Rengeteg marketinges cég csinál már hírlevelet, de ezek legtöbbje sajnos egy fabatkát sem ér!

Gyakran olyanok is írnak marketing tippeket, akik még a saját cégüket sem tudják megfelelően pozícionálni, reklámozni, sikeresebbé tenni, nem hogy az ügyfeleikét vagy az olvasóikét. Hogy lehetne egy ilyen cég marketing tippjeire hallgatni?

A cégemet 2005-ben alapítottam, gyakorlatilag 0 forintból, kapcsolatrendszer nélkül. Nem voltak "ismerősök", akik dobálták nekem a munkákat. Pontosan azokkal a módszerekkel, amikről az "Online marketing tippek" is szólnak építettem fel a jelenleg 11 fős, évi 100 millió forint feletti forgalmat elérő Klikkmarketinget.

Rengeteg hibát követtünk el, de végül mindig mentünk tovább, és elképesztően sokat tanultunk a témában. Kizárólag olyanról írok, amiről magam is tudom, hogy működik, és a saját cégemben is alkalmazom.

Több mint 150 ügyfelünk bízta már ránk Google AdWords és Facebook kampányait, számukra éves szinten közel 1 milliárd forint hirdetési költséget kezelünk. Ezek a cégek szinte kivétel nélkül mikro-, kis- vagy közepes vállalkozások, akiknél közös az a cél, hogy a nem túl nagy marketing büdzséből a lehető legtöbb kézzel fogható eredmény kell elérni.

Ha igazán ütős tippeket szeretnél, és nem akarsz lemaradni a legjobb ajánlatainkról, akkor máris iratkozz fel az "Online marketing tippek"-re!

Remélem hamarosan személyesen is találkozunk,