontból.

kattintson ide a folytatáshoz...

Szóljon hozzá!

A landing oldal tesztek hatalmas csapdája

Milyen színű az űrlap gombja, jobb vagy bal oldalon van-e az űrlap, mekkora betűvel legyen a címsor, hány ügyfél véleményt tegyek ki? A legtöbben ilyen dolgokon variálnak, és azt hiszik, ezeken hihetetlenül sok múlik egy landing oldal eredményessége kapcsán.

Esettanulmányok megmutatták, hogy a piros űrlap gomb a legjobb. Komoly tesztekből kiderítették, hogy legyen bal oldalon egy kép, és mellette jobbra az űrlap, mert az jobb eredményeket hoz. De!

kattintson ide a folytatáshoz...

1 hozzászólás

4 ok, amiért érdemes Google+ oldalt készíteni és menedzselni

Nemzetközi szinten már 540 millió aktív felhasználója van a Google+ közösségi hálózatnak, ezzel a második legnépszerűbb a Facebook után. Mint ilyen, felelőtlenség lenne nem foglalkozni a Google Plusszal, mint marketing eszközzel. Persze árnyalja a képet, hogy Magyarországon nem igazán van "kultúrája" a Google közösségi platformjának, egyelőre a Facebook szinte minden tekintetben viszi a prímet.

Mégis azt gondolom, hogy mivel a Google minden fronton "erőlteti" a Google+ használatát (minfenféle más rendszereibe integrálja, akár külön regisztráció nélkül aktivál funkciókat, stb.), ezért a jelenlegi alacsony használati intenzitás ellenére várható, hogy a jelentősége növekedni fog.

kattintson ide a folytatáshoz...

14 hozzászólás

A B2B online marketing 3 szakasza

Az igazi B2B online marketing jelentősen eltér az "átlagos" B2C online marketingjétől, aminek az oka a hosszabb/bonyolultabb vásárlási döntés. Könyvelőt, marketing tanácsadót, CRM rendszert, vállalatirányítási szoftvert bonyolultabban választ egy vállalkozás, mint amikor magánszemélyként meg akarunk vásárolni egy könyvet, vagy szükségünk van egy flakon mosogatószerre.

kattintson ide a folytatáshoz...

2 hozzászólás

Visszavonulnak a Klikkmarketing tananyagai!

A számlázórendszerünk szerint 2007 novemberében vásárolták meg az első Google Adwords oktatóanyagunkat, 2008 szeptemberében pedig elindult a Google Analytics tananyagunk értékesítése.

Az évek alatt rengeteg vásárlónk lett, a döntő többségük elégedetten használta a tananyagokban rejlő tudást, sokukból azóta már elégedett ügyfél lett.

Idén szeptemberben a Primodesign átalakult Klikkmarketinggé, ami az eddigi legjelentősebb v'áltozás volt a cég életében. Biztosak voltunk benne, hogy komoly előrelépés lesz ez - és így is lett!

kattintson ide a folytatáshoz...

8 hozzászólás

Online automatizálás: a legegyszerűbb példa

Az online marketingben és/vagy az internetes értékesítési megoldásokban rejlő egyik hatalmas lehetőség az automatizálás. Egy jól felépített marketing/értékesítési rendszerrel komoly élőmunka váltható ki, aminek a nyilvánvaló költséghatékonyság mellett még az az előnye is megvan, hogy "manuálisan" gyakorlatilag kivitelezhetetlen megoldásokat is alkalmazni lehet.

Milyen konkrét lehetőségekre gondolok? A következő néhány blog bejegyzésemben 1-1 ilyen könnyen érthető példát fogok bemutatni, persze csak ha van számottevő érdeklődés a témával kapcsolatban. :) (Az érdeklődést nyugodtan jelezheti hozzászólás formájában a lap alján!)

kattintson ide a folytatáshoz...

10 hozzászólás

A 10 leggyakoribb hiba az üzleti blogolásban (3-at én is elkövettem!)

Magam sem tudom hogyan, de eddig nem találkoztam a web usability atyja (Jakob Nielsen) által összeállított 10 leggyakoribb blog design hiba című írással, amit nem tévedés: 2005-ben publikált a szerző.

A félreértések elkerülése végett szeretném leszögezni, hogy ha valakinek egyszerűen nem megy a blogolás (mert nem mer írni, nincs témája, az iparág alkalmatlan rá, stb.), ezeknek a hibáknak a kiküszöbölésétől sem fog menni, de nagyon jó alapot adhat azoknak, akik komolyan veszik a "céges" blogolást (legyen az már működő, vagy épp most induló blog).

kattintson ide a folytatáshoz...

22 hozzászólás

Figyelem: ezt az 5 címsor sablont csak saját felelősségére használja!

A sikeres szövegírásnak megvannak azok a több évtizede bevált szabályai, amikben bár még mindig sokan kételkednek, mégis úgy tűnik, hogy a modern internetes világban is megállják a helyüket.

Annak az oka, hogy a "hívők" közül is kevesen használják jól a marketing célzatú szövegírás aranyszabályait valószínűleg az, hogy rosszul alkalmazzák őket.

Ha jól megérti az alapvető fogalmazási (szerkesztési) elveket, és az esetlegesen megismert példákat jól át tudja ültetni saját környezetébe, akkor biztosan nyert ügye lesz e téren!

kattintson ide a folytatáshoz...

11 hozzászólás

A Google már szinte mindenhol ott van...

Nagyjából két hete már az Origo portálján (illetve az ok.hu nevű keresőjében) is a Google keresőmotorját használják. Ez azt jelenti, hogy itthon már nem nagyon van értelme más keresővel foglalkozni, mint a Google-lel.

Külföldön azért vannak más népszerűnek mondható keresők is, amikre egy külföldi célközönséggel rendelkező honlapnál figyelemmel kell lenni, de a magyar nyelvű keresések esetén szinte már nincs ennek létjogosultsága.

A Google keresőtalálatokkal persze megérkeztek az Origo keresőjébe a Google fizetett hirdetései is, így a keresőoptimalizálás mellett az Adwords hirdetések is egyre inkább kihagyhatatlan eszközei lesznek az online marketing munkának.

8 hozzászólás

Oldal: 1 | 2 | 3

Ez igazából nem csak Online marketing blog, csak a KKV Online marketing blog leválogatott bejegyzései.