Egy jó lehetőség rossz kihasználása – Adwords hirdetési példa

A Google Adwords hirdetések egyik nagyon nagy előnye, hogy egyik napról másikra be lehet őket indítani, le lehet őket állítani, és persze módosítani is lehet őket bármikor.

Van egy jó mondás, valahogy így szól (legalábbis a lényege mindenképp ez): “minden probléma egyben lehetőség is”. Sajnos ez megfordítva és kissé átalakítva is igaz, vagyis minden lehetőséggel lehet akár rosszul, vagy nem elég jól élni. Mai példám éppen egy ilyen Adwords hirdetésről szól.

Nagyszerű lehetőség bármilyen időszakos akció vagy kedvezmény hirdetésére az Adwords, mert gyorsan be lehet indítani a hirdetéseket, és ahogy lejárt az akció, azonnal le lehet állítani – vagy csak kivenni belőle az akcióra vonatkozó utalást.

Igen, nem tévedés: ma, amikor ezt a bejegyzést írom már javában elmúlt június 14., majdnem másfél hónappal…

Ez három alapvető hibát jelent:

  1. A hirdetés nyilvánvalóan “elévült” információt tartalmaz, ezért épp ellenkező hatást vált ki, mint szerették volna.
  2. Az akcióról szóló rész elveszi más értékes információ közlésének lehetőségét.
  3. A hirdetőre nem vet épp jó fényt, hogy ennyire figyelmetlen / gondatlan.

Az első két pont valószínűleg közvetlen kárt is okoz a kevesebb átkattintásból adódóan, míg az utolsó “csak” presztízs kérdés.

Nemrég írtam arról, hogy mitől lehet jobb egy Adwords kampány, amiben azt hiszem nem tettem említést a hirdetések naprakészen tartásáról, pedig megtehettem volna ezek szerint. :)

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

2 olyan Adwords apróság, ami milliókról dönthet

2 olyan Adwords apróság, ami milliókról dönthet

Egy ügyfelünk Adwords kampányaiban lévő eredményeket fogom most példaként bemutatni, persze bizalmas információkat azért nem adok ki. Azért gondoltam, hogy egy ilyen “esettanulmány” jellegű írással készülök ma – amiből kellő érdeklődés esetén sorozat is lehet -, mert gyakran tapasztalom azt, hogy a velünk kapcsolatba kerülő cégek nem tudják felmérni az...

Elolvasom
Nézd meg konkurenseid aktív Facebook hirdetéseit 2 kattintással

Nézd meg konkurenseid aktív Facebook hirdetéseit 2 kattintással

Furdal a kíváncsiság, hogy konkurenseid milyen Facebook hirdetésekkel próbálják puhítani a közös célközönségeteket? Most néhány kattintással kilistázhatod a Facebook oldalak aktív hirdetéseit, láth...

Elolvasom
5 nagyon költséges AdWords hiba

5 nagyon költséges AdWords hiba

Az AdWords az online marketing sportkocsija. Sokba kerül, gyors és figyelemfelkeltő. Ha a motor rendesen felpörög, akkor szinte semmi máshoz nem hasonlítható a hatása. Ha nem foglalkozol vele elege...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob