AdWords Ajánlatkorrekció – Növeld a bevételed 2 kattintással

Futnak AdWords Keresési és Display kampányaid, több ezer felhasználónak hirdetsz egyszerre. Ezek a felhasználók különböző paraméterekkel rendelkeznek, melyek befolyással lesznek vásárlási szándékukra, a vásárlás előtti döntéshozatalukra.

Lesznek olyan felhasználók, akik valami okból kifolyólag szívesebben vásárolnak tőled. Például azért, mert olyan eszközt használnak mindannyian, mellyel könnyű vásárolni a webshopodban.

Ezzel szemben lesznek olyan felhasználók, akiket hiába érsz el ugyanazzal az üzenettel, mint a fent említett felhasználókat, technikai okok miatt, vagy más okból kifolyólag nem fognak vásárolni tőled. Előfordulhat, hogy olyan eszközről nyitják meg a hirdetésed, melyen szétesik a weboldalad, vagy eltűnnek a gombok, stb. Ez bizalmatlanságra adhat okot, kényelmetlenné válik a felhasználónak, és 3 másodperc múlva a konkurensednél keresi ugyanazt a terméket, szolgáltatást.

További példa

Mutatok egy másik példát is, nehogy elvegyem a kedved az Adwords hirdetésektől. :) Somogy megyében Joli néni rendelt tőled 1 üveg kovászos uborkát. Kattintott a hirdetésedre, miközben az ‘onokákkal’ beszélgetett Skype-on.

Az egész falut telekürtölte, hogy valami budapesti cégtől rendelt 5 liter kovászos uborkát és mennyire csodálatos volt. A falu népe vadul elkezdett keresgélni interneten ezzel a kifejezéssel: “kovászos uborka Budapesten”.

Mivel te hirdetsz erre a kulcsszóra, ezért rád fognak találni. Ha a konkurensed is hirdet erre, akkor lesz, aki őt fogja megtalálni. Mit fogsz te az egészből érzékelni? Azt, hogy nagy arányban vásárolják a termékedet Somogy megyében. A kiváltó okot nem ismered.

Ezért számodra a legelőnyösebb az lenne, ha a Somogy megyében élő felhasználók a te hirdetéseddel találkozzanak elsőként, amikor beírják a keresőbe, hogy “kovászos uborka Budapesten”, és ne a konkurenciád hirdetéseivel.

Ajánlatkorrekció használata

Van egy jó hírem. Neked nem kell tudnod se Joli néniről, se a további okokról, hogy miért vásárolnak tőled, avagy miért nem. Egyszerűen figyelned kell, hogy

  • milyen eszközről
  • mikor
  • hol
  • kor és nem szerint milyen felhasználók

hajtanak végre konverziót és mennyibe kerül neked 1 ilyen konverzió.

Ha ezt meghatároztad és látod, hogy bizonyos eszközt használók nagyobb arányban hajtanak végre konverziót, akkor emeld meg a licitet,
hogy őket elérd a konkurenseid előtt. Ha azt látod, hogy bizonyos földrajzi területekről egyáltalán nem jön, vagy csak nagyon drágán jön konverzió,
akkor ott csökkentsd a licit összegét.

Ajánlatkorrekció

Ajánlatkorrekció beállítása az eszközökre

Keresési hálózaton lehetőséged van arra, hogy földrajzi célzás szerint, demográfiai adatok szerint (kor, nem), eszközök szerint, hirdetésütemezés szerint ajánlatkorrekciót hajts végre.

Display hálózaton ugyanezek a lehetőségeid vannak, ráadásul a legnépszerűbb tartalomra is tudsz beállítani ajánlatkorrekciót (csak növelni lehet).

Összegzés

Növeld a hatékonyságod, a hirdetéseid megtérülését azzal, hogy megállapítod, milyen kondíciókkal rendelkező felhasználók hajtanak végre konverziót neked megfelelő költségért.

Ezáltal csökkenteni tudod a hirdetési költségeidet és oda tudsz erőforrást átcsoportosítani, ahol eredményeket érsz el. Számodra ez kevés energiabefektetéssel jár, hiszen könnyen meg tudod állapítani, hogy milyen áron jönnek a konverziók. Utána már csak korrigálnod kell a liciteket és időnként felülvizsgálni.

Ha úgy gondolod, hogy szükséged lenne további segítségre, lehetőséget biztosítunk személyes találkozóra csapatunkkal. A konzultáció részleteit itt találod.

Amennyiben tetszett a bejegyzés vagy úgy gondolod, másoknak is hasznos lehet, nyugodtan oszd meg, hálásak lesznek érte azok, akiknek segíteni tudsz.

1 megosztás = “köszönöm, ez tetszett, hasznos volt” :)

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Miért jó a Google Ads?

Miért jó a Google Ads?

Bevezetőként lássuk mi is az a Google Ads! Az online marketing eszköztárának egyik fizetős szereplője, méghozzá az egyik leghatékonyabb. A kedvelt PPC (pay-per-click) módszert alkalmazza, tehát csak azok után a hirdetések után kell fizetnünk, amikre valaki rákattint és így eljut a honlapunkra. Lehet, hogy többezerszer megjelenik a linkünk, de csak...

Elolvasom
Robbantsd be Instagram fiókod a 3 leghatékonyabb stratégiával

Robbantsd be Instagram fiókod a 3 leghatékonyabb stratégiával

800 millió felhasználó van jelen Instagramon, mely adat önmagában elég lenne, hogy elgondolkodj vállalkozásod Instagram stratégiájának kidolgozásán. De ami ennél is fontosabb, hogy az utolsó 200 millió felhasználó az elmúlt egy évben csatlakozott. Ez a példátlanul dinamikus növekedés új lehetőségeket nyit meg vállalkozásod, céged számára, mellyel élned kell, ha lépést...

Elolvasom
Hogyan vehetünk rá egy látogatót a visszatérésre és a vásárlásra?

Hogyan vehetünk rá egy látogatót a visszatérésre és a vásárlásra?

Előző írásomban bemutattam, hogy az új honlapon (új domain, új brand, új élet) hogyan fogunk majd érdeklődőket (látogatókat) “szerezni”, illetve hogy miként szeretnénk őket “maradásra bírni”! Vannak látogatóink, de mi lesz velük? Eljutottunk hát addig, hogy van megfelelő számú érdeklődő, akik ráadásul nem hagyják azonnal faképnél a honlapot, mert mindenképpen...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob