PPC (kampány) Audit


PPC = pay per click, így hívják angolul a kattintás alapú hirdetéseket. Egyszerűbben szólva elősosorban a Google Ads és Facebook hirdetésekre szoktunk így hivatkozni. A Google Ads és a Facebook lehet a legjobb barátod, de akár a rejtett ellenséged is. Mivel nem vagy online marketing szakértő, ezért nehéz megállapítanod, hogy a jelenlegi beállításaid mennyire vannak rendben. Ez akkor is igaz, ha magad kezeled a dolgot, de akkor is, ha egy külsős csinálja neked. A PPC (kampány) audit során képbe hozunk, hogy milyenek a hirdetési fiókjaid állapota, mennyire használod ki a bennük rejlő lehetőségeket, és hogy miként lehetne még jobbá tenni őket. Illetve megnézzük a Google Analytics beállításaidat is, hiszen azok is fontosak a siker szempontjából.

Mire számíthatsz

ha megrendeled a PPC Auditot
100% érthetőség

100% érthetőség

A Klikkmarketing mindig is arról (is) volt híres, hogy nagyon érthető minden írásunk, minden előadásunk, és minden szakértőnk. Biztos lehetsz benne, hogy akkor is mindent érteni fogsz, ha amúgy nem szoktál kampányokban babrálni.

valódi szakértelem

valódi szakértelem

Az Auditot nem egy gyakornok csinálja, hanem az egyik legtapasztaltabb PPC szakértőnk, aki évek óta napi szinten kezel kampányokat. Nem az a célja, hogy direkt hibákat találjon, hanem hogy megmutassa a valóságot.

ez nem sales trükk

ez nem sales trükk

Az lenne sales trükk, ha ingyen csinálnánk. Akkor "muszáj" lenne valahogy kihozni, hogy legyél az ügyfelünk végül, csak így érné meg az ingyenesség. Így viszont te fizetsz egy szolgáltatásért, amit mi profin elvégzünk neked.

személyes konzultáció

személyes konzultáció

Nem csak egy pár oldalas doksit kapsz, amivel "kezd, amit akarsz", hanem egy 60 perces konzultáció során személyesen adjuk át a PPC Audit eredményét, és akár konkrét tippeket is adunk, amivel javíthatsz az eredményeken.

Az Audit lépései

  • 01 Kérdőív kitöltése

    Ez egy kb. 10 perc alatt kitölthető kérdőív, és már ez magában nagy érték, mert rávilágíthat érdekes dolgokra.

  • 02 Google Ads hozzáférés

    Hozzáférést kell adnod (ha van) a Google Ads fiókodhoz, hogy bele tudjunk nézni az adatokba és a meglévő beállításokba.

  • 03 Facebook hozzáférés

    Hozzáférést kell adnod (ha van) a Facebook Ads fiókodhoz, hogy bele tudjunk nézni az adatokba és a meglévő beállításokba.

  • 04 Google Analytics

    Hozzáférést kell adnod (ha van) a Google Analytics fiókodhoz, hogy bele tudjunk nézni az adatokba és az elemzésekbe.

  • 05 Az elemzés elvégzése

    A kérdőív, a Google Ads, a Facebook Ads és a Google Analytics fiókod áttanulmányozása alapján elkészítjük az egyedi Auditod.

  • 06 Online konzultáció

    Egy kb. 60 perces Google Meet konzultáció keretében "átadjuk" a PPC Audit eredményét, és javaslatokat adunk.

  • 07 Dokumentáció

    A konzultációt felveheted visszanézésre, ha szeretnéd, illetve elküldjük az Audit írásos verzióját is emailben.

Vélemények a Klikkmarketingről

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob

Kik csinálják az Auditot?

A PPC Auditokat a Klikkmarketing senior PPC menedzserei csinálják, akik sok évnyi Google Ads és Facebook hirdetési tapasztalattal rendelkeznek. A senior menedzserek évek óta aktívan kezelnek Google Ads és Facebook hirdetési kampányokat, tehát abszolút gyakorló szakértő szinten is rálátnak a helyzetre.

Ismerd meg őket közelebbről

18+ év PPC tapasztalat
100+ elvégzett audit
35 pontos csekklista

Mit vizsgálunk az Audit során?

  • 01 Alapvető fiókbeállítások

    Mind a 3 fiók (Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics) esetén van pár olyan alap dolog, amit ha nem jól állítunk be, az komolyabb problémákat is okozhat.

  • 02 Keresési kampányok

    A Google Ads keresőhirdetései mindig kritikusan fontosak egy vállalkozás online marketingjében. Nem nehéz ezt jól csinálni, de könnyű rosszul csinálni is.

  • 03 Display kampányok

    A Google-ben és a Facebookon is vannak display jellegű kampányok, amikkel akár nagy volumenben is lehet hideg (azaz friss, új) érdeklődőket szerezni a honlapodra.

  • 04 Remarketing kampányok

    Már egy 2011-es blog bejegyzésünkben is azt írtuk, hogy a remarketing nem egy újkeletű dolog, de még manapság is kevesen használják igazán jól ezt a technológiát.

  • 05 Hirdetési szövegek

    Egész kampányok sorsa múlhat azon, hogy milyenek a hirdetési szövegek. Ugyanazt, ugyanannyiért meg lehet csinálni eredményesre és katasztrofálisan rosszra is.

  • 06 Kulcsszavak és célzások

    Kiket érünk el akár a Google keresőben, akár a Facebook hirdetésekben? Hiába költesz egy rakás pénzt hirdetésekre, ha nem a megfelelő embereket tereled a honlapodra.

  • 07 Kizárások használata

    Nem csak azt fontos beállítani, hogy kiket akarunk elérni, hanem azt is, hogy kiknek nem akarunk hirdetéseket megjeleníteni. Bizonyos esetekben ez kritikus is lehet.

  • 08 Bővítmények használata

    Főleg a Google Ads hirdetéseknél fontos, hogy használjuk a hirdetési bővítményeket. Régen előny volt a használatuk, ma már hátrány, ha nem használjuk őket.

Rendeld meg a PPC Auditot!

olvasd el


Mi fog történni?

Tanácsadó kollégánk felveszi veled a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztessen egy konzultációra a PPC (kampány) Audit szolgáltatásunk kapcsán.

Az adataid biztonságban vannak

Ne aggódj, az itt megadott adataidat semmi olyanra nem használjuk, aminek mi sem örülnénk fordított esetben.

Kérdésed van? Segítünk!

Ha bármilyen kérdésed van, amire nem kaptál itt választ, nyugodtan írj nekünk a hello@klikkmarketing.hu címre, vagy akár a kapcsolat oldalunkon is üzenhetsz, és örömmel segítünk neked.