Időpont: 2017. január 18. (szerda) 9:00-12:00

Helyszín: Kinnarps irodaház Jarl konferenciaterem (1133 Budapest, Váci út 92.)

Miről lesz szó?

1 4 verhetetlen AdWords tulajdonság
Meg lehet fogalmazni az AdWords kiemelkedőségének lényegét 3 egyszerű állítással. Kristóf azzal kezdi az alapozót, hogy mesél erről a 4 dologról.
2 Az AdWords aukció működése
Az aukciókon az a szokásos, hogy aki a legtöbbet fizeti, az nyer. Az AdWordsben ez nincs így, és ha nem ismered a rendszer logikáját, nem is lehetsz sikeres!
3 Mi a minőségi pont?
Aki a minőségi pont jelentését és "működését" jól ismeri, az sikeres lehet az AdWordsben. Szerencsére a téma átlátható és megismerhető.
4 Hogyan javítható a minőségi pont?
A minőségi pont alapvetően egy megismerhető eleme az AdWordsnek, és nagyon sokat lehet azért tenni, hogy a dolgok neked kedvezzenek.
5 Az ideális AdWords fiók struktúra
A fiók struktúra olyan, mint egy épület alapja. Ha nem jó az alapozás, nem lehet komoly épületet húzni rá. A jó fiók struktúra fél siker!
6 A szöveges hirdetések anatómiája
Aki érti a szöveges hirdetéseket, az érti az AdWordsöt. Mi az a néhány trükk, amikkel gyorsan kiemelkedő eredményt lehet elérni az AdWordsben?
7 Milyen a jó konverziós cél?
Bizonyos hirdetőknek könnyebb dolga van, amikor célt kell választani. Mások viszont már itt könnyen elbukhatnak, ha nem figyelnek oda...
8 Remarketing - az "új" csodafegyver
Már 5 éve írtunk a remarketingről, mint nem is annyira új lehetőségről. Ma remarketing nélkül lehetetlen kihozni a maximumot az online hirdetésekből.

Ki lesz az oktató?

Gál Kristóf

A Klikkmarketing alapítója. 2007 óta minősített AdWords szakértő, hivatalos Google tréner, a "Google AdWords hirdetések készítése és optimalizálása" című könyv szerzője. Igazi veterán az AdWords érthető oktatásában.

Miért érdemes még eljönnöd?

ÉRTHETŐSÉG

Biztos lehetsz benne, hogy mindent érteni fogsz, ami az alapozón elhangzik. Kristóf előadásai arról híresek, hogy azok is megértik végre a dolgokat, akik már több másik képzésen sem jártak sikerrel.

PÉLDÁK

Kristóf több ezer AdWords projektet látott már saját szemmel, ezért hihetetlenül sok klassz példát és esetet tud felmutatni szinten bármilyen szituációban, aminek köze van az AdWordshöz.

SŰRŰSÉG

A tematikát úgy alakítottuk ki, hogy éppen elég információval gazdagodj a 3 óra alatt. Sokat akarunk neked tanítani, de nem túl sokat - mert az már inkább problémákat szokott okozni.

PONTOSSÁG

Kínosan ügyelünk rá, hogy mindig pontosan kezdünk, pontosan tartjuk a szüneteket, és pontos a befejezés is. Ha neked ez fontos, akkor ez végre egy olyan képzés, ahol tényleg figyelünk erre!

Jelentkezz a képzésre!

"Nem csupán udvariasságból adtam az értékelést: nagyon jól összeszedett és érthető volt az előadás, kellő arányban az elvi megvilágítás és a gyakorlati példák. Az időtartás is profizmusra vall. Az AdWords könyvnek még csak az elejét tudtam elolvasni, de az is nagyon világos, érthető (mint általában Kristóf írásai). Gratulálok!"

Varga Kornél, Viola Software Bt.

Kiknek érdemes eljönniük?

A Vállalkozóknak
Lehet, hogy magad szeretnéd kezelni a hirdetéseidet, vagy el akarod dönteni, hogy érdemes-e ezzel foglalkozni, netán azt derítenéd ki, hogy jelenleg hogyan áll a helyzet (pl. a mostani hirdetéskezelő kolléga vagy partner milyen munkát végez). Mindhárom esetben tetszeni fog az alapozó!
B Marketinges döntéshozóknak
Ha a te feladatod, hogy eldöntsd, kell-e a cégnek hirdetnie AdWordsben, vagy neked kell ehhez partnert választanod, mindkét esetben segíteni fog az alapozó a továbblépéshez! Szerintünk ma már egy döntéshozónak is képben kell lennie annyira, hogy tudja mi-merre-mennyi az AdWordsben.
C Marketingeseknek
Ha téged bíztak meg azzal, hogy kezeld a céged hirdetéseit, vagy csak szeretnél ebben a témában is nagyobb rálátást, akkor máris jelentkezz az alapozóra! Sokat fogsz tanulni az alapozón, és utána jobban fogod látni, hogy merre érdemes továbblépned.

Mit érdemes még tudnod?

Az AdWords alapozó egy jó hangulatú, 3 órás képzés, aminek az az egyértelmű célja, hogy megértsd az AdWords működését, és a sikerhez szükséges stratégiákat. Egyáltalán nem célunk, hogy rábeszéljünk bármire, de néhány percben be szoktuk mutatni, hogy milyen egyéb módokon tudunk segíteni a vállalkozásodnak AdWords vagy akár más kapcsolódó területeken.

A regisztrációnál kapsz egy kis csomagot, amiben van egy A4-es jegyzettömb, toll és egy füzet, amiben összefoglaltuk az alapozón elhangzott elméleti dolgok lényegét.

Az ellátás része a szünetekben a kávé és a frissítő. Egy vagy két szünetet tartunk (legtöbbször egyet), a résztvevők aktuális "formájától" függően (pl. látható fáradtság).

A Kinnarps nagy előadótermében állandó kb. 24 fokos hőmérsékletet és szellőzést állítunk be. A klíma működéséből eredően néhányan fázni szoktak, tehát ha te fázós vagy, akkor érdemes lehet hoznod egy pulcsit, kendőt, vagy valamit, amit fel tudsz venni szükség esetén.

Mennyibe kerül az AdWords alapozó?

Mennyit érne meg neked szerinted, hogy végre képbe kerülj az AdWords sikeres használatához szükséges stratégiákkal kapcsolatban? Mekkora növekedést jelentene a profitodban hosszabb távon, ha csak pár százalékkal javulnának a jelenlegi eredményeid, vagy ha már kezdetekkor megfelelő módon nyúlnál a témához, és megspórolhatnád a tanulópénzt?

Mindezek fényében, az átadott tudás minőségét és érthetőségét, a helyszínt, valamint az ellátás színvonalát tekintve szinte jelképesnek mondható a 6.900 Ft + ÁFÁ-s részvételi díj.

Egy fél-harmad tank benzin áráért képbe kerülsz egy olyan marketing témában, ami akár az egekbe is repítheti a vállalkozásodat. Őszintén azt gondoljuk, hogy ez egy elképesztően jó ár/érték arányú rendezvény!

Jelentkezz a képzésre!

"Elegendő alapot adott a folytatáshoz, megpróbálkozunk a Klikkmarketinggel közös munkával is a közeljövőben. Adott annyi átláthatóságot a dolgokról, hogy kiderültek, milyen hibákat követtem el eddig, amikor az AdWords hirdetéssel csak önállóan, előzetes ismeretek nélkül próbálkoztam."

Mozsgai Endre, Árgus Kft.

Képzés: Google AdWords alapozó 3 órában, laptop nem szükséges, jegyzeteléshez minden szükséges "alkatrészt" adunk

Időpont: 2017. január 18. (szerda) 9:00-12:00, egy kávészünettel

Helyszín: Kinnarps irodaház Jarl konferenciaterem (1133 Budapest, Váci út 92.)

Jelentkezz most az AdWords alapozóra, hogy végre tényleg megismerd az AdWords nyerő stratégiáit!

Jelentkezz mindössze 6.900 Ft + ÁFÁ-ért >>

Kik vagyunk? | Adatvédelmi irányelveink | Kapcsolatfelvétel