Az Adwords tartalmi hálózat – tudja mi az?

Tízből szerintem öt Adwords hirdető, vagy az Adwords-zel csak most ismerkedő nem tudja, hogy nem csak a Google keresőben lehet hirdetni. A maradék ötből pedig saccra három nincs teljesen tisztában azzal, hogy igazából mire jó az ún. Adwords tartalmi hálózat (új nevén display hálózat – a Google is így használja pl. a Súgóban), és hogy mik a sajátosságai a keresőhirdetésekhez viszonyítva. Mai írásomban ezen a helyzeten szeretnék változtatni!

A Google Adwords egy kattintás alapú hirdetési rendszer. A hirdetések megjelennek akár többezerszer, de a hirdető csak akkor fizet, ha rá is kattintanak a hirdetésre. Hogy egy ilyen kattintás mennyibe kerül, az nagyon sok mindentől függ, most nem erről szeretnék beszélni.

Amit gyakorlatilag mindenki ismer (aki tudja mi az az Adwords): a keresőhirdetések. Beírom a Google-be, hogy “hitel”, és a normál Google találatok mellett jobbra, illetve bizonyos esetekben felül megjelennek szponzorált linkek, ezek az Adwords keresőhirdetések.

Az Adwords azonban lehetőséget ad arra is, hogy olyan honlapokon is hirdetéseket helyezzünk el, amiknek “semmi közük” a Google-hoz, de a hitel témával foglalkoznak, ezért akik ezeket a honlapokat látogatják, jó eséllyel a hitel témában hirdetők számára értékes célcsoport tagok.

Rendhagyó módon most nem a klasszikus blog bejegyzés formátumban folytatnám, mert elég hosszú a téma. Helyette inkább (kivételesen) letölthetővé teszem (az azóta már megszűnt – a szerk.) “A sikeres Gooogle Adwords hirdetések titkai” című tananyagcsomagunk a tartalmi hálózatot bemutató néhány alfejezetét.

Töltse le innen PDF formátumban: — sajnos ez a PDF fájl a honlap költözésénél elveszett :( —

A tananyagrészlet végén “el van vágva” a tartalom, mert ott már kezdünk a téma mélyére ásni, és ezeknek az információknak egy bemutatónak szánt írásban úgy érzem nincs helye.

Azt hiszem a fenti anyag elég jól bemutatja a tartalmi hálózatot (legújabb nevén egyébként “display hálózat”), de kérdések mindig akadnak, amiket szívesen várok!

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

5 módszer, mellyel élned kell, ha alacsony költségkerettel hirdetsz AdWords-ben

5 módszer, mellyel élned kell, ha alacsony költségkerettel hirdetsz AdWords-ben

Alacsony költségkerettel be kell tartanod bizonyos irányelveket, hogy a legtöbbet tudd kihozni lehetőségeidből. Ha korlátozott erőforrásokkal rendelkezel, figyelned kell rá, hogy a lehetőségeidhez mérten hirdess AdWords-ben. Ha nem tartod ezt szem előtt, akkor több szempontból is megnehezíted saját életed. Vagy annak a szakembernek, ügynökségnek az életét, aki a kampányaidat kezeli....

Elolvasom
6+1 nem gyenge érv, amiért kötelező lenne céges blogot vezetned

6+1 nem gyenge érv, amiért kötelező lenne céges blogot vezetned

Ha elég tökös lennék, akkor odamennék hozzád, és két kézzel megráználak, hogy “ember, mit nem értesz azon, hogy muszáj a cégednek blogolnia?”. De nem vagyok én ilyen tökös, úgyhogy írtam inkább egy...

Elolvasom
4 szűk keresztmetszet, melyek rontják az online marketinged

4 szűk keresztmetszet, melyek rontják az online marketinged

Mielőtt elkezdenél azon gondolkodni, hogyan tudnád növelni bevételed sokkal több látogató megszerzésével (megemelt hirdetési költség mellett), vagy ugyanannyi látogatót szerezni kevesebb erőforrás ...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob