Az AdWords alapozó MEGSZŰNT. Helyette
hoztuk létre az átfogóbb Online Marketing Alapozót!

Alapozó - 3 óra tömény AdWords

Nyerő stratégiák, a működés alapjai, hogyanok és miértek. Ha felkeltették az érdeklődésed az Adwordsben rejlő hatalmas lehetőségek, akkor ez az "alapozó" rendezvény neked szól!

Te is azzal a problémával küzdesz, hogy vezetőként vagy marketingesként szeretnéd felkutatni és alkalmazni a céged számára legjobb marketing lehetőségeket, de olyan sok az információ az interneten, hogy szinte lehetetlen kibogarászni a lényeget?

Folyton bombáznak a gyakorlatilag ismeretlen cégek, akikről úgy érzed, hogy nem látnak benned mást, csak egy új ügyfelet a sok közül, de nem szívesen osztanák meg veled a szükséges információkat?

Nézz bele egy korábbi AdWords alapozó felvételébe! (Hang is van!)

Szeretnéd tisztán látni az Adwords által kínált lehetőségeket, és jó lenne egy rendes partnert is találni, aki segít a tervezésben, a kivitelezésben, a mindennapos hirdetési ügyek elvégzésében?

Tapasztalatunk alapján nagyon sokan küzdenek ezekkel a problémákkal, ezért régóta kerestük a megfelelő megoldást arra, hogy a szükséges információk hiányával küzdő, amúgy is elfoglalt döntéshozók végre előre tudjanak lépni a Google hirdetések világában.

"A példák teljesen érthetőek voltak laikusként is. Jó, hogy külön részt szenteltek az előadásban a SEO és az Adwords közötti különbségre, és hogy ez a koncepció az egész előadáson átívelt, ezzel számomra egy csomó dolog érthetőbbé vált, meg jobban tudtam értelmezni az Adwordsöt online marketing kontextusban."

a 2014. áprilisi alapozó egyik résztvevője

Mégis miről van szó?

Egy olyan 3 órás programról, ami után eloszlanak a korábbi kétségeid, és a megfelelő információk birtokában el fogod tudni dönteni, hogy érdemes-e foglalkoznia az Adwords hirdetésekkel, és ha igen, akkor hogyan vághatsz bele?

Mi ennek a rövid, de lényegretörő délelőttnek a célja?

  • A laikusok számára is érthetővé tenni a Google Adwords rendszer alapvető működését.
  • Rámutatni a rendszer azon tulajdonságaira, ami miatt ma verhetetlen eszköznek számít az online marketing eszközök között.
  • Bemutatni azt, hogy milyen cégeknek lehet igazi fejőstehén az Adwords, és kik azok, akiknek nehezebb dolguk szokott lenni.
  • Mutatni olyan eseteket, amikor cégek komoly sikereket értek már el az Adwords hirdetésekkel - hogy lásd, tényleg működik!
  • Megismertetni az Adwords használatának módjait: a házon belüli és a kiszervezett hirdetés különböző nézőpontjait.

Mi az, ami biztosan nem célja a rendezvénynek?

  • Ész nélkül rábeszélni mindenkit az Adwordsre.
  • Megtanítani az Adwords hirdetési rendszer használatát.
  • Rátukmálni a résztvevőkre a szolgáltatásainkat.

"Szakmailag rendkívül hasznos előadás volt, tökéletesen felépítve. Abszolút lehet rá építeni. A helyszín: szenzációs! :)"

a 2014. júniusi alapozó egyik résztvevője

Mikor érdemes eljönnöd?

Ha olyan cégvezető vagy marketinges vagy, aki hallott már a Google Adwords hirdetési rendszerről, de igazából nem tudod, hogy pontosan mire jó, hogyan működik, és hogy érdemes-e komolyabban foglalkozni a témával. Akkor is profitálhatsz az előadásokból (és a beszélgetésekből), ha már hirdetsz vagy hirdetett a céged az Adwordsben, de úgy érzed, hogy "valami nem stimmel", nem elég jók az eredményeik, nem csináljátok elég jól.

Hol és mikor?

A konkrét helyszín a Kinnarps bemutatóterem egyik profi rendezvényterme, a XIII. kerületben a Váci úton. A rendezvény szándékosan viszonylag kis létszámú, hogy ne tömegben kelljen "dolgozni". Ez viszont azt is jelenti persze, hogy idejében kell jelentkezned, ha nem akarsz lemaradni!

Mi a program?

A 3 órás program úgy lett felépítve, hogy a a rendelkezésre álló idő alatt a legtöbb olyan dolgot el tudjuk mondani, ami még befogadható, és fontos - ezt az alapozó közel 3 éves "múltjából" adódóan mára tökélyre fejlesztettük. :) Nagyjából félidőben tartunk egy szünetet, ekkor lehet az üdítőkből, a kávéból fogyasztani, és szusszanni egyet.

Mennyibe kerül?

A Google AdWords alapozó árát úgy lőttük be, hogy az mindenki által elérhető legyen, aki tényleg szeretné kihasználni az AdWords hirdetésekben rejlő lehetőségeket. Ha valaki nem engedheti meg magának a szinte jelképes 4.950 Ft-os árat (3.900 Ft + ÁFA), az nem fog tudni költeni az AdWords kampányokra sem. Nem kell attól tartanod, hogy ez egy sales előadás lesz, ez egészen egyszerűen egy prémium színvonalú rendezvény, ami jelenleg tényleg kevesebb mint 5 ezer forintba kerül.

Erre számíthatsz az AdWords alapozón:

  • naprakész, első kézből érkező információk AdWords témában
  • közvetlen légkör, kérdezési lehetőséggel
  • elvihető, hasznos, írásos összefoglaló az elhangzottakról
  • jól megközelíthető, kellemes, természetes fényű helyszín
  • ellátás (kávé, üdítő)
  • jegyzeteléshez papír, toll

"Remek volt, érthető, hasznos! Gratulálok hozzá!"

a 2014. áprilisi alapozó egyik résztvevője

A rendezvény célja, hogy a lehető legrövidebb idő alatt, a lehető legtöbb hasznos és értékes információra tehess szert, amivel előre tudod lendíteni a céged az AdWords segítségével.

Jelentkezz most erre a hiánypótló Adwords alapozóra!

A téma: A Google Adwords hirdetési lehetőségeket bemutató előadás, kérdezési lehetőséggel
Dátum: 2016. július 26., kedd
Időtartam: 13:30-16:30 között, 1 szünettel
Helyszín: 1133 Budapest, Váci út 92., a Kinnarps ház egyik oktatóterme
Ár: 4.950 Ft (3.900 Ft + ÁFA)
A következő AdWords alapozó teltházas, új időpont hamarosan!


Az AdWords alapozó MEGSZŰNT. Helyette
hoztuk létre az átfogóbb Online Marketing Alapozót!

1

Részvételi információk

2016. július 26., kedd - TELTHÁZ!

2

Kapcsolattartási adatok

Olyan címet adj meg, amit rendszeresen olvasol, hogy ne okozzon majd problémát a folyamatos kommunikáció! 
A zökkenőmentes munkához szükséges, hogy néha telefonon is tudjunk beszélni. 

3

Céges adatok




A Klikkmarketing Bt. fenntartja magának a jogot, hogy üzletpolitikai megfontolásokból (pl. érdekellentét, versenyhelyzet, stb.) ne fogadjon el minden jelentkezést automatikusan .