Rólunk


Beszéljünk inkább rólad! Ha te is egy becsületes, jó értékrendű, jó szándékú, a termékeire és szolgáltatásaira igényes magyar kisvállalkozó vagy, akkor nem is nagyon kell magyarázni, hogy mennyire nem egyszerű a helyzet. Küzdesz, jót akarsz, jönnek is az eredmények – de valahogy nem az igazi. Több van benned, több van a vállalkozásodban. Nincs az rendben, hogy egy nálad (nálatok) gyengébb konkurens jobb eredményeket ér el, és ezzel elveszi a teret te jobb minőségű kínálatod elől. A vevők megérdemelnék, hogy a te termékeiddel és szolgáltatásaiddal találkozzanak, ha keresnek valamit a Google-ben, vagy ha csak Facebookoznak, vagy ha nézelődnek a neten.

A jobb online marketing megveri a jobb terméket – erre valószínűleg már te is rájöttél. Mi azért vagyunk, hogy a te jobb termékeid és szolgáltatásaid találkozzanak a megfelelő vevőkkel (a profi online marketingnek köszönhetően), és így a te vállalkozásod is ki tudjon teljesedni, növekedni és fejlődni tudjon, több embernek tudj egy szuper munkahelyet teremteni, te pedig vállalkozóként egy klassz vállalkozói életet élhess. A vevők is, a munkatársak is, és te is megérdemled.

Céges kultúránk

Van kultúránk, de van ám! Ez a kultúra már 18 éve épül, és úgy érezzük, most van a csúcson. A Klikkmarketing nem csak egy munkahely. Ahogy az álláshirdetéseinkben szoktuk mondani: “Ez nem egy állás.”. Komoly küldetésünk van, hiszen minden magyar kisvállalkozás számára érthetővé és elérhetővé akarjuk tenni a bőségesen megtérülő, és egyben etikus online marketinget. Nem csak pár ügyfélnek, és nem a “valamilyen” online marketinget. Meg akarjuk mozdítani az ország online marketinges és vállalati kultúráját, hogy egy jobb Magyarországot építsünk mi, kisvállalkozások. Ehhez pedig nem a legjobb, hanem az egyetlen út a példamutatás.


Alapértékeink

Már 2015 környékén voltak “értékeink”. Mármint leírva, prezentálva, és a többi. De az nem volt az igazi, mert erőltetett volt. Könyvekben olvastuk, hogy kellenek értékek, és mi is csináltunk magunknak – de éppen ez volt a baj, hogy nem észrevettük őket magunkban, hanem megcsináltuk őket mesterségesen. A jelenlegi hat értékünk tényleg olyan, ami maximálisan jellemző ránk. Ez azért biztos, mert eleve csak úgy lehet bekerülni hozzánk munkatársnak, hogy ezeknek az értékeknek a meglétét (vagy hiányát) figyeljük. Hiszünk abban, hogy amúgy ezek az értékek bármelyik vállalkozás javára válnak, de ez a hat érték akkor is a miénk!


  • Lényeglátás

    Lényeglátás

    Ha megérted a Pareto-elv lényegét, akkor jó vállalkozó leszel, és az online marketinget is eredményesen tudja majd alkalmazni a vállalkozásod. A Pareto-elv kimondja, hogy a következmények 80%-áért szinte mindig az okok 20%-a a felelős. A bevételeid 80%-át valószínűleg az ügyfeleid 20%-a hozza. A reklamációk 80%-át valószínűleg szintén az ügyfeleid (egy másik) 20%-a generálja. Ha tudjuk, hogy az online marketingben mi az a 20%, ami az eredmények 80%-áért felelős, akkor nyert ügyünk van. Az időd, energiád és pénzed pontosan erre a 20%-ra kell fókuszálnod.

  • Proaktivitás

    Proaktivitás

    Mi magunk vagyunk a felelősek azért, hogy miként alakítjuk a jövőnket. Mi építjük az utat saját magunk előtt. A proaktivitás nem csak azt jelenti, hogy kérés nélkül is tesszük a dolgunkat, hanem azt is, hogy nem csak reagálunk az eseményekre, hanem mi határozzuk meg, hogy mit teszünk. Ha tudjuk, hogy a hosszú távú sikerhez szükséges állandóan hirdetni a Google-ben, vagy szükséges heti 1 új blog bejegyzést készíteni (télen, nyáron, ha esik, ha fúj), akkor nem fogjuk ezeket félretenni csak azért, mert jön egy új érdekes lehetőség, amit jó lenne kipróbálni.

  • Őszinteség

    Őszinteség

    Az őszinteség egy erő. Több annál, hogy nem hazudunk egymásnak. Az őszinteség nem a kéretlenül egymáshoz vágott kritizálás, az "én csak őszinte vagyok" jegyében. Az őszinteség azt jelenti, hogy szembe merünk nézni a valósággal, szembe merünk nézni saját magunk gyengeségeivel ugyanúgy, mint erősségeivel. Az őszinteséged következő szintje az eredményeid következő szintje. Ha felismered például, hogy eddig mindig az izgi újdonságokat kerested a marketingben, és pont ez akadályozott meg a fontos dolgok kitartó végrehajtásában - az már fél siker.

  • Alázatosság

    Alázatosság

    A gyümölcsfának az az ága hajlik a legmélyebbre, amin a legtöbb gyümölcs van. Fontosnak tartjuk az "állandóan kezdők vagyunk" hozzáállást, ami lehetővé teszi, hogy mindig nyitottak legyünk, és ne váljunk elbizakodottá. Ez egyéni szinten is fontos, és a teljes vállalkozás szintjén is. Ha képesek vagyunk szinte mindent szolgálatnak látni, amit nem valamilyen konkrét nyereségért teszünk, hanem önmagáért (mint ahogyan az anyuka gondozza a kisbabáját - és nem vár semmit cserébe), akkor igazán jót tudunk tenni egymásnak, a vevőknek, a világnak.

  • Fejlődni akarás

    Fejlődni akarás

    A természetben nincs stagnálás. Valami vagy fejlődik (növekszik), vagy hanyatlik (csökken). Létünk alapja és lényege maga a fejlődés. Ha a vállalkozásod (és benne az online marketinged) nem fejlődik minden nap, minden héten, minden hónapban, akkor szépen lassan hanyatlik - hiszen a környezeted közben fejlődik. Ez tehát nem csak azért olyan fontos nekünk, mert az online marketing, mint téma, egy nagyon gyorsan fejlődő valami, hanem azért is, mert emberileg belső igényünk van a fejlődésre. Igazából nincs is más út, mint a fejlődés, csak ezt nem mindenki látja.

  • Kedvesség

    Kedvesség

    Ugyanannyi energia morcosnak, közönyösnek, vagy akár bunkónak lenni, mint kedvesnek. Akkor miért ne legyünk kedvesek, ha az nem csak a saját életünket teszi vidámabbá, de másokét is? Észre kell venni, hogy nincs olyan, hogy "munka élet" és "magán élet", csak élet van. Fontos, hogy figyeljünk egymásra, és törődjünk egymással. A vállalkozói siker nem azon múlik, amit évente egyszer teszel meg, hanem azon, amit minden nap megteszel. Ha folyamatosan, minden nap tesszük a dolgunkat - kedvesen -, akkor érdekes módon mindig minden rendben van.


Hogyan dolgozunk?

Rájöttünk, hogy persze lehet online hirdetni, meg bármit csinálni csak úgy, “bele a vakvilágba” – és valamennyire működhet is. De ha fel akarjuk emelni a legjobb kisvállalkozásokat az őket megillető helyekre, akár a saját területük piacvezetőjévé, akkor ahhoz nem elég csak úgy csinálgatni a dolgokat, tulajdonképpen ösztönösen. Az ösztönös online marketingezés és úgy általában az ösztönös online marketing egészen messzire el tud repíteni egy céget – de nem akármeddig.

Mindig van korlátja annak, ha valamit ugyan jól, de csak ösztönösen jól csinálunk. Ezért hoztuk létre K8 koncepciónkat, ami egy olyan keretrendszert csinált az online marketing számtalan eszközéből, amivel az ügyes és jól működő kisvállalkozások képesek az online marketing eredményeiket akár az egekig repíteni, ha akarják. A K8 módszertanunkat és az egész gondolkodásunkat jobban megismerheted a díjmentesen elérhető Online Marketing Iránytű nevű videós anyagunkból, de ha komolyabban bele akarsz vágni, akkor rendeld meg az Online Marketing Cégvezetőknek című könyvünket (amihez ajándékba jár a hangoskönyv verzió + még 2 másik elég komoly videós anyag is)!

A Klikk csapat

Divatos azt mondani, hogy “mi egy család vagyunk”. De mi nem vagyunk egy család a Klikkmarketingnél – mi egy csapat vagyunk. Az a különbség a család és a csapat között, hogy a csapat egy professzionális szerveződés. A család egy csodálatos dolog, de ha hülye a nagybátyád, vagy nem bírod elviselni az anyósod, akkor így jártál – ez van, ezt kell szeretni. Nálunk viszont nincsenek hülye nagybátyók vagy pletykáló anyósok. Nálunk minden egyes csapattag szinte szó szerint “százból egy”, hiszen mindenkit a szokatlanul alapos és körültekintő kiválasztási rendszerünkkel válogattunk ki.

Nálunk mindenki elhivatott, szereti a munkáját, ért is hozzá, és jól be is illeszkedik a csapatba. Különben elköszönünk egymástól. Ez nem túlzott keménység, hanem az egyetlen módja annak, hogy igazán jó csapat legyünk, akik képesek véghezvinni a küldetést: minden magyar kisvállalkozás számára érthetővé és elérhetővé tenni a bőségesen megtérülő és egyben etikus online marketinget.



Klikkmarketing pillanatok

#klikkmarketing #workhard #playhard


Tagságok, díjak, elismerések

Mint a magyar kisvállalkozások marketingjének elkötelezett támogatói, természetesen a Magyar Marketing Szövetség tagjai vagyunk. Nagy büszkeség számunkra, hogy 2020-ban a honlapunk elnyerte az Év Honlapja Díjat (két kategóriában is), és szintén 2020-ban a márkánk és az arculatunk Marketing Gyémánt Díjat nyert. A Bisnode Magyarország pedig 2021-ben AA minősítéssel jutalmazott minket, ami arról tanúskodik, hogy a magyarországi cégek top 1.75%-ába tartozunk pénzügyi stabilitás szempontjából.

Szerethető munkahelyek díj

 

Csatlakoznál hozzánk?

Folyamatosan keressük a tehetséges embereket, akik tudnak kapcsolódni az értékeinkhez és a küldetésünkhöz, hogy minden magyar kisvállalkozás számára érthetővé és elérhetővé tegyük a professzionális online marketinget. Ha szeretnéd, hogy végre legyen értelme és szemmel látható eredménye a munkádnak, akkor nézz körül az éppen nyitott pozícióink között, hátha valamelyiket szimpatikusnak találod!

Tovább a karrier lehetőségekre