Pénzügyi munkatárs

A Klikkmarketingről

A Klikkmarketing hazánk egyik vezető online marketing szakértője. Hiszünk abban, hogy lehet az online marketinget etikus, kiszámítható, fenntartható módon “művelni”. Fő szakterületünk a kattintás alapú hirdetések, a céges blogok, a közösségi média és az email marketing. Ügyfeleink (magyar kisvállalkozások) Google Ads, Facebook, és Instagram hirdetéseit és egyéb online marketing aktivitásait (pl. blog, Facebook oldal, hírlevél) menedzseljük. Több területen vagyunk úttörők a szakmánkban. Itthon elsőként indítottunk Google Ads blogot és tanfolyamot, az elsők között lettünk hivatalos Google partnerek. Nevünkhöz fűződik több online marketing szakkönyv, mint például a “Látogatókból vevőt”, a “Google Ads hirdetések készítése és optimalizálása”, vagy a “Landing oldalak készítése és optimalizálása” címűek. Sokkal több infót találsz a Klikkmarketingről a Rólunk oldalon!

 

Üdv!

Kedves leendő Pénzügyi Munkatársunk!

2024 számunkra nem csak egy újabb év. Ez az év a kihívások és a lehetőségek éve. Vannak terveink a pénzügyi rendszerünk megreformálására amihez olyan új csapattagot keresünk, aki nem csupán a precizitása és szakértelme révén segít elérni céljainkat, hanem aki magáévá teszi cégünk dinamizmusát és innovatív szellemét is. Mint Pénzügyi Munkatárs, a Te kezedben lesz a pénzügyi folyamatok fenntartása, valamint a vezetőség támogatása, hogy még eredményesebbek és hatékonyabbak legyenünk.

Szóval keresünk egy új szuper csapattársat, reméljük, hogy éppen Te vagy az!

Várjuk jelentkezésed!


Mit jelent a “Pénzügyi munkatárs” pozíció?

Egy vállalkozás sikere vagy bukása múlhat azon, ha nem megfelelő a pénzügyi rendszere, nem megfelelően működnek a pénzügyei, vagy nem jók a kimutatásai, bevallásai. A Klikkmarketing 2024-es tervei között szerepel többek között, hogy megreformáljuk a pénzügyi rendszerünket. Ehhez keresünk egy olyan kollégát, aki precizitásával és szakértelmével támogat minket abban, hogy elérjük céljainkat.

A Pénzügyi munkatárs egyik legfontosabb feladata, hogy naprakészen és pontosan kezelje pénzügyeinket, kitűnő és hatékony kapcsolatot ápoljon a könyvelő partnerünkkel, és hogy a vezetők munkáját szuper kimutatásokkal segítse. Minden úgy történjen, ahogy történnie kell (pl. időben fizessük be a számlákat), és semmi ne történjen úgy, ahogy nem szabadna (pl. ne késsünk az adók befizetésével). Ezen kívül bármilyen olyan adminisztratív feladat is felmerülhet, amit egy cég életében szükséges lehet elvégezni a mindennapok során – ilyen például a számlák és nyilvántartások kezelése, valamint a HR osztály adminisztratív támogatása, vagy a cégvezető bizonyos kéréseinek teljesítése.

A Pénzügyi munkatárs egy a Klikkmarketing számára kulcsfontosságú és nagyrabecsült pozíció.




Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára értékkel bír, hogy itt a piaci átlagnál magasabb szakmai és “emberi” elvárásoknak kell megfelelnie, viszont hosszú távú biztos szakmai karriert, professzionális munkakörnyezetet, és fiatalos, vidám, családias hangulatú cégkultúrát kínálunk. Még több infó rólunk, az igen jól elnevezett “Rólunk” oldalon! :)

 

 

Küldetésünk

"Naggyá tesszük a kisvállalkozásokat!" - tűztük a zászlónkra. A naggyá válás két dolgot is jelent: egyrészt persze méretet és eredményt, de legalább olyan fontos, hogy minőséget is jelent. Tehát szeretnénk segíteni a kisvállalkozások fejlődését mind méretben, mind minőségben. Sokan közülük a szerződött ügyfeleink lesznek (akiknek menedzseljük a hirdetéseiket, tartalmat készítünk a blogjukba, posztolunk a Facebook oldalukon, és így tovább), de tudunk segíteni képzésekkel, videókkal, könyvekkel. Megmutatjuk, hogy az online marketing nem hókuszpókusz, hanem néhány sztenderdizált lépés megfelelő sorrendben, kitartóan és magas színvonalon történő végzésének "tudománya".

Ezeket szokták szeretni

akik nálunk dolgoznak

hatékony munkavégzés

hatékony munkavégzés

Minden lehetséges módon azon vagyunk, hogy a munkádnak minél nagyobb hatása legyen. Ehhez vannak sztenderdjeink és módszertanunk, amik mind javítják a hatékonyságodat.

heti 2 nap home office

heti 2 nap home office

A próbaidő után a legtöbb pozícióhoz jár a heti 1-2 nap sztenderd home office lehetőség, amihez nem kell külön engedélyt kérni. Van, aki minden héten kihasználja, van, aki ritkábban. Kinek mi az ideális.

rendszeres csapatépítés

rendszeres csapatépítés

A lényeg azért a munka, de szívesen szánunk időt egymásra munkaidőn kívül is, ezért néha elmegyünk iszogatni, gokartozni, netán paintballozni, vagy bármi mást csinálni, amihez csak kedvünk van.


Ezek lesznek a feladatköreid, ha bekerülsz közénk

  • A számlázásunk kezelése – Kimenő számlák elkészítése és a bejövő számlák adminisztrálása mellett a te feladatod lesz a folyamatos kapcsolattartás könyvelőinkkel, valamint a nyilvántartások kezelése. Ennek a fealadatkörnek a legmagasabb szintje akár a számlázási módszerünk megreformálása is lehet, például másik számlázó megoldás használata, vagy a számlázás magasabb szintű automatizálása. Célunk, hogy ezen a területen fejlesszünk, amiben az innovátorunk lesz fő segítség az új munkatárs számára.
  • Az utalások és pénzmozgások kezelése – Az elutalandó vagy a számláink között átvezetendő tételek meghatározása és teljesítése. Nyilvántartás vezetése a közeljövő várható utalásairól, azok mennyiségéről, idejéről, pénzügyi vonzatairól.
  • Kapcsolattartás a könyvelő partnereinkkel – Neked kell például észrevenned, ha egy beszállítónkkal új szerződésre van szükség (alapvetően pénzügyi okokból), és a te feladatod lehet akár bizonyos témákban új szolgáltatók felkutatása is.
  • Jelentések, kimutatások készítése – A cégvezető és a tulajdonos számára szükséges néhány olyan riport rendszeres elkészítése, ami segíti akár a napi, akár a magasabb szintű, stratégiai döntéseket. Ilyen riport lehet a cash flow alakulása, a bevételek és kiadások alakulása, trendek követése. Ennek a feladatkörnek egy magas szintje az is lehet, hogy te találsz ki olyan kimutatásokat, amik segítik a cég fejlődését.
  • Kintlévőségek menedzselése – Neked kell működtetni azokat a folyamatokat, amik a kiszámlázott tételeink “megkapásáról” szólnak. Ha egy ügyfél nem fizet, fel kell hívni (kedvesen), és megkérdezni, hogy tudunk-e valamiben segíteni a számla kapcsán? Ha a helyzet nem javul, akkor a komolyabb lépéseket is kezdeményezni kell. Ennek a feladatkörnek egy magas szintje, hogy akár az egész kintlévőségkezelési folyamatunk megreformálását, optimalizálást is megteheted, akár külső partnerek bevonásával.
  • Pénzügyeket is érintő adminisztratív dolgok kezelése – Neked kell például észrevenned, ha egy beszállítónkkal új szerződésre van szükség (alapvetően pénzügyi okokból), és a te feladatod lehet akár bizonyos témákban új szolgáltatók felkutatása is.


Tipikus feladatok (példák)

  • 01 Tömeges számlázás elindítása

    A legtöbb számlánkat minden hónap elején, egyszerre szoktuk generálni, jelenleg .CSV fájl feltöltésével a számlázó rendszerbe. Ezt a fájlt és a számlázót kell jól kezelni.

  • 02 Betervezett tételek elutalása

    A beérkező számlák vagy más dolgok alapján (pl. munkabér) kell a netbanki felületen kezelni az utalásokat. A feladat része, hogy adminisztrálni kell az utalásokat egy táblázatban.

  • 03 Kommunikáció a könyvelőkkel

    Bármilyen napi apró-cseprő ügy, vagy akár komolyabb témák kapcsán is folyamatosan kell telefonon és emailben egyeztetni a könyvelést végző partnerünk munkatársaival.

  • 04 Cash flow riport elkészítése

    A cége beérkező, és az onnan kiáramló pénzeket kell pontosan, jól értelmezhető módon vezetni, akár a megtörtént dolgok, akár az előrejelzett pénzmozgások kapcsán.

  • 05 Előző havi kiadások elemzése

    Mire mennyit költöttünk? Rendben van az, hogy annyit költöttünk, vagy lehetne ez kevesebb? Mit tehetnénk azért, hogy a kiadásaink optimálisak legyenek, minden hónapban?

  • 06 Riport a cégvezető számára

    Ha Betti, a cégvezető kér egy riportot például arról, hogy melyik ügyfelünknél jön ki a legjobban az óradíjunk, akkor azt el kell tudnod készíteni határidőre és pontosan.

  • 07 Egyszeri számla kiállítása

    Ha eladtak valamit az értékesítők, akkor azt le kell számlázni az ügyfél számára. Ennek a magas szintje akár az is lehet, ha kitalálsz egy jobb módszert a manuális számlázásnál.

  • 08 Új munkatárs bejelentése

    Ha új munkatársunk érkezik, akkor neked kell a könyvelésünkkel felvenni a kapcsolatot és minden ilyenkor szokásos dolgot neked kell intézned a pontos bejelentés érdekében.

  • 09 Tartozó ügyfél felhívása

    Ha egy számlánkat valaki nem fizeti ki, akkor fel kell venni vele a kapcsolatot, hogy van-e esetleg valami probléma a számla kapcsán, és hogy tudunk-e ez ügyben valamit segíteni?


Elvárt tapasztalat és tudás

Mindenképp olyan embert keresünk, aki csinált már hasonló dolgokat, akár pontosan ugyanazt, amit várunk. Nem várunk 10-15 éves öreg róka jártasságot, de mondjuk legyen minimum 2-3 év gyakorlati tapasztalatod a területen. Ha most jöttél ki az egyetemről és lelkes vagy, az szuper, de akkor ez nem a te lehetőséged még. Ezen kívül természetesen magas szintű számítógéphasználatot (pl. Excel kezelést) várunk el, mert ez elengedhetetlen a jó munkához.

A Klikkmarketing csapat

Jogos elvárás, hogy lásd, kikkel fogsz együtt dolgozni. Szóval nyugodtan nézz meg minket közelebbről! :)


Ezt várjuk tőled

ha csatlakozni szeretnél
jó hozzáállás

jó hozzáállás

Nálunk mindenki fejlődni és teljesíteni akar, ezért mindenki a megoldásokat keresi, nem a kifogásokat. Ha szeretsz problémázni, ha szeretsz magyarázkodni, akkor ez a lehetőség nem neked való!

önfejlesztés

önfejlesztés

Legyen belső igényed a fejlődésre, önmagad fejlesztésére - nem csak szakmai értelemben. Nálunk mindenki folyamatosan tanul és fejlődik, igazából az élet minden területén.

közösség

közösség

Szeress emberek között dolgozni és legyen fontos, hogy ezt kikkel teszed! A munkahelyed nem csak egy hely, ahonnan pénzt kapsz, hanem egy közösség ahová jó tartozni.

“ez nekem szól”

“ez nekem szól”

A legjobb jelöltjeink ezen a ponton már általában azt szokták érezni, hogy "basszus én itt akarok dolgozni!" - Ha te is ezt érzed, akkor jó esélye van annak, hogy jól éreznéd magad nálunk.


Munkatársaink véleménye

  • Kata

    Korábbi pozíciómban kerestem az új munkahelyem és jelentkeztem értékesítői feladatok ellátására, de Kristófék meglátták bennem a lehetőséget egy olyan területre, ami még csak tervben volt a Klikkmarketingnek. Személyzetis munkatársként megtalált a számomra tökéletes feladatkör, egy olyan cégben, amiről korábban csak álmodtam. Nagyon hálás vagyok érte, hogy így alakult!

    Kata, személyzeti vezető
  • Betti

    Sokáig nem találtam a helyem, évente váltogattam a munkahelyeimet. Kerestem azt a pluszt, ami hosszú távon fenntarthatja az érdeklődésemet. Már több mint 2 éve vagyok a csapat tagja és egyáltalán nem gondolkozom a váltáson. Anyagilag és szakmailag is van fejlődési lehetőség és a mai világban szerintem ez az egyik legfontosabb szempont.

    Betti, cégvezető
  • Ádám

    A Klikkmarketing előtt nem igazán találtam a helyemet a munka világában, egyik helyről csapódtam a másikra, sehol sem éreztem jól magamat. Itt viszont rájöttem, hogy a munka nem egy szükséges rossz az életben, hanem igenis tudja építeni az embert és nálunk ehhez minden támogatást meg is kap, aki szeretne "építkezni". Itt tanultam meg, hogy a vasárnap nem kell, hogy a kötelező másnapi gyomorgörcsről szóljon, lehet jó érzéssel is munkába menni hétfőn! :)

    Ádám, szolgáltatási vezető
  • Dani

    2020 nyarán csatlakoztam a Klikkmarketinghez, és életem legjobb döntése volt, hogy megpályáztam a pozíciót. A betanítás gördülékeny, gyakorlatias, és gyorsan felzárkóztatnak a segítőkész kollégák. Büszkén mondhatom hogy egy olyan csapatban dolgozok, akikkel öröm elkezdeni a hétfő reggeleket!

    Dani, marketing vezető
  • Kristóf

    Nagyon szeretem a Klikkmarketinget. Úgy érzem, sokkal több, mint egy munkahely. Van valódi küldetésünk, nem csak a fát vágjuk, hanem tényleg értéket állítunk elő. Amúgy nagyon rendes a főnök! Sokat vár, de nem irreális és mindenben támogat, hogy jó munkát végezhessünk. Gyere te is közénk!

    Kristóf, alapító, tulajdonos

A munkakezdés részletei


munkavégzés helye

munkavégzés helye

Budapesten, a Lehel tér közelében van az irodánk. Van lehetőség otthonról is dolgozni, de bejárni mindenképp be kell, tehát teljesen távmunka nem jöhet szóba.

munkaidő

munkaidő

A "szokásos", napi 8 órás munkarendről van szó: 08:00-16:30, fél órás ebédszünettel. A próbaidő alatt értékeljük ha pontosan be van tartva a munka kezdésének és a munka befejezésének időpontja, de mint sok mindenben, ebben is igyekszünk rugalmasak lenni.

kezdés

kezdés

Azonnali kezdéssel keresünk új munkatársat, de azért simán megvárjuk a 30 napos felmondási idődet. Ha viszont csak később lenne aktuális a dolog, az sajnos probléma.

Jelentkezz az állásra!

Erre az állásra most nem lehet jelentkezni. Figyeld a Facebook oldalunkat és az email-jeinket, mert lehet, hogy hamarosan megnyitjuk a jelentkezési lehetőséget!

#1 Küldd el az űrlapot!

Az első lépés, hogy add le a jelentkezésed! Ne küldj emailt és ne írj ránk a Facebookon – ezeknek semmi értelme. Egyszerűen kövesd a kéréseinket!

#2 Töltsd ki a kérdőívet!

A jelentkezésed után kapni fogsz egy kérdőívet, amit ki kell töltened. A kérdőív kitöltése nélkül nem tudjuk folytatni a kiválasztási folyamatot.

#3 Telefonos és személyes interjú

Minden komoly jelöltet felhívunk (5 perces hívás az egész). Ennek az az értelme, hogy ne húzzuk az idődet feleslegesen, ha valami nem stimmel. A telefonos interjú eredményétől függően fogunk személyesen is találkozni. Ezekre az interjúkra nem kell készülni, mert nem is nagyon lehet.

Mi lesz az adataimmal?

Természetesen szigorúan vesszük a GDPR előírásait, így annak megfelelően kezeljük az adataidat, és azok nem kerülnek illetéktelen kezekbe. Minden beküldött információdat csak a Klikkmarketing személyzetis munkatársa fogja látni, a többi munkatárs ezekhez az adatokhoz nem is fér hozzá. A tudtod nélkül természetesen nem fogjuk felkeresni az esetleges jelenlegi munkahelyedet referencia ügyében.