A remarketing jelentése, hogy olyan látogatókra indítunk célzott hirdetéseket, akik korábban már jártak a weboldalunkon, vagy használták a mobil applikációnkat.

Remarketing fontossága

Első sorban azért van szükségünk erre a marketing eszközre, hogy elősegítsük a vásárlási folyamatot, és benne maradjunk potenciális vásárlóink látóterébe. Minél többször kerül kontaktusba a cégünkkel valaki, annál könnyebben fog vásárlást végrehajtani. A remarketing alapja egy nagyon egyszerű elven működik:

Tegyük fel, hogy 100 látogatásból 1 vásárlás születik. Tehát van 99 olyan látogatónk, akik találkoztak a cégünkel, jártak is a weboldalunkon, csak éppen nem vásároltak. Ahhoz, hogy ezt a tökéletes célközönséget ne hagyjuk a semmibe veszni, és ne legyen elégetett pénz az megszerzésükre költött összeg, nincs más dolgunk, mint remarketing hirdetéssel újra megcélozni őket. Abban az esetben, ha a 99 újra célzott látogatóból csak 1 vásárol, akkor a konverziós arányunkat már meg is dupláztuk.

Olvasd el blogbejegyzésünket a témában, ha szeretnéd hatékonyabban és nagyobb eredményességgel átsegíteni látogatóidat az értékesítési tölcséren.

Cikkek, ahol írtunk már erről a témáról

Mi az a Dinamikus Remarketing, és hogyan növeli bevételed automatikusan?

Mi az a Dinamikus Remarketing, és hogyan növeli bevételed automatikusan?

A Dinamikus Remarketing segítségével rengeteg időt és energiát tudsz megspórolni, amennyiben olyan webshopod, vállalkozásod van, mely több száz, vagy több ezer termékkel rendelkezik. Ráadásul autom...

Elolvasom
Remarketing – mi ez, és mire jó?

Remarketing – mi ez, és mire jó?

A remarketing lényege az, hogy megcélozhatod hirdetésekkel azokat az embereket, akik korábban jártak már a honlapodon. Szokták retargetingnek is hívni, ami lényegében “újra megcélzást” jelent. Miért akarnád ezt? Mert manapság teljesen általános, hogy a honlapodra érkező új látogatók 97-98%-a (vagy még több) nem vásárol, nem kér ajánlatot, nem jelentkezik a...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob