Szakmai körökben már régóta köztudott, hogy a Google egy teljesen átdolgozott Adwords kezelőfelület “piacra dobására” készül. A szakértők, illetve az ügynökségek már korábban lehetőséget kaptak az új felület tesztelésére, ízlelgetésére.
A kezelőfelület cseréjének meglehetősen nagy lélegzetvételű projektje a célegyenesbe érkezett! A legtöbb olyan felhasználó, aki érdeklődött az új kezelőfelület iránt, már rég kipróbálhatta azt (nem csak a szakértők/ügynökségek).
Láthatóan gőzerővel dolgoznak/dolgoztak a magyarításon is, amit legkésőbb a következő néhány hétben elméletileg teljesen be is fejeznek (szintén “meg nem erősített” hír), és a magyar verzió így hamarosan hivatalosan is elérhető lesz (már most is használjuk, de még folynak a tesztelések/javítások). A tervek szerint 1 hónapig párhuzamosan működni fog mindkét verzió (a mostani, és az új), de az 1 hónap után megszűnik a jelenlegi kezelőfelület, és mindenki számára “kötelező” lesz az új.
Jómagam is tesztelem az újdonságot, próbálok hozzászokni az új – egyelőre még általam választott – helyzethez.
A leendő Adwords kezelőfelület
(További olvasnivaló: Ismerkedés az új Adwords kezelőfelülettel!)
Egy kis témaváltás: nagyon sokan kérdezik – jogosan -, hogy mi a helyzet a Sikeres Google Adwords Hirdetések Titkai új verziójával? A válasz az, hogy a piacra dobás határán van, de mivel alaposan tele lesz tűzdelve videókkal, ezért nem látjuk értelmét, hogy a hamarosan debütáló új kezelőfelület élesítése előtt elkezdjük postázni az anyagokat, aztán pár hét múlva megint egy új verzióval jelenjünk meg.
Mindenesetre az új verzió bevezetése nemsokára indul, számtalan olyan “meglepetéssel”, amit azt hiszem nem lesz könnyű leutánoznia a nyomdokainkban járó konkurenciának. :)
(Az első infókat ezzel kapcsolatban még a héten közzéteszem.)