Üdv a fedélzeten!

Vadonatúj honlapunk részeként útjára indítjuk a KKV Online-marketing Blogot! Fő témánk természetesen a név alapján könnyen kitalálható, de gyakran írunk majd klasszikus marketinggel kapcsolatos dolgokról is, valamint mindenféle olyan érdekességről, ami érdekelheti az ide látogatókat.

Elsősorban az internet adta lehetőségek iránt nyitott kkv-k vezetők számára lesz a leghasznosabb a blog, de titkon azt reméljük, hogy a kétkedők, illetve az egyelőre konzervatívabbak is “közelebb kerülnek” az internethez, mint marketing lehetőséghez.

A téma iránt érdeklődők figyelmébe ajánljuk a most induló Online-marketing Magazint is, ahol az itteninél részletesebben foglalkozunk egy-egy érdekes megoldással, vagy jó ötlettel!

Minden kedves leendő Olvasónknak jó szórakozást, és sikeres internetes megoldásokat kívánunk!

Megj: ez egy “muzeális” értékű blog bejegyzés, egyenesen 2006-ból! A benne szereplő utalás az Online-marketing Magazinra rég elavult, de nagyjából hasonló célja van az email listánknak, amire itt tudsz regisztrálni! :)

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Email címeket gyűjtesz? Nézd meg, hogy jogszerűen végzed-e!

Email címeket gyűjtesz? Nézd meg, hogy jogszerűen végzed-e!

Amennyiben email címeket, egyéb személyes adatokat gyűjtesz weboldaladon a felhasználóktól, és nem hallottál még a NAIH-ról, akkor mindenképp neked szól ez a bejegyzés. Amennyiben hallottál már a NAIH-ról, esetleg adatvédelmi lajstromszámmal is rendelkezel, akkor is érdemes átfutnod a bejegyzést, hogy elkerüld az akár több millió forintos büntetéseket. Ebben a bejegyzésben...

Elolvasom
Egy jó lehetőség rossz kihasználása – Adwords hirdetési példa

Egy jó lehetőség rossz kihasználása – Adwords hirdetési példa

A Google Adwords hirdetések egyik nagyon nagy előnye, hogy egyik napról másikra be lehet őket indítani, le lehet őket állítani, és persze módosítani is lehet őket bármikor. Van egy jó mondás, valahogy így szól (legalábbis a lényege mindenképp ez): “minden probléma egyben lehetőség is”. Sajnos ez megfordítva és kissé átalakítva...

Elolvasom
A vevő élettartam érték – nem adottság, hanem rajtad múlik

A vevő élettartam érték – nem adottság, hanem rajtad múlik

Amíg csak abban tudsz gondolkozni, hogy egy betérő vevő éppen most mennyit hagy nálad, illetve hogy a ma elköltött marketing forintok ma megtérülnek-e, addig nem fogsz tudni igazán nagy céget épít...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob