Online hirdetések és keresőoptimalizálás nélkül ma már nem tudsz komoly eredményt elérni. Elmúltak azok az idők, amikor elég volt, hogy van egy honlapod, és azt az érdeklődők úgyis megtalálják valahogy. A jobb online marketing agyonveri a jobb terméket (aminek gyengébb az online marketingje), márpedig a hirdetések és a Google találatai jelentik a belépőt a legtöbb érdelődőd (a leendő vevőid) számára.

Az online hirdetések

egyszerűen nem megkerülhetőek
kattintás alapú

kattintás alapú

Nincs havidíj, nincs fix költség, nincs kidobott pénz. Csak kattintásokért fizetsz, tehát látogatókért, akik már tényleg ott vannak a honlapodon. A pénzed rendkívül jól hasznosul a PPC hirdetésekkel.

gyors haladás

gyors haladás

Amíg egy honlap fejlesztés akár hónapokig is tarthat, addig a látogatószerzés például Google és Facebook hirdetésekkel rendkívül gyorsan tud lenni, akár egyik napról a másikra.

eredményes

eredményes

Az online hirdetések rendkívüli eredményekkel kecsegtetnek. Ha jól állítják be a célzást és az üzenetet, akkor olyan megtérülést lehet velük elérni, amivel hosszú távon is fejlődni tud a vállalkozásod.

jól mérhető

jól mérhető

A Google Adsben és a Facebookon is, de az Analyticsszel összekötve még pontosabban mérhetőek az eredmények. Látni lehet, hogy melyik kampány, melyik hirdetés működik.


Végre hátradőlhetsz,

ha mi kezeljük az online hirdetéseidet
kivételesen jó munkatársak

kivételesen jó munkatársak

Átlagosan 50 jelentkezőből veszünk fel 1-et, tehát nagyon nehéz hozzánk bekerülni. Az első néhány hét mindenkinek egy nagyon intenzív képzésből áll, és a fejlesztés valójában soha nem ér véget.

működési sztenderdek

működési sztenderdek

Komoly sztenderdek mentén dolgozunk, amiket folyamatosan fejlesztünk, és be is tartunk. Nem a véletlenen múlik, hogy használunk-e egy új hirdetési funkciót, vagy hogy hívjuk-e havonta az ügyfeleket.

jól bevált keretrendszer

jól bevált keretrendszer

Mi nem próbálkozunk, hanem megcsináljuk, amire szükség van az eredményekhez. Ebben az évek óta tökéletesített K8 nevű keretrendszerünk segít, ami mindig hozza az eredményeket.

10+ év igazi tapasztalat

10+ év igazi tapasztalat

2006 óta kezelünk kampányokat, az elsők között kezdtünk el ezzel foglalkozni. Nem csak a szakmai tudásunk óriási, de az ügyfeleinkkel történő együttműködésben is profik vagyunk.

A hirdetéskezelés kezdeti lépései

  • 01 Online Mark. Analízis

    Fontos nekünk, hogy csak olyat csináljunk neked, amire tényleg szükséged van. Első lépésként egy elemzést készítünk a jelenlegi helyzetedről. Ha tényleg a hirdetésnek hiányoznak a céljaidhoz, akkor belevágunk!

  • 02 Start konzultáció

    A start konzultáció célja, hogy megismerjük a céljaidat, a céged jellemzőit, az ajánlataidat, az elvárásaidat, és mindent, ami a munkához kell. Itt ismerkedsz meg személyesen a saját hirdetési szakértőddel is.

  • 03 Fiók hozzáférések

    Ha van már Google vagy Facebook fiókod, akkor hozzáférést kérünk hozzájuk, ha nincs, akkor létrehozzuk neked. Mindig te leszel a saját fiókjaid tulajdonosa, mert ez így van rendjén, természetesen így csináljuk.

  • 04 Google Analytics

    Szükségünk van kiterjedtebb mérésekre is a profi munkához. Ha van már Analytics fiókod, akkor hozzáférést kérünk. Ha nincs, akkor javasoljuk, hogy vedd igénybe az Analytics beállítás szolgáltatásunkat.

  • 05 Építkezés / renoválás

    Ha még nem volt Google vagy Facebook fiókod (vagy a jelenlegi rossz minőségű), akkor a nulláról elkezdjük felépíteni a fiókokat. Ha már korábban is hirdettél, akkor átalakítjuk a saját belső sztenderjeink szerint.

  • 06 Szoros kapcsolat

    A hirdetéskezelési együttműködésünk során végig állandó kapcsolatban fog állni veled a saját szakértőd, de az első néhány hétben különösen szoros ez a kapcsolat, hiszen jól meg kell ismernünk egymást!

Ügyfeleink véleménye

  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob

15 év tapasztalat
100+ szerződött ügyfél
10 minősített szakértő

 

A szolgáltatásunk néhány részlete

  • 01 Mire és mennyit

    Megmondjuk, hogy mire mennyit érdemes költened. Az már fél siker, ha a megfelelő hirdetésekre a megfelelő büdzsét szánod.

  • 02 Célzások

    Nagyon körültekintően állítjuk be, hogy kiket érj el a hirdetéseiddel. Nem csak a "kiket" a fontos, hanem a "kiket ne" is...

  • 03 Hirdetések

    Elkészítjük a hirdetéseidet (kép + szöveg), neked nem kell ezzel foglalkoznod. Persze a segítségedre azért szükségünk van.

  • 04 Kampányok

    Hol, mikor, milyen eszközön, kinek és hogyan jelenjenek meg a hirdetések. Ezeket természetesen mind beállítjuk neked.

  • 05 Proaktivitás

    A saját belső sztenderdek alapján folyamatosan tesszük a dolgunkat, ha "noszogatsz" minket néha, ha nem.

  • 06 Optimalizálás

    A meglévő beállításaidat, célzásaidat, hirdetéseidet folyamatosan figyeljük, és ha szükséges javítunk rajtuk.

  • 07 Jó kapcsolat

    Havi jelentést küldünk, minimum egyszer telefonon is keresünk, de te is bármikor elérsz minket (emailben vagy telefonon).

  • 08 A lényeg a lényeg

    Értünk a hirdetésekhez és imádjuk is őket, de az összképre is figyelünk, mert neked eredmények kellenek, nem hirdetések.


 

Ezt tapasztalod majd,

ha az ügyfelünk leszel
elérhető ügyfélszolgálat

elérhető ügyfélszolgálat

Kiemelt figyelmet fordítunk rá, hogy munkaidőben mindig elérd saját szakértődet, vagy ha ő pl. szabadságon van, akkor a helyettesítőjét. Az emailekre legkésőbb a következő munkanapon válaszolunk, a telefont pedig felvesszük.

elhivatott csapat

elhivatott csapat

Nálunk mindenki szeret dolgozni, és mindenki szereti azt, amit konkrétan csinál. Nincs olyan munkatársunk, aki csak azért végzi el a dolgát, mert különben nem lenne békén hagyva. A kapcsolattartód számára fontos lesz minden kampányod.

lényeglátó gondolkodás

lényeglátó gondolkodás

Az egész Klikkmarketing egyik legfőbb erőssége, hogy mindig a lényegre koncentrálunk. Látjuk és értjük a lényeget, és mindig figyelünk rá, hogy a lényeges dolgok rendben legyenek. Emiatt téged sem fogunk lényegtelen dolgokkal fárasztani.

maximális őszinteség

maximális őszinteség

Azért nem keverjük össze az őszinteséget a bunkósággal. Nem az a cél, hogy kritizáljunk. A cél az, hogy elérjük a lehető legjobb eredményeket. És ha ehhez az kell, hogy néha nemet mondjunk, vagy kellemetlen kérdéseket tegyünk fel, megtesszük.

Lépj velünk kapcsolatba
az online hirdetéseid kapcsán!

olvasd el


Mi fog történni?

Ügyfélkapcsolati menedzser kollégáink fognak nálad jelentkezni, hogy időpontot egyeztessenek egy online konzultációra Keszeg Ádámmal, a vezető tanácsadónkkal. Ezen a (díjmentes) konzultáción Ádám megtalálja a számodra ideális megoldásokat.

Az adataid biztonságban vannak

Ne aggódj, az itt megadott adataidat semmi olyanra nem használjuk, aminek mi sem örülnénk fordított esetben.

Inkább telefonálnál?

Nyugodtan hívj minket a (06 1) 878 21 17-es számon! 99%-os eséllyel Virágh Kata (asszisztens) fogja fogja felvenni, aki mindenben segíteni fog neked.

Vagy inkább e-mailt írnál?

Nyugodtan írj a hello@klikkmarketing.hu címre! Az esetek 99%-ában legkésőbb a következő munkanapon válaszolni szoktunk.