Visszaszámlálás elhelyezése AdWords hirdetéseidben

Közeleg a Black Friday, ezért érdemes tudnod róla, hogy lehetőséged van AdWords hirdetéseidbe egy kis sürgetést csempészni, mely növelheti a vásárlási szándékot.

Ezt egyszerűen meg lehet oldani AdWords szöveges hirdetésekben egy visszaszámláló függvény segítségével, melyet percek alatt aktiválni lehet.

A hirdetésben dinamikusan változik a hátralévő napok, órák, percek száma, amíg az akció, különleges kedvezmény tart. Ezzel sürgetheted a döntés meghozatalára potenciális vásárlóidat.

AdWords visszaszámlálás

Visszaszámláló beállítása AdWords szöveges hirdetésben

Válaszd ki egy kereső kampányodat, majd egy hirdetéscsoportot, amiben a visszaszámlálós szöveges hirdetésedet szeretnéd létrehozni.

Kattints az új hirdetés létrehozása gombra, majd a címsorok vagy a leírás mezőjében üss egy kapcsos zárójelet: {

AdWords visszaszámlálás

Ha ez megtörtént akkor az alábbi képet fogod látni. Állítsd be a naptár segítségével, hogy mikor jár le az akciód, akár percre pontosan is meg tudod adni.

AdWords visszaszámlálás

A visszaszámlálás ekkor indul mezőbe írd be, hogy hány nappal a lejárat időpontja előtt jelenjen meg a hirdetésben az időzítés.

Például november 10-én jár le egy 50%-os akciód, ma november másodika van. Azt szeretnéd, hogy november 5-én jelenjen meg hirdetésedben a visszaszámlálás, hogy még 5 nap van az ajánlat végéig.

Ebben az esetben A visszaszámlálás ekkor indul mezőbe add meg, hogy 5 nappal a lejárat előtt jelenjen meg és kezdjen visszaszámolni a függvény.

Erre figyelj a beállításnál

Látni fogod, hogy bármilyen értéket adsz meg a visszaszámlálás megkezdésére vonatkozóan, a megjelenített előnézet mindig 3 napot fog mutatni. Ahogy a képen is láthatod.

AdWords visszaszámlálás

Ezzel ne foglalkozz, minden működni fog így is. Nem tudjuk, miért van ez így, egyszerűen beletörődtünk mi is. :)

Összefoglalás

Határidőt kötni egy szolgáltatáshoz, termékhez mindig jó ötlet, mert ezzel sürgetni tudod a felhasználót a döntési folyamatban.

A közelgő Black Friday kapcsán nyugodtan alkalmazd a bejegyzésben leírtakat. Ne feledd, ha csak elolvasod a bejegyzést, de nem alkalmazod a gyakorlatban, akkor maximum a szakmai tudásod és ismereteidet tudod növelni, és nem a bevételed.


1 megosztás = "köszönöm, ez tetszett, hasznos volt" :)

Tanulnál még a Google AdWordsről?

Ha szeretnél többet tudni az AdWords témáról, ha szeretnéd megismerni részletesebben, hogy én (Gál Kristóf) és a Klikkmarketing milyen stratégiákat használ akár a saját, akár az ügyfelek AdWords hirdetéseinél, akkor rendeld meg a Google AdWords hirdetések készítése és optimalizálása című könyvünket! Ez egy nyomtatott könyv, amiben több mint 200 oldalon, érthető nyelven írok az AdWordsről!

További olvasásra ajánljuk:

Még nem szóltak hozzá ehhez a témához. Legyél te az első! :)


Szólj hozzá, kérdezz, reagálj te is:



E-mail címed nem jelenik meg az oldalon!


Honlapod címe megjelenik az oldalon!


Mi Magyarország fővárosa? Ha tudod a választ, akkor nem vagy spam robot. :)