A legtöbb magyar honlap/webshop a lehetőségeinek 50%-át sem használja ki. Napi szinten égeti el a pénzt elszalasztott vevők, meg nem szerzett bevételek formájában. A két véglet az, hogy vagy fogalmad sincs róla, hogy mi a probléma a honlapoddal, vagy kapsz valakitől egy 200 elemű listát a javítani valókkal – de ezekbe belefulladsz.

Bizonyára sokat dolgozol azon, és rengeteg pénzt költesz rá, hogy látogatókat szerezz. De mennyit foglalkozol konkrétan a honlapoddal? Vajon hány értékes látogatót, mennyi lehetséges konverziót, mekkora potenciális bevételt engedsz el napról-napra, hétről-hétre, hónapról-hónapra?

Hogyan lehetne a végére járni a dolognak?

A problémát az okozza, hogy valószínűleg nem értesz a dologhoz annyira, hogy meg tudd ítélni a helyzetet. Vajon megfelelő-e a honlapod, vagy életmentő műtétre lenne szükség – csak te nem tudsz róla?

Ennek a problémának az áthidalására hoztuk létre a “Honlap Audit” nevű szolgáltatásunkat, aminek kifejezetten az a célja, hogy honlap tulajdonosként képbe kerülj: mi az a néhány lépés, amit érdemes lenne azonnal megtenned annak érdekében, hogy jelentősen javuljon a honlapod eredményessége?

Megjegyzés: mi honlapnak nevezünk “mindent”, aminek van webcíme, és amin látogatók járnak, rendelnek, ajánlatot kérnek, vásárolnak. Ilyen módon a webshopok is honlapok, ezért ha neked nem “hagyományos” honlapod van, hanem webshopod, attól még neked is tudunk csinálni honlap turbózást, amit ez esetben nevezhetnénk akár webshop turbózásnak is.

Mire számíthatsz

ha megrendeled a Honlap Auditot
lényeglátás

lényeglátás

Az egész Klikkmarketing egyik legfontosabb alapértéke a lényeglátás. Biztos mondhatnánk 150 dolgot, amit csinálhatnál a honlapoddal, de mi azt a néhány igazán lényegeset akarjuk elmondani, ami nagy fejlődést eredményez.

őszinteség

őszinteség

Ez is egy alapvető értékünk. Nem azért szánsz a témára időt, energiát és pénzt, hogy megsimogassuk a fejed, hogy "jajj de jó a honlapod". Nyilván az sem cél önmagában, hogy kritizáljunk, de nyíltan megmondjuk, ha arról van szó.

érthetőség

érthetőség

A Klikkmarketing mindig is arról (is) volt híres, hogy nagyon érthető minden írásunk, minden előadásunk, és minden szakértőnk. Biztos lehetsz benne, hogy a Honlap Audit során is mindent érteni fogsz, mert figyelünk erre.

eredmény

eredmény

Olyan tanácsokat, észrevételeket, megjegyzéseket fogunk tenni, amikkel akár azonnal felhívhatod a webesedet, hogy csinálja meg, vagy akár te magad elkezdhetsz dolgozni rajta. És ezeknek lesz konkrét eredménye.

Az Audit lépései

  • 01 Kérdőív kitöltése

    Ez egy kb. 30 perc alatt kitölthető kérdőív, és már ez magában nagy érték, mert rávilágíthat érdekes dolgokra.

  • 02 Google Analytics

    Hozzáférést kell adnod az Analytics fiókodhoz, hogy bele tudjunk nézni az adatokba és az elemzésekbe.

  • 03 Az elemzés elvégzése

    A kérdőív, a Google Analytics és a honlapod áttanulmányozása alapján elkészítjük a teljesen egyedi Honlap Auditod.

  • 04 Online konzultáció

    Egy kb. 60 perces Zoom-os konzultáció keretében "átadjuk" a Honlap Audit eredményét, és javaslatokat adunk.

  • 05 Dokumentáció

    A konzultációt felveheted visszanézésre, ha szeretnéd, illetve elküldjük az Audit írásos verzióját is emailben.

Vélemények a Klikkmarketingről

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob

Kik csinálják az Auditot?

A Honlap Auditokat a Klikkmarketing senior PPC menedzserei csinálják, akik jelentős online marketing tapasztalattal rendelkeznek. Ez azt jelenti, hogy ők nem csak "szakik", aki technikai szemmel nézik a helyzetet, hanem olyan tapasztalt marketing tanácsadók, akiknek a tippjei szinte szó szerint aranyat szoktak érni.

Ismerd meg őket közelebbről

18+ év tapasztalat
100+ elvégzett audit
25 pontos csekklista

Mit vizsgálunk az Audit során?

  • 01 Meglévő akadályok

    Az online marketingben (de persze az egész vállalkozásban igazából) az egyik legfontosabb, hogy mindig lásd, mik a szűk keresztmetszetek.

  • 02 Potenciális lehetőségek

    Melyek a honlapod azon részei, aminek az átalakításával jelentős előnyt (pl. konverziós arány növekedést) lehet elérni? Akár egészen könnyedén.

  • 03 Technikai beállítások

    A honlap és az online marketing úgy általában egy technikai sport. A jó szakembereknek ezek egyszerű dolgok, de te ne vagy szakember - ami normális.

  • 04 Megjelenés, design

    A design-nak nincs abszolút értéke. Nem az a kérdés, hogy "szép-e" a honlapod, hanem hogy megfelel-e annak a célnak, amit el szeretnél érni vele.

  • 05 Mobilos megjelenés

    Ma már a legtöbb honlapod többen nézik mobilról, mint mondjuk laptopról. Óriási hiba, ha nem figyelsz arra, hogy milyen a honlapod mobil környezetben.

  • 06 A honlap sebessége

    A legtöbb honlap lassú - de nem azért, mert a szerver olyan lassú lenne (ez egy tipikus tévhit). A honlap kódolásán és felépítésén szokott múlni.

  • 07 Analytics beállítások

    Olyan, mint ez egy külön téma lenne, de nem az. A Google Analytics adatok segítenek észrevenni, hogy hol érdemes hozzányúlni a honlaphoz.

  • 08 Landing oldalak

    A landing oldalaidon dől el a meccs. Lesz-e elég vevőd, ajánlatkérőd vagy regisztrálód. Néhány dolog dönti el, hogy sikeres lesz-e egy landing oldal.

  • 09 Konverziós folyamatok

    Ha például webshopod van, akkor a kosárba rakás - pénztár - összesítő - tényleges megrendelés során a vevők akár 50%-a is "elveszhet".

  • 10 Kampányok követése

    Ha posztolsz a Facebookon, ha küldesz hírlevelet, és ha vannak egyéb aktivitásaid is, akkor ezeket nagyon érdemes címkékkel követni és mérni.

Rendeld meg a Honlap Auditot!

olvasd el


Mi fog történni?

Tanácsadó kollégánk felveszi veled a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztessen egy konzultációra a Honlap Audit szolgáltatásunk kapcsán.

Az adataid biztonságban vannak

Ne aggódj, az itt megadott adataidat semmi olyanra nem használjuk, aminek mi sem örülnénk fordított esetben.

Kérdésed van? Segítünk!

Ha bármilyen kérdésed van, amire nem kaptál itt választ, nyugodtan írj nekünk a hello@klikkmarketing.hu címre, vagy akár a kapcsolat oldalunkon is üzenhetsz, és örömmel segítünk neked.