Készletkisöprés – de miért?
Maradt készleten a könyvből, és nem akarjuk a készletet tovább raktározni, viszont már teljes áron sem akarjuk adni, hiszen nem a legfrissebb a tartalma. Lehetne még opció a kidobás, annál viszont sokkal többet ér a könyv még így is, hogy kidobjuk. Az elajándékozás jött még szóba, de annak sem látjuk értelmét, hogy valakik feltegyék a polcra és soha ne nyissák ki, tehát valami elköteleződést mindenképp szeretnénk, hogy legyen értelme a dolognak – ezért a jelképes ár.
Akkor jön az újabb verzió?
Nem, ebből a könyvünkből a következő időszakban (1-2 évben) biztosan nem lesz újabb kiadás. Digitális tananyagokat fogunk készíteni, de azok nem könyvek lesznek, és nem könyv áron. Ha szeretnél a – nyugodtan mondhatjuk, hogy legendás – Google AdWords könyvünkből egy utolsó példányt szerezni, akkor ez a tényleg soha vissza nem térő alkalom.