3 Adwords hirdetési címsor tipp, amikkel magasabb bevételt érhet el

Az Adwords rendszer egyik “alapvetése”, hogy minél jobb pozícióban jelennek meg a hirdetések, annál több (és sokszor értékesebb) kattintást lehet megszerezni általuk. Jól megválasztott beállításokkal (hirdetésekkel, kulcsszavakkal, …) bele lehet kerülni egy olyan felfelé ívelő spirálba, ami végül ugyanakkora napi költésből elért több, de alacsonyabb áron megszerzett kattintásokhoz vezet.

Az egyik legfontosabb tényező a hirdetési pozíciók kiszámításában – tehát a jó hirdetés pozíció egyik alapja – a magas átkattintási arány (CTR). Magas átkattintási arány csak releváns, tudatosan megírt hirdetésekkel érhető el, az Adwords hirdetések legfontosabb része pedig a címsor.

Egy ismerős Adwords hirdetés címsora :)

Kutatások szerint nagyjából ötször annyian olvassák el a hirdetések címsorait, mint egy-egy hirdetés teljes szövegét. Más szóval: amíg a felhasználó átfut 5 címsort a hirdetések között, addig csak egyet fog alaposabban megnézni – tehát ha nem elég jó a címsor, akkor szinte lehetetlen igazán átütő eredmény elérni.

Azt hiszem elég ennyi bevezetőnek, jöjjen az ígért 3 Adwords címsor tipp!

1. Ha szűk a cég vonzáskörzete, akkor utaljon a helységre!

Ha a “pizza rendelés”-sel kapcsolatos kulcsszavakkal egy kecskeméti pizzázót akar hirdetni, akkor ugyebár nem szeretné, ha soproniak is rákattintanának a hirdetésére, mert 0% az esélye, hogy abból rendelés lesz. Mivel az Adwords-ben magyarországi viszonylatban nem igazán működik a területi célzás, ezért mindenképp ajánlott a címsorban utalni arra a városra, ahová szállítani tud a pizzázó.

Ez még akkor is igaz, ha a keresés a “pizza rendelés kecskemét”-re vonatkozik, mert ebben az esetben nagyobb lesz az esélye, hogy az Ön hirdetésére kattintanak!

2. Ha nagy az árverseny, szerepeltesse az árat!

Persze csak akkor, ha az árversenyben Ön nagyon jól áll (tehát kedvezőek az árai)! Ez azért jó, mert így az árra nagyon érzékeny érdeklődők egyből ki fogják szúrni az Ön hirdetését és remélhetőleg rá is kattintanak majd.

A versenytársai ezt a trükköt valószínűleg nem is használják, de ha igen, akkor is jobb helyzetben van a kedvező árak miatt!

3. Használjon azonnali érzelmet kiváltó kifejezéseket!

Olcsó. Ingyen. Gyorsan. Most. Ön/Te. Különleges.

Ezek mind olyan szavak, amik azonnali érzelmi reakciót váltanak ki az emberekből. Ezek a pszichológiai megfigyelések az emberek alapvető reakcióin alapulnak, ezért szinte kivétel nélkül működnek bármelyik iparágban, bármilyen témában.

Természetesen ismerni kell a célcsoportot és jól meg kell választani a megfelelő szavakat. Egy prémium szolgáltatás “gazdag” célcsoportja számára nem biztos, hogy az “olcsó” a legjobb hívószó, de a “most” és a “különleges” már könnyen lehet az.

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Hogyan ne küldjünk… 2. rész: a jó megoldás

Hogyan ne küldjünk… 2. rész: a jó megoldás

Az előző, rossz direct e-mailről szóló bejegyzés folytatásaként szeretném most megmutatni, hogy ugyanazt az üzenetet hogyan lehetne sokkal hatékonyabban célba juttatni. Gyakorlatilag minden hiba meg lett említve a hozzászólások között, úgyhogy vége is a bejegyzésnek, a munkát elvégeztem… :) Na jó, viccet félretéve először is szeretném megmutatni, hogy mik is...

Elolvasom
Adwords Editor: mi ez és mire jó?

Adwords Editor: mi ez és mire jó?

Az Adwords Editor egy az Adwords kampányok kezelésére kifejlesztett ingyenes szoftver, amit 2006-ban mutatott be a Google a nagyközönség számára is. Tapasztalatom szerint eleve kevesen vannak, akik egyáltalán tudnak az Adwords Editor létezéséről, ráadásul közülük sokan azt hiszik, hogy ez csak az ügynökségeknek szóló valami. Erről viszont egyáltalán nincs szó,...

Elolvasom
Van helye hatásvadász szavaknak az online marketingben?

Van helye hatásvadász szavaknak az online marketingben?

Hogyan lehet megragadni az emberek figyelmét? Ha foglalkozol (online) marketinggel, akkor egész biztos, hogy téged is foglalkoztat ez a kérdés. Vajon érdemes hatásvadász szavakkal próbálkozni? És h...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob