AdWords Strukturált Kódrészlet Bővítmény – Már számodra is elérhető

Június óta elérhető számodra is a strukturált kódrészlet bővítmény, mely előtte magyar nyelven nem volt elérhető. AdWords hirdetéseid ezáltal relevánsabbak lehetnek és nagyobb láthatóságot biztosítanak a Google találati oldalán.

Kevesen használják még, így lépéselőnybe kerülhetsz, ha gyorsan cselekszel. Ebben a bejegyzésben bemutatom lépésenként, hogyan tudod beállítani ezt az AdWords bővítményt.

Strukturált Kódrészlet Bővítmény

A Google találati oldalán így jelenik meg az új bővítmény (pirossal bekeretezve). Mobilon csak 1 kódrészlet bővítmény jelenik meg, asztali gépeken akár 2 is megjelenhet.

Természetesen kattinthatóak a bővítmény megjelenő elemei, így láthatod a statisztikákból, hogy mennyi kattintás érkezett a bővítményre.

Strukturált Kódrészlet Bővítmény beállítása

A bővítményt kampány szinten és hirdetéscsoport szinten is be tudod állítani. Ha kampány szinten állítod be, akkor minden hirdetéscsoportodnál ugyanaz a megadott bővítmény fog megjelenni.

Lépj be az AdWords fiókodba és kampány vagy hirdetéscsoport szinten válaszd ki a bővítmények közül a strukturált kódrészlet bővítményt, ahogy a képen látod.

A kódrészlet beállításánál válasz ki a számodra megfelelő kategóriát, és adj meg maximum 10 kategória elemet. Az elemek vesszővel lesznek elválasztva, ahogy azt a fenti képen láthatod.

Ne felejtsd el mobilra is beállítani a bővítményt. Akár ütemezést is beállíthatsz, hogy csak bizonyos időközönként jelenjen meg a strukturált kódrészlet bővítmény.

A hirdetésed relevánsabb, részletesebb lesz, így magasabb átkattintási arányt érhetsz el. Így a Google is relevánsabbnak, minőségibbnek fogja értékelni a hirdetésed, tehát magasabb lesz a minőségi pontszámod.

A magasabb minőségi pontszám alacsonyabb cpc-hez (kattintásonkénti költség) vezethet, vagy magasabb pozíciót tehet lehetővé a találat listán.

Összegzés

Élj azzal az előnnyel, hogy te már tudsz erről a lehetőségről és be tudod állítani! Pár perc alatt létre tudod hozni, így előnyre tudsz szert tenni konkurenseiddel szemben.

Ha elolvastad a bejegyzést, akkor most rajtad a sor, hogy hozzáadd a bővítményt hirdetéseidhez, kampányaidhoz.


Amennyiben tetszett a bejegyzés vagy úgy gondolod, másoknak is hasznos lehet, nyugodtan oszd meg, hálásak lesznek érte azok, akiknek segíteni tudsz.

1 megosztás = “köszönöm, ez tetszett, hasznos volt” :)

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Észrevétlen pénzégető változás az AdWords Display hálózaton

Észrevétlen pénzégető változás az AdWords Display hálózaton

Google AdWords Display kampányok esetében lehetőséged volt eddig egyetlen rekorddal kizárni az összes megjelenést mobilos alkalmázásokban. Azért van szükség erre a lépésre, mert az esetek többségéb...

Elolvasom
Tartalommarketing: 6 trend, amiről neked is tudnod kell, ha nem akarod, hogy a célközönséged elfeledkezzen a cégedről

Tartalommarketing: 6 trend, amiről neked is tudnod kell, ha nem akarod, hogy a célközönséged elfeledkezzen a cégedről

A 2023-as év komoly változásokat hozott a tartalommarketingben. Olyan trendek jelentek meg, amelyek teljesen átírták mindazt, amit eddig az online marketingről tudtunk. Ha nem akarsz láthatatlanná ...

Elolvasom
Új szolgáltatásunk: Adwords konzultáció

Új szolgáltatásunk: Adwords konzultáció

Múlt héten kezdtem leleplezni az új (illetve megújuló) szolgáltatásainkat. Elsőként az Adwords auditot mutattam be, illetve elindítottam egy nyereményjátékot. A játék részleteit a linkelt bejegyzésben elolvashatja, a mostantól számított egy órán belül rendelést leadók még szerepelni fognak a holnapi sorsolásban! A ma bemutatott szolgáltatás sem kevésbé érdekes az Adwords téma...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob