Új egyéni célközönség jelent meg Facebook-on, mely segítségével azoknak a felhasználóknak tudsz hirdetni, akik valamilyen interakcióba léptek üzleti Instagram oldaladdal.
Ebben a bejegyzésben már írtunk arról, hogy az új generációs Facebook remarketingnek köszönhetően olyan felhasználókat tudsz megcélozni, akik érdeklődést mutattak Facebook oldalad iránt. Tehát nem a weboldaladon járt, hanem a Facebook oldaladon hajtott végre valamilyen tevékenységet.
Néhány hete ugyanez a lehetőség elérhető már üzleti Instagram fiókoddal is. Tehát létre tudsz hozni olyan egyéni célközönségeket, melyek üzleti Instagram fiókoddal kapcsolatban mutattak aktivitást, majd ezeket a felhasználókat meg tudod célozni hirdetéseiddel, üzeneteiddel.
Egyéni célközönség létrehozása Instagram aktivitás alapján
A hirdetéskezelő felületén megjelent egy plusz lehetőség az egyéni célközönségek létrehozásánál. Létre tudsz hozni egyéni célközönséget Ügyfélfájl segítségével, Webhely forgalom, Alkalmazástevékenység, és Aktivitás alapján.
Amennyiben az Aktivitás lehetőséget választod, létre tudsz hozni egyéni célközönséget a következők alapján:
- Videómegtekintés
- Űrlap kitöltés (megnyitás)
- Vászon aktivitás
- Facebook oldal interakció
- Üzleti Instagram oldal aktivitás
Egyéni célközönség létrehozása Instagram aktivitás alapján
Beállítási lehetőségek
365 napra visszamenőleg tudod beállítani a célközönség méretét, de jelenleg nem fogja kitölteni ezt a periódust egyik célközönség sem ebben az esetben, mivel június óta elérhető ez a funkció. A június előtti időszakban történő Instagram aktivitásról nem lesz információd.
Új egyéni célközönség Facebook-on
Instagram egyéni célközönség típusai:
- Mindenki, aki a vállalkozásoddal kapcsolatban aktivitást mutatott Instagramon
- Bárki, aki felkereste üzleti Instagram oldalad
- Bármelyik hirdetéseddel vagy bejegyzéseddel kapcsolatban aktivitást mutató felhasználók Instagramon
- Felhasználók, akik üzenetet küldtek üzleti Instagram fiókodnak
- Felhasználók, akik bármilyen bejegyzésedet, hirdetésedet mentették
Ez a lehetőség csak akkor elérhető, ha rendelkezel üzleti Instagram profillal. Tehát nem elég, hogy van egy személyes Instagram fiókod, át kell állítanod üzleti használatra, hogy ezt a célzási lehetőséget alkalmazni tudd.
Ha szeretnél bepillantást nyerni a Klikkmarketing életébe, akkor mindenképp kövess minket Instagramon is, ahol kicsit ‘lazább’ stílusú életképeket is találhatsz rólunk. :)
Összefoglalás
Örülünk az új lehetőségnek, viszont szem előtt kell tartani, hogy főként azoknak a cégeknek fog igazán jól működni ez a lehetőség, ahol az Instagram oldal is nagy forgalommal bír. Egy pár száz követővel rendelkező üzleti Instagram oldal számára valószínűleg nem jelent áttörést az új lehetőség megjelenése.
1 megosztás = “köszönöm, ez tetszett, hasznos volt” :)