Új Adwords kezelőfelület – hamarosan magyarul is!

Szakmai körökben már régóta köztudott, hogy a Google egy teljesen átdolgozott Adwords kezelőfelület “piacra dobására” készül. A szakértők, illetve az ügynökségek már korábban lehetőséget kaptak az új felület tesztelésére, ízlelgetésére.

A kezelőfelület cseréjének meglehetősen nagy lélegzetvételű projektje a célegyenesbe érkezett! A legtöbb olyan felhasználó, aki érdeklődött az új kezelőfelület iránt, már rég kipróbálhatta azt (nem csak a szakértők/ügynökségek).

Láthatóan gőzerővel dolgoznak/dolgoztak a magyarításon is, amit legkésőbb a következő néhány hétben elméletileg teljesen be is fejeznek (szintén “meg nem erősített” hír), és a magyar verzió így hamarosan hivatalosan is elérhető lesz (már most is használjuk, de még folynak a tesztelések/javítások). A tervek szerint 1 hónapig párhuzamosan működni fog mindkét verzió (a mostani, és az új), de az 1 hónap után megszűnik a jelenlegi kezelőfelület, és mindenki számára “kötelező” lesz az új.

Jómagam is tesztelem az újdonságot, próbálok hozzászokni az új – egyelőre még általam választott – helyzethez.

A leendő Adwords kezelőfelület

(További olvasnivaló: Ismerkedés az új Adwords kezelőfelülettel!)

Egy kis témaváltás: nagyon sokan kérdezik – jogosan -, hogy mi a helyzet a Sikeres Google Adwords Hirdetések Titkai új verziójával? A válasz az, hogy a piacra dobás határán van, de mivel alaposan tele lesz tűzdelve videókkal, ezért nem látjuk értelmét, hogy a hamarosan debütáló új kezelőfelület élesítése előtt elkezdjük postázni az anyagokat, aztán pár hét múlva megint egy új verzióval jelenjünk meg.

Mindenesetre az új verzió bevezetése nemsokára indul, számtalan olyan “meglepetéssel”, amit azt hiszem nem lesz könnyű leutánoznia a nyomdokainkban járó konkurenciának. :)

(Az első infókat ezzel kapcsolatban még a héten közzéteszem.)

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Új szolgáltatásunk: Adwords konzultáció

Új szolgáltatásunk: Adwords konzultáció

Múlt héten kezdtem leleplezni az új (illetve megújuló) szolgáltatásainkat. Elsőként az Adwords auditot mutattam be, illetve elindítottam egy nyereményjátékot. A játék részleteit a linkelt bejegyzésben elolvashatja, a mostantól számított egy órán belül rendelést leadók még szerepelni fognak a holnapi sorsolásban! A ma bemutatott szolgáltatás sem kevésbé érdekes az Adwords téma...

Elolvasom
Közel 3000 Facebook követő 0 Ft hirdetési költséggel

Közel 3000 Facebook követő 0 Ft hirdetési költséggel

Ha a tartalommarketingről eddig csak könyvekben, fórumokon olvastál, akkor van egy jó hírem. Ebben a bejegyzésben egy konkrét példán mutatom be neked az értékes tartalom erejét. Közel 3000 Facebook követő megszerzése 0 Ft hirdetési költséggel. Ami még fontosabb, hogy a közel 3000 felhasználó kvalifikált, elkötelezett, aktív célközönség. Tehát nem egy...

Elolvasom
Köszöntsd megfelelő módon a feliratkozóidat!

Köszöntsd megfelelő módon a feliratkozóidat!

A welcome levelek az első lépést jelentik a feliratkozókkal való hosszú távú kapcsolatod kialakításában. Terítsd ki a vörös szőnyeget, hogy a vállalkozásodhoz méltó módon köszöntsd őket!

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob