Konverzió optimalizálás


Az egészet a konverziókért csináljuk. Vásárlásokért, ajánlatkérésekért, megrendelésekért, regisztrációkért. A rossz hír, hogy egyre több kattintás kell egy ajánlatkéréshez, vásárláshoz, feliratkozáshoz. A konverzió optimalizálás célja, hogy ne 100-ból 1 vevőd, és 5 feliratkozód legyen, hanem több. A jó hír, hogy valószínűleg nagy tartalék van a honlapodban, és úgy általában az online marketing gépezetedben. Ha eddig nem foglalkoztál ezzel a témával, akkor ez a nagy fejlődési potenciál szinte garantált.

A konverzió optimalizálás

egy rendkívül kifizetődő befektetés
ne csak 1% vásároljon

ne csak 1% vásároljon

Az egész konverzió optimalizálás lényege, hogy ne 100-ból csak 1 látogatód vásároljon, és 100-ból ne csak 5 ember regisztráljon a listádra.

megszorozza az aktivitásaidat

megszorozza az aktivitásaidat

A konverzió optimalizálás minden marketing aktivitásod eredményességét megnöveli. A hirdetéseid például automatikusan hatékonyabbak lesznek.

tartós eredmények

tartós eredmények

Ha végigcsinálsz egy konverzió optimalizálás projektet, akkor azzal egyszer foglalkozol, egyszer fektetsz be, de az eredmények tartósak lesznek.

sokkal több jó vevőd lesz

sokkal több jó vevőd lesz

A konverzió optimalizálás segít abban is, hogy jobb vevőid legyenek, mert a honlapod vonzani fogja a számodra ideális vevőket, a rosszakat meg elkergeti.


Vége az aggódásnak,

ha kezelésbe vesszük a témát
gondolkozunk helyetted

gondolkozunk helyetted

Tudjuk, hogy van elég gondolkodni valód, ezért egy ilyen projekt során csak a lehető legszükségesebb dolgokkal fordulunk hozzád, és akkor is segítünk azzal, hogy veled együtt gondolkozunk.

jól bevált keretrendszer

jól bevált keretrendszer

Mi nem próbálkozunk, hanem megcsináljuk, amire szükség van az eredményekhez. Ebben az évek óta tökéletesített K8 nevű keretrendszerünk segít, ami mindig hozza az eredményeket.

működési sztenderdek

működési sztenderdek

Komoly sztenderdek mentén dolgozunk, amiket folyamatosan fejlesztünk, és be is tartunk. Nem a véletlenen múlik, hogy használunk-e egy új hirdetési funkciót, vagy hogy hívjuk-e havonta az ügyfeleket.

kivételesen jó munkatársak

kivételesen jó munkatársak

Átlagosan 50 jelentkezőből veszünk fel 1-et, tehát nagyon nehéz hozzánk bekerülni. Az első néhány hét mindenkinek egy nagyon intenzív képzésből áll, és a fejlesztés valójában soha nem ér véget.

A konverzió optimalizálás lépései

  • 01 Előzetes felmérés

    Egy kérdőívet kell kitöltened, amiben számos olyan kérdésre várjuk tőled a választ, ami a konverzió optimalizáláshoz fontos lesz. Komplexen vizsgáljuk a folyamatokat, nem csak technikai szinten.

  • 02 Start konzultáció

    A konverzió optimalizálás egy projekt jellegű szolgáltatás, aminek van eleje, és van vége. Az elejéhez tartozik egy személyes konzultáció, ahol tovább ismerkedünk a megoldandó kihívásokkal.

  • 03 Hipotézisek felállítás

    Egy hipotézis egy olyan ötlet, ami az eredmények javulásának lehetőségét hordozza. Például "ha átraknánk a kosár gombot X helyre, akkor nőne a konverziós arány". Ilyen hipotéziseket keresünk.

  • 04 Priorizálás

    A hipotézisben rejlő javulási lehetőség nagysága, a hipotézis megvalósíthatóságának nehézsége (pl. kell-e hozzá programozás), és más szempontok szerint rangsoroljuk a hipotéziseinket.

  • 05 Változtatások

    A rangsorolt hipotézisek alapján módosításokat hajtunk végre a landing oldalaidon, vagy popup megoldásokat állítunk be, esetleg a konverziós csatornát optimalizáljuk.

  • 06 Mérés, elemzés

    Megtörténtek a változtatások, következhet a türelmet igénylő rész: a várakozás. Nem szabad kapkodni, meg kell várni, hogy kellő adat legyen a következtetések levonásához.

  • 07 Újabb kör, ha szükséges

    Ha véleltenül nem hoztak a változtatások olyan eredmény javulást, amivel elégedettek lehetnénk, akkor futunk egy újabb kört, újabb változtatásokkal és újabb méréssel. Az eredmények jönni fognak.

  • 08 Zárás, dokumentálás

    A konverzió optimalizálás lezárásaként dokumentáljuk a tapasztaltakat. Ez unalmas, de fontos lépés, mert a későbbi optimalizálásokhoz nagyon jól fognak jönni a most szerzett tapasztalatok.

Ügyfeleink véleménye

  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob

15 év tapasztalat
100+ szerződött ügyfél
10 minősített szakértő

 

A konverzió optimalizálás néhány részlete

  • 01 Landing oldalak

    Komplett landing oldalakat is át lehet tervezni, ha szükséges. Néha teljesen új koncepcióra van szükség, nem csak finomhangolásra.

  • 02 Űrlap tuning

    Magán az űrlapon is van mit dolgozni. Az űrlap pozíciója, színe, mérete, vagy a mezők száma, neve, sorrendje, netán a gomb szövege.

  • 03 Címsorok, szövegek

    Egy-egy jól irányzott címsor, néhány bekezdés hatásos szöveg: ezek nagyon sokat számíthatnak. Minden számíthat, mindenre figyelünk.

  • 04 Képek, grafikák

    Témától függően jobban vagy kevésbé, de valamennyire minden esetben számítanak, hogy milyen képek és egyéb grafikáid vannak.

  • 05 Konverziós folyamat

    Egy webshopban például a teljes fizetési folyamat ide tartozik (kosár, pénztár, rendelési adatok, rendelés), de a köszönő oldalakat is ide soroljuk.

  • 06 Popup megoldások

    Különféle popup megoldásokkal nagyon jól lehet terelni a látogatókat a megfelelő irányba, vagy "meg lehet menteni" kosárelhagyásokat.


 

Ezt tapasztalod majd,

ha az ügyfelünk leszel
elérhető ügyfélszolgálat

elérhető ügyfélszolgálat

Kiemelt figyelmet fordítunk rá, hogy munkaidőben mindig elérd saját szakértődet, vagy ha ő pl. szabadságon van, akkor a helyettesítőjét. Az emailekre legkésőbb a következő munkanapon válaszolunk, a telefont pedig felvesszük.

elhivatott csapat

elhivatott csapat

Nálunk mindenki szeret dolgozni, és mindenki szereti azt, amit konkrétan csinál. Nincs olyan munkatársunk, aki csak azért végzi el a dolgát, mert különben nem lenne békén hagyva. A kapcsolattartód számára fontos lesz minden kampányod.

lényeglátó gondolkodás

lényeglátó gondolkodás

Az egész Klikkmarketing egyik legfőbb erőssége, hogy mindig a lényegre koncentrálunk. Látjuk és értjük a lényeget, és mindig figyelünk rá, hogy a lényeges dolgok rendben legyenek. Emiatt téged sem fogunk lényegtelen dolgokkal fárasztani.

maximális őszinteség

maximális őszinteség

Azért nem keverjük össze az őszinteséget a bunkósággal. Nem az a cél, hogy kritizáljunk. A cél az, hogy elérjük a lehető legjobb eredményeket. És ha ehhez az kell, hogy néha nemet mondjunk, vagy kellemetlen kérdéseket tegyünk fel, megtesszük.

Lépj velünk kapcsolatba
a konverzió optimalizálás kapcsán!

olvasd el

Mi fog történni?

Egy tanácsadó kollégánk felveszi veled a kapcsolatot, hogy át tudjátok beszélni, pontosan mit szeretnél, milyenek a körülményeid, és hogy miben tudunk segíteni. Nálunk mindig az az első, hogy jól megértsük, hogy mit szeretnél, és hogy mire van szükséged.

Az adataid biztonságban vannak

Ne aggódj, az itt megadott adataidat semmi olyanra nem használjuk, aminek mi sem örülnénk fordított esetben.

Inkább telefonálnál?

Nyugodtan hívj minket a (06 1) 878 21 17-es számon! 99%-os eséllyel Tóth Mónika (irodavezető) fogja felvenni, aki mindenben segíteni fog neked.

Vagy inkább e-mailt írnál?

Nyugodtan írj a hello@klikkmarketing.hu címre! Az esetek 99%-ában legkésőbb a következő munkanapon válaszolni szoktunk.