Visszaszámlálás elhelyezése AdWords hirdetéseidben

Közeleg a Black Friday, ezért érdemes tudnod róla, hogy lehetőséged van AdWords (Google Ads) hirdetéseidbe egy kis sürgetést csempészni, mely növelheti a vásárlási szándékot.

Ezt egyszerűen meg lehet oldani AdWords szöveges hirdetésekben egy visszaszámláló függvény segítségével, melyet percek alatt aktiválni lehet.

A hirdetésben dinamikusan változik a hátralévő napok, órák, percek száma, amíg az akció, különleges kedvezmény tart. Ezzel sürgetheted a döntés meghozatalára potenciális vásárlóidat.

Visszaszámláló beállítása AdWords szöveges hirdetésben

Válaszd ki egy kereső kampányodat, majd egy hirdetéscsoportot, amiben a visszaszámlálós szöveges hirdetésedet szeretnéd létrehozni.

Kattints az új hirdetés létrehozása gombra, majd a címsorok vagy a leírás mezőjében üss egy kapcsos zárójelet: {

Ha ez megtörtént akkor az alábbi képet fogod látni. Állítsd be a naptár segítségével, hogy mikor jár le az akciód, akár percre pontosan is meg tudod adni.

A visszaszámlálás ekkor indul mezőbe írd be, hogy hány nappal a lejárat időpontja előtt jelenjen meg a hirdetésben az időzítés.

Például november 10-én jár le egy 50%-os akciód, ma november másodika van. Azt szeretnéd, hogy november 5-én jelenjen meg hirdetésedben a visszaszámlálás, hogy még 5 nap van az ajánlat végéig.

Ebben az esetben A visszaszámlálás ekkor indul mezőbe add meg, hogy 5 nappal a lejárat előtt jelenjen meg és kezdjen visszaszámolni a függvény.

Erre figyelj a beállításnál

Látni fogod, hogy bármilyen értéket adsz meg a visszaszámlálás megkezdésére vonatkozóan, a megjelenített előnézet mindig 3 napot fog mutatni. Ahogy a képen is láthatod.

Ezzel ne foglalkozz, minden működni fog így is. Nem tudjuk, miért van ez így, egyszerűen beletörődtünk mi is. :)

Összefoglalás

Határidőt kötni egy szolgáltatáshoz, termékhez mindig jó ötlet, mert ezzel sürgetni tudod a felhasználót a döntési folyamatban.

A közelgő Black Friday kapcsán nyugodtan alkalmazd a bejegyzésben leírtakat. Ne feledd, ha csak elolvasod a bejegyzést, de nem alkalmazod a gyakorlatban, akkor maximum a szakmai tudásod és ismereteidet tudod növelni, és nem a bevételed.

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Google Adwords – fizetés és számlázás

Google Adwords – fizetés és számlázás

Sokak számára problémás kérdés/rejtély az Adwords hirdetésekkel kapcsolatos elszámolás. Nem egy esetben hallottam már, hogy azért nem próbálták ki az Adwords-öt, mert nem értették, hogyan működik a fizetés és számlázás. Nézzük először a fizetési lehetőségeket, tehát, hogy miként juttathatja el a Google számára a szükséges hirdetési költségeket! Fizetési lehetőségek Két...

Elolvasom
A kattintók 40%-ának fogalma sincs arról, hogy éppen egy Adwords hirdetésre kattint…

A kattintók 40%-ának fogalma sincs arról, hogy éppen egy Adwords hirdetésre kattint…

Egy, a honlapok használhatóságát és az ehhez kapcsolódó felhasználói élményt kutató brit cég tanulmányt készített arról, hogy mikre kattintanak a Google-ben kereső felhasználók, és hogy “mit tudnak” arról, amire épp kattintottak. (A konkrét vizsgálat a biztosításokkal kapcsolatos keresések körében történt, de valószínűleg lényegi elemeiben általánosíthatóak a megállapítások.) A kattintások 81%-a...

Elolvasom
Melyik a jobb: a hosszú vagy a rövid?

Melyik a jobb: a hosszú vagy a rövid?

Ismét Jakob Nielsen – a web usability (használhatóság, ergonómia) atyjának – nyomait követem, ismét egy nagyon érdekes és fontos téma: milyen hosszúak legyenek a blog bejegyzések (vagy cikkek)? Mennyi információra van szüksége egy érdeklődőnek? Hol van a határ a túl sok és a túl kevés információ (értsd: túl rövid és...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob