Facebook hirdetés

A nemzetközi árakhoz képest ma még nagyon olcsón lehet Facebook hirdetésekkel látogatókhoz jutni. Aknázd ki te is az ebben rejlő szuper lehetőségeket!

Csalóka lehet a Facebook hirdetések kezelőfelülete, mert ugyan nagyon egyszerűen és gyorsan "fel lehet adni a hirdetéseket", de éppen ebből adódóan borzasztó könnyű pillanatok alatt elherdálni egy csomó pénzt.

Ha te is azon gondolkozol, hogy miként tudnád készpénzre váltani a Facebook egyedi hirdetés célzási lehetőségeit, vagy nem akarod tétlenül nézni, hogy a konkurencia learatja a babérokat, akkor vágj bele minél előbb a Facebookon történő hirdetésbe!

Ha ilyen egyszerű a rendszer, mégis hogyan lehet eredményesebben hirdetni?

  • Jól megválasztott stratégiával: nem mindegy, melyik hirdetési formát használjuk.
  • Számos jól célzott, releváns üzenettel rendelkező kampány alkalmazásával.
  • A megfelelő konverziós arányra is figyelni kell, mert önmagában az olcsónak mondható Facebook PPC hirdetések nem fognak bevételt hozni.
  • Kampányonként min. 2-3 hirdetést kell használni, hogy kiderüljön, milyen üzenetek (címsorok, képek, szövegek) működnek a legjobban.
  • A hirdetéseket érdemes váltogatni, hogy ne unják meg őket a felhasználók.
  • Érdemes használni a területi célzást, hogy ne legyen felesleges költés irreleváns felhasználók kattintásaira.
  • A kattintásokat mindig a legrelevánsabb termék- vagy szolgáltatásoldalra, illetve a meglévő Facebook oldalra irányítjuk.

Ha a cégben nem áll rendelkezésre a szükséges szakértelem, tapasztalat, idő vagy erőforrás a fentiek kezelésére, akkor a Facebook hirdetések házon belüli kezelése kockázatos stratégia, és nagy valószínűséggel nem túl jó befektetés.

A tapasztalataink alapján minden egyes profi Facebook szakértőkön megspórolt forint sokszoros veszteséget okoz a nem optimális beállítások okozta extra hirdetési költségek, és a nem megfelelő hirdetési stratégia miatt meg nem szerzett bevételek következtében.

Ha te is hasonló cipőben jársz, akkor a Klikkmarketing nem csak a szakértelmet és tapasztalatot tudja biztosítani a céged számára, de olyan szerződési feltételeket és szolgáltatási színvonalat is, ami egyedülálló a hazai kisvállalkozások körében.

Ügyfeleink az alábbi előnyöket élvezhetik:

  • Az egyik legjelentősebb és legfrissebb szakmai tudás és tapasztalat a hazai Facebook hirdetéseket kezelő cégek között.
  • Rendszeres egyeztetés és konzultációs lehetőség a kijelölt Facebook fiók felelőssel, és az egész csapattal.
  • Az a megnyugtató tudat, hogy a Facebook hirdetéseik mindig kiemelkedő színvonalon teljesítenek, mert valódi szakértők ügyelnek a fiókra.

Az ügyfélszolgálati rendszerünk alapján a 2016. első negyedévében leadott értékelések 89%-a kifejezetten pozitív volt, és mindössze 4% volt az inkább elégedetlen visszajelzések aránya.

Az ügyfélszolgálati rend-szerünk alapján a beér-kező e-mailek 62%-ára 6 órán belül reagálunk, és mindössze 16%-nyi levélre nem tudunk 24 órán belül válaszolni.

Ügyfeleink mondták rólunk (a csapatról vagy egy konkrét kollégáról):

"Úgy érzem, tényleg meg-próbál megtenni minden tőle telhetőt, hogy a lehető legjobbat hozza ki szá-momra a rendelkezésünkre álló szűkös lehetőségekből is. Ami még nagyon fontos, hogy rendszeresen kom-munikál - kérés nélkül is. Köszönöm!"

"Kedves, segítőkész, gyors válaszokat kaptam mindig a közös munka során. BIG LIKE! :-)"

"Nagyon gyorsan reagált a kérésemre és többször is rákérdezett arra, amit én elfelejtettem."

"Mindig mindenben nagyon segítőkészek voltatok, vagytok Mindannyian! :)"

"Minden jel arra mutat, hogy a honlapom népszerűsítése nagyon jó kezekben van!"


Kérj kötelezettségmentes ajánlatot!