Tanulmányok

Az alábbi ingyenesen elérhető tanulmányok abban segítenek, hogy jobban megismerje az adott témát, és hogy könnyebben meghozhassa a szükséges döntéseket: érdemes lehet-e Adwordsben hirdetni, megérné-e kiszervezni a hirdetések kezelését, stb.!

A megfelelő Adwords ügynökség kiválasztása

Egy "szint" felett az a legjobb megoldás, ha a cégnek van egy olyan Adwords specialista partnere, ahol ezzel a témával "kelnek és fekszenek", és ahol megvan a kapacitás a hatékony hirdetéskezeléshez szükséges feladatok ellátására.

Mi fán terem a Google Adwords?

Miért érdemes vele foglalkozni, mi a működésének a lényege, és úgy egyáltalán: mi fán terem a Google Adwords? Azt mindenki tudja, hogy mi az a Google és hogyan működik. Akik viszont ismerik és sikeresen használják az Adwordsöt, azok örökre eltitkolnák a létezését a konkurenseik elől...

Nyereséges Google Adwords hirdetések

Amiről szinte senki sem beszél: mik az Adwords stratégiai alapjai? Mitől függ, hogy egyáltalán képes lehet-e a cége számottevő profitot termelni hirdetésekkel? Egyes cégeknek annyira bejött az Adwords, hogy egyre több pénzt fektetnek a hirdetésekbe - mi lehet a titkuk?

Adwords: házon belül vagy kiszervezve?

Mindig visszatérő kérdés, hogy érdemes-e házon belül kezelni az Adwords hirdetéseket, vagy megéri inkább egy profi cég kezébe adni a feladatot? A kérdést nem is olyan bonyolult eldönteni, mindössze néhány szempont alapján el lehet dönteni, melyik a jó választás.

Az Adwords remarketing - szupercélzott hirdetések

A tapasztalatunk az, hogy szinte senki nem ismeri az Adwords remarketing funkcióit, aminek talán az az oka, hogy a szokásos Adwords megoldások egyszerűségéhez képest maga a koncepció, és a megvalósítás is valamivel bonyolultabb.