Témafelvetés: mikor érdemes hírlevelet (direkt marketing e-mailt) küldeni?

Képzelje el, hogy tud a belvárosban egy olyan “menekülő útvonalat”, ami a legnagyobb dugóban is viszonylag jó tempóban járható. A legjobb sofőrök pontosan ismerik ezt az utat, és így előnyösebb helyzetben vannak a forgalmi csúcsidők idején.

Igenám, de az idő előrehaladtával egyre többen kezdik megismerni ezt az alternetív megoldást, így a kerülőút is kezd ugyanolyan forgalmas lenni – ha nem forgalmasabb -, mint az összes többi ismert útvonal.

Vajon a menekülőút ezután is menekülőút lesz? A legrutinosabb sofőrök továbbra is használni fogják, vagy esetleg új utak után néznek?

Nem véletlenül hoztam ezt a látszólag nem ide vágó példát, ugyanis meglehetősen hasonlónak látom a jelenlegi helyzetet az e-mail marketing terén.

Ha mélyebben beleásta magát a témába (talán nem is olyan mélyen), akkor tudhatja, hogy mindenféle kutatás és javaslat alapján a kedd vagy a szerda az optimális időpont a “hírlevelek” kiküldésére, sőt az időpont sem mindegy, délelőtt 10-11 és a 13 óra a legjobb. Ez persze nem igaz minden esetben, amolyan ökölszabály-szerűség.

No de…! Ahogy egyre több az ügyes cég, egyre több levelet küldenek ki ezekben az időpontokban, és így az a véleményem, hogy szépen lassan eljutunk odáig, hogy ezek a sztáridőpontok úgymond telítődnek.

Ha viszont telítődnek, akkor már nem biztos, hogy akkor érdemes kiküldeni azokat a bizonyos leveleket! Nem tudok most hirtelen egy csodaelixírt ajánlani a problémára, és nem is biztos, hogy már most probléma ez, de jó ezt a nézőpontot is ismerni.

Mi a véleménye? Ön tudatosan megválasztott időpontokban küldi ki a hírleveleket (vagy direkt marketing leveleket)?

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

A B2B online marketing 3 szakasza

A B2B online marketing 3 szakasza

Az igazi B2B online marketing jelentősen eltér az “átlagos” B2C online marketingjétől, aminek az oka a hosszabb/bonyolultabb vásárlási döntés. Könyvelőt, marketing tanácsadót, CRM rendszert, vállalatirányítási szoftvert bonyolultabban választ egy vállalkozás, mint amikor magánszemélyként meg akarunk vásárolni egy könyvet, vagy szükségünk van egy flakon mosogatószerre. A B2B online marketinget fel lehet...

Elolvasom
5 vadonatúj funkció érkezik a Facebook csoportokba

5 vadonatúj funkció érkezik a Facebook csoportokba

A közösség, a közösséghez tartozás egyre nagyobb hangsúlyt kap Mark Zuckerbergék missziójában, melynek célja, hogy jobbá tegyék a világot és a közösségekben résztvevők életét. Szép is ez. Ennek elősegítésére 5 új eszközt, funkciót mutatott be a Facebook csapata a napokban. A Facebook csoportok adminisztrátorai (köztük én is) örülhetnek, mert valóban...

Elolvasom
Adwords Engagement Ads – érdekes ez a mikró-kis-közepes cégeknek?

Adwords Engagement Ads – érdekes ez a mikró-kis-közepes cégeknek?

Nemrég jelentette be a Google, hogy egy új funkciót tett elérhetővé az Adwords hirdetők számára, ez lenne az ún. Engagement Ads. Ezek az új hirdetési formátumok a display hálózaton tudnak megjelenni, és az eddig megszokott célzási módokat lehet használni esetükben is. Egyidejűleg megjelent egy új árazási forma a cost-per-engagement (CPE),...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob