A legtöbb magyar honlap/webshop a lehetőségeinek 50%-át sem használja ki. Napi szinten égeti el a pénzt elszalasztott vevők, meg nem szerzett bevételek formájában. A két véglet az, hogy vagy fogalmad sincs róla, hogy mi a probléma a honlapoddal, vagy kapsz valakitől egy 200 elemű listát a javítani valókkal – de ezekbe belefulladsz.
Bizonyára sokat dolgozol azon, és rengeteg pénzt költesz rá, hogy látogatókat szerezz. De mennyit foglalkozol konkrétan a honlapoddal? Vajon hány értékes látogatót, mennyi lehetséges konverziót, mekkora potenciális bevételt engedsz el napról-napra, hétről-hétre, hónapról-hónapra?
Hogyan lehetne a végére járni a dolognak?
A problémát az okozza, hogy valószínűleg nem értesz a dologhoz annyira, hogy meg tudd ítélni a helyzetet. Vajon megfelelő-e a honlapod, vagy életmentő műtétre lenne szükség – csak te nem tudsz róla?
Ennek a problémának az áthidalására hoztuk létre a “Honlap Audit” nevű szolgáltatásunkat, aminek kifejezetten az a célja, hogy honlap tulajdonosként képbe kerülj: mi az a néhány lépés, amit érdemes lenne azonnal megtenned annak érdekében, hogy jelentősen javuljon a honlapod eredményessége?
Megjegyzés: mi honlapnak nevezünk “mindent”, aminek van webcíme, és amin látogatók járnak, rendelnek, ajánlatot kérnek, vásárolnak. Ilyen módon a webshopok is honlapok, ezért ha neked nem “hagyományos” honlapod van, hanem webshopod, attól még neked is tudunk csinálni honlap turbózást, amit ez esetben nevezhetnénk akár webshop turbózásnak is.