Megérkezett az Instagram remarketing

Új egyéni célközönség jelent meg Facebook-on, mely segítségével azoknak a felhasználóknak tudsz hirdetni, akik valamilyen interakcióba léptek üzleti Instagram oldaladdal.

Ebben a bejegyzésben már írtunk arról, hogy az új generációs Facebook remarketingnek köszönhetően olyan felhasználókat tudsz megcélozni, akik érdeklődést mutattak Facebook oldalad iránt. Tehát nem a weboldaladon járt, hanem a Facebook oldaladon hajtott végre valamilyen tevékenységet.

Néhány hete ugyanez a lehetőség elérhető már üzleti Instagram fiókoddal is. Tehát létre tudsz hozni olyan egyéni célközönségeket, melyek üzleti Instagram fiókoddal kapcsolatban mutattak aktivitást, majd ezeket a felhasználókat meg tudod célozni hirdetéseiddel, üzeneteiddel.

Egyéni célközönség létrehozása Instagram aktivitás alapján

A hirdetéskezelő felületén megjelent egy plusz lehetőség az egyéni célközönségek létrehozásánál. Létre tudsz hozni egyéni célközönséget Ügyfélfájl segítségével, Webhely forgalom, Alkalmazástevékenység, és Aktivitás alapján.

Amennyiben az Aktivitás lehetőséget választod, létre tudsz hozni egyéni célközönséget a következők alapján:

  • Videómegtekintés
  • Űrlap kitöltés (megnyitás)
  • Vászon aktivitás
  • Facebook oldal interakció
  • Üzleti Instagram oldal aktivitás
Instagram egyéni célközönség

Egyéni célközönség létrehozása Instagram aktivitás alapján

Beállítási lehetőségek

365 napra visszamenőleg tudod beállítani a célközönség méretét, de jelenleg nem fogja kitölteni ezt a periódust egyik célközönség sem ebben az esetben, mivel június óta elérhető ez a funkció. A június előtti időszakban történő Instagram aktivitásról nem lesz információd.

Új egyéni célközönség Facebook-on

Instagram egyéni célközönség típusai:

  • Mindenki, aki a vállalkozásoddal kapcsolatban aktivitást mutatott Instagramon
  • Bárki, aki felkereste üzleti Instagram oldalad
  • Bármelyik hirdetéseddel vagy bejegyzéseddel kapcsolatban aktivitást mutató felhasználók Instagramon
  • Felhasználók, akik üzenetet küldtek üzleti Instagram fiókodnak
  • Felhasználók, akik bármilyen bejegyzésedet, hirdetésedet mentették

Ez a lehetőség csak akkor elérhető, ha rendelkezel üzleti Instagram profillal. Tehát nem elég, hogy van egy személyes Instagram fiókod, át kell állítanod üzleti használatra, hogy ezt a célzási lehetőséget alkalmazni tudd.

Ha szeretnél bepillantást nyerni a Klikkmarketing életébe, akkor mindenképp kövess minket Instagramon is, ahol kicsit ‘lazább’ stílusú életképeket is találhatsz rólunk. :)

Összefoglalás

Örülünk az új lehetőségnek, viszont szem előtt kell tartani, hogy főként azoknak a cégeknek fog igazán jól működni ez a lehetőség, ahol az Instagram oldal is nagy forgalommal bír. Egy pár száz követővel rendelkező üzleti Instagram oldal számára valószínűleg nem jelent áttörést az új lehetőség megjelenése.

1 megosztás = “köszönöm, ez tetszett, hasznos volt” :)

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Mi garantálhatná az Adwords hirdetések sikerességét?

Mi garantálhatná az Adwords hirdetések sikerességét?

Tudja-e, hogy általában mitől lesz sikertelen egy Adwords hirdetési próbálkozás? Azért mondom próbálkozásnak, mert a legtöbb esetben az első néhány hét vagy hónap kísérleti szakasz szokott lenni, ami alapján a cég eldönti, hogy folytatja-e a hirdetést. Én legalábbis minden esetben úgy beszélek az Adwords-ről, hogy “vágjunk bele, és meglátjuk milyen...

Elolvasom
Instagram hirdetések II. rész – Lehet Instagramon eladni?

Instagram hirdetések II. rész – Lehet Instagramon eladni?

Az előző Instagram témában írt blogbejegyzésben az alapokról írtam, a felhasználók demográfiai jellemzőiről, az alapvető különbségekről és előnyökről a Facebookkal és Twitterrel összehasonlítva. Ebben a cikkben a platformon tapasztalt vásárlási hajlandóság és az Instagram kampányok eredményei kapnak hangsúlyt. Továbbá arra is fény derül, hogy milyen cégek, vállalkozásoknak érdemes Instán kampányokat...

Elolvasom
5 Adwords tipp az átkattintási arány (CTR) növelésére

5 Adwords tipp az átkattintási arány (CTR) növelésére

Aki hirdetett már Adwords-ben, az pontosan tudja, hogy a CTR (átkattintási arány) az egyik legfontosabb mutató a hirdetések sikeressége kapcsán. Persze nem árt felismerni, hogy önmagában a magas CTR arányok nem jelentenek sikeres hirdetéseket (hiszen ha nem lesz a sok kattintásból vásárlás, ajánlatkérés, hírlevél feliratkozás, akkor nem beszélhetünk sikerről), de...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob