Adwords hirdetések kezelése

Azok a potenciális vevők, akik a Google-ben keresnek megoldást, mindenképp vásárolni fognak, a kérdés csak az, hogy nálad vagy egy konkurensednél!?

Ha kellő tudás és tapasztalat nélkül vágsz bele az Adwords hirdetésbe, akkor rá fogsz ébredni, hogy ez így nagyon drága, roppant időrabló és csak nagyon kevéssé kifizetődő. A meglehetősen komplex, minőségi mutatón alapuló algoritmusok miatt mára az Adwords hirdetés rendkívül bonyolult rendszerré nőtte ki magát.

Bizonyára egyetértesz abban, hogy nincs annál rosszabb, mint látni a konkurenciát a Google legértékesebb pozícióiban azokra a kulcsszavakra, amikre a te vásárlóid is nap mint nap rákeresnek - és csak csodálkozni azon, hogy mennyi pénzt kereshetnek ezzel, és hogy hogyan csinálják. Mit csinálhatnak másképp? Hogyan tudják kiaknázni az Adwordsben lévő hatalmas bevételi lehetőségeket?

ugrás az ajánlatkéréshez »

Ha valóban jól csinálják, akkor ezek lehetnek a válaszok:

  • Jól megválasztott kulcsszólistákkal dolgoznak, melyek több száz kulcsszót tartalmaznak a néhány tucat helyett.
  • Nem harcolnak minden áron és minden kulcsszónál az 1. pozícióért, csak ha a kulcsszavak megfelelő megtérülést hoznak.
  • Számos jól célzott, releváns hirdetési csoporttal dolgoznak.
  • A megfelelő konverziós arányra is figyelnek, nem csak az átkattintási arányra.
  • A hirdetéseket a legjobb eredményeket hozó időszakokra időzítik, hogy a legtöbbet hozzák ki a költségvetésből.
  • Szezonális hirdetési szövegeket is használnak.

Sokáig gondolkoztam, hogy kiadjam-e külső cégnek az Adwords hirdetéseink kezelését. Végül aláírtuk a szerződést. Miután elolvastam az Adwords könyvüket, rájöttem, hogy jól döntöttem. Egy hét után csodálkozva néztem a jó eredményeket. Többszörösére növekedtek az eddig sem rossz átkattintási és a konverziós számaink, mindemellett kb. 80%-kal alacsonyabb az egy konverzióra jutó költségünk, valamint a kattintásonkénti költségeink is nagyon nagy mértékben csökkentek. Ráadásul az eddigi, ablakon kiszórt Adwords költségek szinte fedezik az ügynökség havi költségét. Nem kevesebbek, mint amit ígérnek: területük szakértői. Engem meggyőztek. Ismételten mellettük döntenék, csak egyet csinálnék másképpen: sokkal hamarabb bíznám rájuk a feladatot.

Szalai Attila (ügyvezető)
www.hutoszuro.hu

Ha a cégben nem áll rendelkezésre a szükséges szakértelem, tapasztalat, idő vagy erőforrás a fentiek kezelésére, akkor az Adwords hirdetések házon belüli kezelése kockázatos stratégia, és nagy valószínűséggel nem túl jó befektetés.

A tapasztalataink alapján minden egyes profi Adwords szakértőkön megspórolt forint tízszeres veszteséget okoz a nem optimális beállítások okozta extra hirdetési költségek, és a nem megfelelő hirdetési stratégia miatt meg nem szerzett bevételek következtében.

Ha te is hasonló cipőben jársz, akkor a Klikkmarketing nem csak a szakértelmet és tapasztalatot tudja biztosítani a céged számára, de olyan szerződési feltételeket és szolgáltatási színvonalat is, ami egyedülálló a hazai kisvállalkozások körében.

ugrás az ajánlatkéréshez »

Ügyfeleink az alábbi előnyöket élvezhetik:

  • Az egyik legjelentősebb és legfrissebb szakmai tudás és tapasztalat a hazai Adwords szakértő cégek között.
  • Rendszeres egyeztetés és konzultációs lehetőség a kijelölt Adwords fiók felelőssel, és az egész csapattal.
  • Az a megnyugtató tudat, hogy az Adwords hirdetéseik mindig kiemelkedő színvonalon teljesítenek, mert valódi szakértők ügyelnek a fiókra.

Az ügyfélszolgálati rendszerünk alapján a 2016. első negyedévében leadott értékelések 89%-a kifejezetten pozitív volt, és mindössze 4% volt az inkább elégedetlen visszajelzések aránya.

Az ügyfélszolgálati rend-szerünk alapján a beér-kező e-mailek 62%-ára 6 órán belül reagálunk, és mindössze 16%-nyi levélre nem tudunk 24 órán belül válaszolni.

Ügyfeleink mondták rólunk (a csapatról vagy egy konkrét kollégáról):

"Úgy érzem, tényleg meg-próbál megtenni minden tőle telhetőt, hogy a lehető legjobbat hozza ki szá-momra a rendelkezésünkre álló szűkös lehetőségekből is. Ami még nagyon fontos, hogy rendszeresen kom-munikál - kérés nélkül is. Köszönöm!"

"Kedves, segítőkész, gyors válaszokat kaptam mindig a közös munka során. BIG LIKE! :-)"

"Nagyon gyorsan reagált a kérésemre és többször is rákérdezett arra, amit én elfelejtettem."

"Mindig mindenben nagyon segítőkészek voltatok, vagytok Mindannyian! :)"

"Minden jel arra mutat, hogy a honlapom népszerűsítése nagyon jó kezekben van!"

Ingyenes, minden kötelezettségtől mentes ajánlatot küldünk 1 munkanapon belül.

1

Kapcsolattartási adatok

2

Számlázási adatok

3

Hirdetések adatai

4

Ajánlatkérés elküldése

Az ajánlatkérés elküldése után az alábbiak fognak történni:

  1. Visszaigazoló levelet küldünk az ajánlatkérés tényéről.
  2. Néhány órán belül telefonon is visszaigazoljuk az ajánlatkérést.
  3. 1 munkanapon belül elküldjük a testreszabott ajánlatunkat.