Klikk Blog

Legnépszerűbb bejegyzések

Facebook posztolás: mit, miért, mikor, hogyan, és a többi

Facebook posztolás: mit, miért, mikor, hogyan, és a többi

Minden, amit tudnod kell a "céges" Facebook posztolásról. Ha érdekel a téma, akkor elég ezt az egy írást elolvasnod ahhoz, hogy képbe kerülj a Facebook posztolás legfontosabb tudnivalóival.

Elolvasom
6+1 nem gyenge érv, amiért kötelező lenne céges blogot vezetned

6+1 nem gyenge érv, amiért kötelező lenne céges blogot vezetned

Ha elég tökös lennék, akkor odamennék hozzád, és két kézzel megráználak, hogy “ember, mit nem értesz azon, hogy muszáj a cégednek blogolnia?”. De nem vagyok én ilyen tökös, úgyhogy írtam inkább egy...

Elolvasom
E-mail marketing – minden, amit vállalkozóként tudnod kell a témáról

E-mail marketing – minden, amit vállalkozóként tudnod kell a témáról

Sokan már évek óta temetik az email marketinget, de az igazság az, hogy nem találsz olyan igazán profi és eredményes céget, aminek nincs komoly listája és komoly email marketing tevékenysége.

Elolvasom

Legújabb bejegyzések

Minden eddiginél nagyobb változások: frissül a Google algoritmusa!

Minden eddiginél nagyobb változások: frissül a Google algoritmusa!

A Google frissíti alapalgoritmusát, ami minden eddiginél nagyobb változásokat jelent. Vállalkozóként, marketingszakemberként, de akár egyszerű Google-felhasználóként is érdemes tisztában lenni az ú...

Elolvasom
Mit jelent a PageRank?

Mit jelent a PageRank?

Ha picit is odafigyelsz az online marketingre, tisztában kell lenned azzal, hogy mit jelent a PageRank. Mind onlinemarketing-szakemberként, mind vállalkozóként képben kell lenned róla.

Elolvasom
A promóciók pszichológiája

A promóciók pszichológiája

A vásárlók két ajánlat közül sokszor nem azt választják, amelyik számukra kedvezőbb lenne. Ennek pszichológiai okai vannak. Ha ismered ezeket az okokat, akkor olyan promóciókkal fogsz tudni előálln...

Elolvasom
Ezért ne becsüld alá saját márkaneved erejét!

Ezért ne becsüld alá saját márkaneved erejét!

A márkanevedre hirdetni a Google Ads-ben sokkal többet nyújthat, mint amennyibe kerül. Olyan stratégiai előnyökkel kecsegtet, amelyekről csak az online jelenléted kárára tudsz lemondani!

Elolvasom
A köszönő oldalak 3 funkciója (amiből egyet biztos, hogy nem használsz)

A köszönő oldalak 3 funkciója (amiből egyet biztos, hogy nem használsz)

A köszönő oldal egy olyan része a honlapnak, ahol megköszönhetsz valamit a felhasználónak egy konverziós eseményt követően. Ezen kívül viszont van még 3 nagyon fontos funkciójuk, amelyekről sokan h...

Elolvasom
Facebook remarketing – őrültség nem csinálni

Facebook remarketing – őrültség nem csinálni

A Facebook remarketinget konkrétan receptre kellene írni minden olyan magyar vállalkozásnak, amelyik egy kicsit is foglalkozik az online marketinggel.

Elolvasom
A weboldalak szerepe az online vásárlási döntésben (Ha nekünk nem hiszel, higgy az ELTE kutatóinak!)

A weboldalak szerepe az online vásárlási döntésben (Ha nekünk nem hiszel, higgy az ELTE kutatóinak!)

Ha nincs rendben a céged honlapja, akkor lényegében lemondasz a vevőidről. Ebben semmi túlzás nincs: a weboldalak szerepe óriási abban, hogy milyen döntést hoznak a látogatók: vásárolnak tőled – va...

Elolvasom
Mesterséges intelligencia: 3 stratégiai kérdés, amit meg kell válaszolnod

Mesterséges intelligencia: 3 stratégiai kérdés, amit meg kell válaszolnod

A mesterséges intelligencia használata nem cél, hanem eszköz! Ne az legyen a terved, hogy ha kell, ha nem, használni fogod az AI-t, hanem az, hogy jól használd, és valóban hatékonyabbá tedd vele a ...

Elolvasom
Ünnepek és világnapok, amelyekről meg kell emlékezned a közösségi médiában

Ünnepek és világnapok, amelyekről meg kell emlékezned a közösségi médiában

Ha fel akarod venni a kesztyűt az organikus elérés csökkenésével szemben a közösségi médiában, akkor meg kell találnod azokat a témákat, amelyekre rá fognak harapni a felhasználók!

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob