Az egyetlen magyar nyelvű, magyar piacra szabott könyv - több mint 2000 eladott példány!

Rendeld meg most a könyvet!

A megrendelő adatai

Számlázási információk

Szállítási információk

Ár: 4.990 Ft (5% ÁFÁ-val, ingyenes szállítással)


Ha szeretnél többet tudni a Google Adwords hirdetési rendszerről, annak működéséről, az alapvető "játékszabályokról", az eredményes hirdetés különféle "titkairól", akkor jó helyen jársz!

A tartalomból

A teljesség igénye nélkül, néhány jellemző címsor a könyvől:

  • Mi a Google Adwords
  • Hogyan lehet megnyitni egy Adwords fiókot
  • Hol jelennek meg a hirdetések
  • Mi a minőségi pontszám és miért fontos
  • Mi az az Adwords aukció és hogyan működik
  • A kulcsszóillesztési típusok
  • Miért fontos az Adwords fiók struktúrája
  • A display hálózat használata
  • Mi micsoda az Adwords kezelőfelületén
  • A megfelelő licitek megállapítása
  • A kulcsszavak helye az Adwords aukcióban
  • A kampánybeállítások
  • Hatásos szöveges hirdetések készítése
  • A hirdetésbővítmények használata
  • Dinamikus kulcsszóbeillesztés
  • Az Adwords licitálási módjai
  • Képes és egyéb hirdetési formátumok
  • Fizetés, számlázás
  • A landing oldalak szerepe az Adwordsben
  • Az Adwords konverziómérés
  • Fontos dolgok egy landing oldalon
  • A célok fontossága az Adwordsben
  • Gyakori problémák és azok megoldása
  • A hirdetések kezelésének módjai
  • Remarketing: mi ez, és mire jó?
  • A YouTube-on megjelenő hirdetések

A könyv tartalmát úgy állítottuk össze, hogy a teljesen kezdők is megértsék (azok is, akik még nem is láttak Adwords hirdetést), de a rutinosabb hirdetők is találjanak benne jó néhány csemegét. Összességében csak néhány olyan ember lehet Magyarországon, aki semmi újat nem találna a könyvben...

Ez az egyik leghitelesebb és leghasználhatóbb magyar nyelvű, írott Adwords tudás, mert:

  • A szerző: Gál Kristóf, a Klikkmarketing alapítója és vezető tanácsadója. 2007-ben szerezte meg a Minősített Google Adwords hirdetési szakértő címet, Magyarországon az elsők között. 2006 óta írt blogjában 250-nél is több írást publikált már, ezek jelentős részét az Adwords-höz kapcsolódó témákban.
  • A terjedelem: több mint 200 oldal elméleti és gyakorlati tudás, nem óriási sorközökkel, nem egész oldalas ábrákkal, nem pár sort tartalmazó töltelékoldalakkal. Bőven van hely minden fontos témának, a "sallangot" viszont kihagytuk.
  • A nyelvezet: teljesen közérthető, hétköznapi nyelven íródott a könyv minden sora. Kristóf nem azzal akarja megmutatni a tudását, hogy teletűzdeli érthetetlen kifejezésekkel a szöveget. (Ez eddig is gyakori pozitív visszajelzés volt a blog bejegyzések és a tanulmányok kapcsán.)
  • A példák: a lehető legtöbb helyen példák segítik az éppen bemutatott funkció vagy tipp megértését, így az olvasó könnyen felismerheti, hogy miként alkalmazhatnád azt a saját hirdetéseidnél.

Kristóf könyve alapmű azoknak, akik önmaguk szeretnének eligazodni a Google Adwords útvesztőiben. Én biztosan kötelezővé teszem azoknak a munkatársaimnak, akik ezzel a területtel kerülnek kapcsolatba munkájuk során. És azoknak is, akik azért felelősek, hogy azokkal az alvállalkozóinkkal tartsanak kapcsolatot, akik számunkra Adwords fiókot kezelnek.

Szombati Orsolya (tulajdonos)
www.marketingkivitelezes.hu

Mire jó ez az Adwords könyv?

Természetesen arra, hogy az Adwords rendszer iránt érdeklődő olvasó minél többet megtudjon a hirdetések működéséről, az egyes funkciók pontos használatáról, és az eredményes hirdetések legjobb trükkjeiről. Ennél konkrétabban viszont szerintünk nagyon hasznosnak fogod találni a könyvet, ha:

  1. saját magad kezeled a vállalkozás Adwords hirdetéseit, és ehhez szeretnél profi, tényleg működő segítséget
  2. korábban vettél már tananyagokat, voltál már képzéseken, de úgy érzed, hogy Adwords tudásból sosem elég
  3. ki akarod szervezni az Adwords hirdetések kezelését, de valamennyit azért szeretnél tudni a témáról
  4. már kiszervezted a hirdetések kezelését, de úgy érzed, hogy sokkal többet ki lehetne hozni a dologból
Ugrás a megrendeléshez!

Ki a könyv szerzője?

Gál Kristóf, az egyik legtapasztaltabb hazai AdWords szakértő. Már akkor AdWords hirdetésekkel foglalkozott, amikor a legtöbben még azt sem tudták, hogy mi az AdWords.

Több területen is úttörőnek számít: elsőként indított magyar nyelvű AdWords blogot, magyar nyelvű AdWords online tanfolyamot, elsőként készített magyar AdWords és Google Analytics oktatóanyagot, az elsők között szerezte meg a különböző Google minősítéseket.

Kristóf több mint 6 éve rendszeresn publikál cikkeket a Klikkmarketing blogban, amit hétről-hétre több ezer marketinges és cégvezető olvas. A blognak, a rendszeres előadásoknak, és a marketing kiállításokon való rendszeres részvételnek köszönhetően pontosan érti a hazai kis- és középvállalkozások nyelvét.


Olvass bele a könyvbe!

Érthető, ha szeretnél belenézni a könyvbe, mielőtt megvennéd - ezért készítettünk egy letölthető mintafejezetet. Töltsd le most, ez nem jár semmilyen kötelezettséggel!

A letöltéssel hozzájárulsz ahhoz, hogy blog értesítőket és online marketinggel kapcsolatos hasznos információkat küldjünk. Ezt a lehetőséget később bármikor egy klikkel lemondhatod.

A Google Adwords nagykönyve: 4.990 Ft
- Több mint 8 év, 300 ügyfél és 700 millió Ft hirdetés tapasztalata -