A remarketing jelentése, hogy olyan látogatókra indítunk célzott hirdetéseket, akik korábban már jártak a weboldalunkon, vagy használták a mobil applikációnkat.
Remarketing fontossága
Első sorban azért van szükségünk erre a marketing eszközre, hogy elősegítsük a vásárlási folyamatot, és benne maradjunk potenciális vásárlóink látóterébe. Minél többször kerül kontaktusba a cégünkkel valaki, annál könnyebben fog vásárlást végrehajtani. A remarketing alapja egy nagyon egyszerű elven működik:
Tegyük fel, hogy 100 látogatásból 1 vásárlás születik. Tehát van 99 olyan látogatónk, akik találkoztak a cégünkel, jártak is a weboldalunkon, csak éppen nem vásároltak. Ahhoz, hogy ezt a tökéletes célközönséget ne hagyjuk a semmibe veszni, és ne legyen elégetett pénz az megszerzésükre költött összeg, nincs más dolgunk, mint remarketing hirdetéssel újra megcélozni őket. Abban az esetben, ha a 99 újra célzott látogatóból csak 1 vásárol, akkor a konverziós arányunkat már meg is dupláztuk.
Olvasd el blogbejegyzésünket a témában, ha szeretnéd hatékonyabban és nagyobb eredményességgel átsegíteni látogatóidat az értékesítési tölcséren.