A konverzió az online marketing egyik legfontosabb kifejezése. Ez a kifejezés magába foglal minden olyan a weboldalon egy látogató által végrehajtott műveletet, amely a vállalkozás számára jelentőséggel bír. Két fajta konverziót különböztetünk meg: mikro,- és makrokonverziót.

Mikrokonverzió

A mikrokonverzió lehet hírlevél feliratkozás, hívás kezdeményezése, tanulmány/videó letöltése, olvasása, egyes oldalak, termékek megtekintése, vagy akár gomb kattintás. Tehát ez a kifejezés olyan kisebb megvalósulásokat jelent, amellyel nem költ pénzt a látogató az oldalunkon, de a későbbi értékesítéshez nagy segítséget nyújthat.

Makrokonverzió

A makrokonverzió minden olyan eseményt jelent, amely során a látogató a cég számára üzletileg fontos tranzakciót hajt vére, tehát vásárol az oldalon.

Cikkek, ahol írtunk már erről a témáról

Konverzió – mit jelent (az online marketingben)?

Konverzió – mit jelent (az online marketingben)?

Mit jelent a sokat emlegetett konverzió kifejezés? Szerk.: ez eredetileg egy több mint 10 éves írásunk – de a konverzió fogalmának jelentősége finoman szólva nem vesztett, hanem nagyon is nőtt azóta.  Aki követi az online marketing trendeket, az már régen tudja, hogy a látogatószám, lapletöltés, átkattintás és társai mutatószámok (adatok)...

Elolvasom
Konverzió optimalizálás, avagy 100 látogatóból ne csak 1 vásároljon

Konverzió optimalizálás, avagy 100 látogatóból ne csak 1 vásároljon

Van egy honlapod, ami nem rossz, de lehet, hogy nem foglalkozol vele eleget. Pedig ott dől el, hogy 100 látogatóból hány fog vásárolni, ajánlatot kérni, vagy feliratkozni.

Elolvasom
15 hatékony tipp, hogy több konverziót szerezz

15 hatékony tipp, hogy több konverziót szerezz

Tegyük fel, hogy az érdeklődőidet a víz jelképezi, a csap pedig a PPC hirdetéseid. A fizetett hirdetéseid folyamatosan öntik az érdeklődőket a tölcséredbe, amiben vásárlókká alakítod őket. Mi törté...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob