8 dolog, amit ha nem csinálsz, inkább ne online marketingezz 2023-ban

Vannak dolgok az online marketingben, amiket egyszerűen lehetetlen (és nem is érdemes) megkerülni. Ebben a bejegyzésben mutatok 8 olyan kritikus pontot az online marketingedben, amivel muszáj már ma elkezdened foglalkozni, ha 2023-ban eredményt is szeretnél elérni.

Ebben a blogbejegyzésben kínálunk neked egy sorvezetőt, amit ha megértesz, és elkezdesz használni, konkrétan megváltozik az online marketingről alkotott véleményed, valamint a céged online marketing tevékenysége a csúcsra repítheti a céged!

Ez egy hosszabb írás, ezért csináltam neki egy saját tartalomjegyzéket:

  1. Fektesd le az alapokat!
  2. Tedd rendbe a weboldalad!
  3. Mérd az eredményeket!
  4. Terelj látogatókat az oldaladra!
  5. Konverzióoptimalizálás
  6. Készíts tartalmakat!
  7. Rakd rendbe a közösségi média oldalaid!
  8. Kezdj el e-mail marketingezni!

1. Fektesd le az alapokat!

Van 6 “egyszerű” kérdés, amit ha becsületesen, átgondoltan megválaszolsz, akkor nagyban megkönnyítheted a vállalkozásod, és egyben a saját életed is! Valószínűleg ezekre a kérdésekre már most is van valamilyen válaszod, csak az nem mindegy, hogy ezek ösztönösek, vagy pedig szépen tudatosan megtervezett, átgondolt válaszok. A következő szintre akkor fogsz tudni lépni, ha elkezdesz egyre több dolgot tudatosan csinálni, az ösztönösség helyett.

Nézzük a hat kérdést:

#1. Kinek akarsz eladni? – Erre tipikusan az a válasza a legtöbb vállalkozónak, hogy MINDENKINEK! Ezzel a válasszal elég sokáig el lehet jutni, de hidd el, hogy egy ponton meg fogsz ragadni, ahonnan csak úgy tudsz továbbmenni, ha erre a kérdésre pontosan válaszolsz. Tudnod kell, hogy kinek kommunikálsz a weboldaladon, kinek készítesz ajánlatot, kinek írsz blogbejegyzést, vagy kinek készítesz Facebook posztot.

Tipp: Sokkal könnyebb azt megmondanod, hogy kinek NEM akarsz eladni. Első lépésnek tökéletes lehet, ha ezt meg tudod határozni, például: nem akarok magánszemélyeket, vagy épp, hogy nem akarok cégeket.

#2. Mi az ő legnagyobb kihívásuk? – Ha meg vagy győződve róla (márpedig meg vagy), hogy a te termékeid, szolgáltatásaid baromi jók, és a marketingeddel eléred őket, csak nem téged választanak, az valószínűleg azért van, mert nem a kihívásaikról beszélsz, hanem magadról, és a termékeidről. Vagy az is lehet, hogy a konkurensek ugyanazt mondják, mint te. Az egész online marketingnek nem a termékeidről, szolgáltatásaidról kell szólnia, hanem arról, hogy milyen problémára nyújtanak megoldást.

Tipp: Egy mobiltelefon esetében nem az lesz fontos, hogy 4323mAh-es akkumulátorral rendelkezik, hanem hogy esete elmehetsz úgy bulizni, hogy nem kell töltőt vinned magaddal, hogy taxit tudj hívni hazafelé.

#3. Hogyan vagy számukra különleges? – Ha nem tudsz kapásból mondani 3-5 dolgot, amitől igazán különleges vagy a vevőid szemszögéből, akkor vagy nem látod a fától az erdőt (azaz nem tudod megmondani, mitől különleges a céged, pedig nagyon is az), vagy lehet, hogy nem különleges a céged. Az utóbbi azért nagy probléma, mert ebben az esetben csak az árakkal tudsz versenyezni.

Tipp: Ha nem tudsz mondani egy ilyet, akkor válaszd ki a top 20 vásárlódat és kérdezd meg tőlük, hogy miért téged választottak! Vagy üljetek össze a kollégáiddal és találjátok ki, hogy mitől lesztek, vagy mitől vagytok már most is különlegesek!

#4. Mekkora a vevők átlagos élettartam értéke? – Ez azt jelenti, hogy egy átlagos vevő, az alatt, az idő alatt amíg vevőd, mennyi pénzt hagy nálad. A legtöbb vállalkozó nem tudja megmondani, hogy mennyit ér neki egy vásárló. Ez azért probléma, mert ha nem vagy tisztában azzal, hogy mennyi ér egy vevő, akkor sokkal nehezebb “méltóan” bánni velük, főleg, ha ez nem ösztönös. (A legjobb vállalkozásoknál ez persze ösztönös, hogy az első a vevő.)

Tipp: Ne görcsölj azon, ha nem tudod matematikai pontossággal meghatározni ezt az összeget, de becslést lehet végezni. Muszáj valamilyen támpontot találnod, hogy mennyit ér neked egy vevő.

#5. Mennyit költhetsz egy új vevő megszerzésére? – Ez a kérdés erősen összefügg az előző kérdéssel. Ha már tudod, hogy mennyit ér neked egy vevő, akkor ki tudod számolni, hogy mennyit költhetsz egy új vevő megszerzésére. Könnyen beleeshetsz abba a csapdába, hogy tudod, mennyi a maximum, amennyit elkölthetsz egy új vevő megszerzésére, és arra törekszel, hogy minél olcsóbban hozz be új vásárlókat. Az igazi profi hozzáállás az, hogy mindig a maximumot költöd, mert így jutsz hozzá a legtöbb vevőhöz.

Tipp: Ne arra törekedj, hogy minél olcsóbban szerezz új vásárlókat, hanem arra, hogy minél jobban emeld a vevők átlagos élettartam értékét. A “versenyben” az fog győzni, aki a legtöbbet tudja költeni egy új vevő megszerzésére.

#6. Milyen célt akarsz elérni a következő egy évben? – Igazán nagy eredményt úgy tudsz elérni, ha kitűzöl egy nagyobb célt, és mindent ahhoz kezdesz igazítani. Így kiderülhet, hogy sokkal többet kellene költeni egy új vevő megszerzésére, többet kellene blogolni, vagy éppen növelni kellene az ügyfél-élettartam értéket.

Tipp: Egy rossz cél is jobb, mint a semmilyen. Ha van egy nem túl jó célod, akkor előbb-utóbb rá fogsz jönni, hogy ez nem volt jó irány, és tudsz korrigálni, így előbb-utóbb lesz egy jó célod.

2. Tedd rendbe a weboldalad!

Néha meglepő, de a honlap témával elég keveset szoktak foglalkozni azok a vállalkozások is, akik amúgy komolyan veszik az online marketinget. Hamarabb mennek bele abba, hogy önteni kell a pénz hirdetésekbe, mint hogy egy komolyabb összeget költsenek adott esetben egy új honlapra. Pedig akárhogy is nézzük, minden elköltött pénz átfolyik valamilyen formában a honlapon.

Egy honlap esetében fontosabb, hogy használható, és célnak megfelelő legyen, mint hogy szép. Egy kevésbé szép, de jól használható, megfelelő funkciókkal ellátott honlap ezerszer jobb, mint egy szép, de “buta”!

Ha az alábbi 4 funkciót jól ellátja a weboldalad, akkor nagy baj már nem lehet:

#1. Jól működő eladásai lehetőségek: – Működő webshop funkció, ha e-commerce weboldalról van szó, ajánlatkérési lehetőség (ha olyan a céged), vagy akár egy “visszahívást kérek” űrlap.

#2. Leadgenerálási képesség: – Ha olyan látogatók vannak az oldaladon, akik még nem készek a vásárlásra, el kell érned, hogy feliratkozzanak a levelezési listádra, hogy tudj majd velük később kommunikálni.

#3. Az érdeklődők és a vevők edukálása: – Egy jó honlapon elengedhetetlenek az olyan tartalmak, amelyeket szívesen fogyaszt a célközönséged. Ez segít edukálni a közönséged, és egyben meg tudja mutatni a szakértelmed a témában.

#4. Bemutatkozás: – A cég alapos és izgalmas bemutatása. Tehát nem olyan, hogy: “cégünk 2004-ben azzal a céllal jött létre, hogy jó minőséget nyújtson…”, hanem ami tényleg izgalmas és érdekes. Olvasd el a Klikkmarketing rólunk részében lévő bemutatkozását.

3. Mérd az eredményeket!

Amit nem mérsz, azon nem tudsz javítani. Ez nem azt jelenti, hogy méred az utolsó pixelt is a weboldaladon, hanem azt, hogy képben kell lenned, hogy honnan jönnek a vásárlóid, mik segítették hozzá őket a konverzióhoz, és hogy mik a szűk keresztmetszetek.

Honnan jönnek a konverziók?

Az egyik alap webanalitikai elemzés, hogy megnézzük, milyen forrásból érkeznek a vásárlók, feliratkozók, ajánlatkérők a weboldalunkra. Nem kell most nekiállnod megismerkedni a Google Analytics rejtelmeivel, de valahogyan ki kell derítened, hogy melyik felület miként járult hozzá a sikereidhez. A legegyszerűbb, ha megkérdezed a PPC menedzsered, vagy bevonsz egy szakértőt, aki segít neked kibogozni ezeket, és akár segít abban, hogy a jövőben megfelelőek legyenek a méréseid (pl. UTM paraméterezéssel).

Klikkmarketing online marketing blog - Forrás / Médium elemzése
Ha megfelelően vannak címkézve az oldaladra mutató linkek, akkor így fognak megjelenni az eredmények a Google Analytics rendszerében.
Találd meg a szűk keresztmetszeteket!

A mérések és elemzések egyik legfontosabb feladata, hogy megtaláld azokat a pontokat, amelyeken ha javítasz, a legnagyobb hatást tudod elérni. Szűk keresztmetszet akár több minden is lehet, de legszűkebb keresztmetszet mindig csak egy van, vagy maximum néhány.

3 példa, hogy milyen szűk keresztmetszetek lehetnek:

  • Nincs elég látogató a weboldalon – Ha ez igaz, akkor kár pop-up megoldásokkal, landing oldalakkal bíbelődni, mert egyszerűen nincs kinek megmutatni.
  • Magas a visszafordulási arány – Ebben az esetben lehet, hogy rossz az oldaladra terelt látogatóid minősége, vagy valamilyen technikai probléma van.
  • Mérési probléma – Lehet, hogy bizonyos adatokat nem mér megfelelően a rendszered, és így nem minden adatot tudsz mérni.

Ezek csak példák voltak, tehát simán lehet, hogy nálad ezek rendben vannak, és más okozza a problémát. Első lépésnek vedd fel azt a nézőpontot, hogy így vizsgálod az eredményeidet, hogy hol lehetne még javítani.

Vezess naplót!

Tipikus példa, hogy egyszer csak jobbak kezdtek lenni az eredmények. De sajnos azt már nem tudja senki, hogy ennek mi volt az oka. Volt a weboldalon egy fejlesztés? Kikerült egy új blogbejegyzés? Elindítottatok egy új pop-upot?

A naplózásnak pontosan ez a lényege, hogy a fontosabb eseményeket vezesd valahol. A Google Analytics-nek már évek óta van a naplózási funkciója, ami azt jelenti, hogy egy idővonalra be tudod jegyezni magadnak, hogy mi történt, és meg tudod vizsgálni, hogy ez milyen hatással volt/van az eredményekre.

Tipp: Nem csak az online marketing, hanem a vállalkozás szintjén is érdemes naplózni az eseményeket!

Klikkmarketing Online Marketing - Google Analytics naplózás
A Google Analytics megoldásával bármelyik felhasználó tud időjelzést készíteni, így pontosan tudod figyelni, hogy milyen hatása volt a módosításnak az eredményekre.

4. Terelj látogatókat az oldaladra!

Lényegében minden felületen szorulnak vissza az organikus elérések. Ennek köszönhetően hirdetések nélkül ma már nem tudsz labdába rúgni. Kijelenthető, hogy szinte csak fizetett hirdetésekkel lehet olyan stabil beáramlást elérni, amivel biztos alapokra tudod építeni az online marketingedet, és így a vállalkozásodat is.

Metszetek, amelyeket mindenképpen le kell fedned ahhoz, hogy eredményes beáramlást tudj biztosítani.

Klikkmarketing online marketing hirdetési metszetek
Brand hirdetések

Ezek a Google keresőhirdetéseiben megjelenő, olyan hirdetések, amelyek akkor jelennek meg, ha konkrétan a vállalkozásodra keresnek rá, vagy olyan dologra, ami egyértelműen hozzád köthető (e-mail címed, üzleted címe, stb.).

  • peldacipobolt.hu
  • +36123456789
Szuperreleváns hirdetések

Még mindig Google keresőhirdetésekről beszélünk, és olyan keresésekre jelenítünk meg hirdetéseket, amelyek ugyan nem nyilvánvalóan rád vonatkoznak, de nagyon arra irányulnak, amivel foglalkozol.

  • Nike, Air Jordan cipő
Releváns hirdetések

Továbbra is a Google keresőhirdetéseiről beszélünk, de itt már olyan keresésekről, amik, nem annyira egyértelműen a te vállalkozásodra utalnak, hanem maga a téma az, ami megtalálható nálad.

  • férfi sportcipő
Remarketing hirdetések

Ez a hirdetési módszer azt jelenti, hogy olyan látogatóknak jelenítünk meg hirdetéseket, vagy konkrét terméket, akikkel már korábban valamilyen módon kapcsolatban álltunk. Tehát látták egy videónkat, megnézték egy termékünket, vagy jártak egy konkrét oldalunkon. Ez azért nagyon fontos, mivel könnyen lehet, hogy a látogató még nem állt készen a vásárlásra, és van egy lehetőségünk, hogy “utánanyúljunk” és visszahozzuk őt az oldalunkra.

Pásztázó hirdetések

2017. óta használjuk ezt a módszert a saját, illetve ügyfeleink marketingjében. A módszer kidolgozásához az a probléma vezetett, hogy nem kerestek rá elegen a Google-ben számunkra fontos kifejezésekre. Tehát az volt a kérdés, hogy miként tudunk úgy nagy mennyiségű releváns látogató terelni az oldalunkra, hogy közben nem égetjük a pénzt. Erre a problémára találta ki Gál Kristóf ezt a módszert, amelyet pásztázó hirdetéseknek nevezett el.

Erről bővebben ebben a bejegyzésünkben olvashatsz: Hideg látogatók szerzése Facebook hirdetésekkel (avagy a “pásztázó hirdetés” stratégia)

Klikkmarketing online marketing pásztázó facebook poszt
Ez a Facebook pásztázó hirdetés, több mint 10.000 átkattintást ért el, és közel 150.000 egyéni felhasználóhoz jutott el.

5. Konverzióoptimalizálás

A konverzióoptimalizálás célja, hogy 100-ból ne egy vásárlód legyen, és 100-ból ne 5 feliratkozód, hanem minél több. Mert ha sikerül ezt az arányt növelned, akkor minden online marketing folyamatod automatikusan növekedni fog. Gondolj bele, ha mostantól 20%-al több vásárlást tudnál elérni, akkor minden kiküldött leveled, minden oldaladra terelt látogatód 20%-al nagyobb eredményt hozna.

4 fókuszpont, amivel érdemes az optimalizálást kezdened!

#1. Ajánlatok – Az optimalizálást nem a gombok színének módosításával, a címsorok betűméretének javításával kell kezdened, hanem magával azzal, amit ajánlasz a látogatóidnak. Egy rossz ajánlatot a fejed tetejére állva sem tudsz úgy feltüntetni, hogy az jónak látszódjon.

#2. Landing oldalak – Ha már megfelelőek az ajánlataid, akkor azt megfelelő oldalon is kell megmutatnod. Próbáld meg azt a szemüveget felvenni, hogy a hirdetések csak az ajtót mutatják meg, de az igai vendéglátás már a szobában lesz, azaz az oldaladon.

#3. Pop-up megoldások – A felugró ablakos megoldás az online marketing egyik aranybányája, de a legtöbb cég nem igazán használja ki az ebben rejlő technológiai előnyöket. Sokan attól félnek, hogy zavaró, és nem akarják ezzel idegesíteni a látogatóikat. A titok az, hogy nem muszáj ezeket zavaróra és idegesítőre csinálni, és akkor szemmel látható plusz bevételt tudnak generálni.

#4. Listaépítés – Itt már kicsit belekacsintunk a 8. pontba, az e-mail marketing témájába, de muszáj a konverzióoptimalizálásnál is foglalkozni a különböző regisztrációhoz kötött megoldásokkal. A legfontosabb az, hogyha valaki még nem áll készen a vásárlásra, akkor legalább próbáljuk meg feliratkoztatni a levelezési listánkra, hogy fel tudjuk venni vele a kapcsolatot, és tudjuk terelni a konverzió irányába. Tehát a konverzióoptimalizálás szerves része az is, hogy mikrokonverziókat generáljunk, és ezeket fejlesszük tovább.

6. Készíts tartalmakat!

Ha meg tudod ugrani, hogy heti rendszerességgel teszel közzé minőségi tartalmakat, akkor meg fogod tapasztalni, hogy mekkora jelentősége lesz ennek az egész online marketing rendszeredre nézve. A jó tartalommal erősödni fog az organikus forgalmad, jobb helyen jelenhetnek meg a hirdetéseid, és elkötelezettebb vásárlói bázist tudsz építeni.

Három fő tartalomtípust különböztetünk meg:
Bástya tartalom

Ezeket a tartalmakat szokták még sarokkő tartalomnak is nevezni. Ezek nagyon színvonalas, nagyon tartalmas, és nagyon részletes blogbejegyzések, amelyek tulajdonképpen a weboldalad tartalmának a gerincét képzik. Az egy megfelelő cél lehet egy ilyen írás elkészítésekor, ha te a legjobb magyar nyelvű írást szeretnéd elkészíteni a témában.

Ahogy a pásztázó hirdetéseknél is írtam, ez lehet a legjobb megoldás arra, hogy nagy mennyiségű, releváns látogatót terelj a weboldaladra.

Rendszeres blogolás

Egy profi cég rendszeresen, heti szinten vezet blogot. Ha ezt folyamatosan csinálod, magas minőségben, olyan előnyre teszel szert, amelyet egy konkurensed sem fog tudni behozni. Mindamellett, hogy erősíti a weboldalad helyét a Google keresőjében, támogatni fogja az e-mail marketinged, mivel mindig lesz egy baromi erős témád. Támogatni fogja a közösségi média kommunikációdat, hiszen nem kell azon gondolkozod, hogy miről posztolj, támogatja a hirdetéseidet, és ez lehet a keresőoptimalizálás alapja is.

Zárt tartalom

A listaépítés egyik legjobb módszere, ha zárt tartalmat építesz be a folyamataidba. Olyan apropók, amik okot adnak a látogatóknak arra, hogy feliratkozzanak a levelezési listádra. Nagyon fontos, hogy ezek a zárt tartalmak nem lehetnek megúszósak, tehát ténylegesen értéket kell adnod, hiszen ma már egy e-mail cím megadása is elég nagy elköteleződést jelent.

Tipikus példák zárt tartalomra:

Videó – Olyan videós anyag, termékbemutató, amivel segíted a látogatódat, és ténylegesen egy magas értéket adsz neki.

Tanulmány, szöveges anyagok – Egy letölthető PDF, egy otthon elvégezhető teszt, igazából bármi, ami ad akkora értéket, hogy a látogató megadja érte az e-mail címét.

E-mail sorozat – Arra is van lehetőséged, hogy akár napi rendszerességgel egy levelet küldj a feliratkozónak, amiben megtanítod valamire. Ilyen lehet például egy 5 napos online marketing tréning. Ha valaki feliratkozik, akkor azonnal elindul a folyamat és 5 napon keresztül kap tőled egy levelet, amiben tanítod őt.

Gál Kristóf Facebook posztolás zárt tartalma
Ez az egyik zárt tartalmunknak landing oldala. A regisztráció után az érdeklődő azonnal megkapja a 45 perces videós tananyagot.

7. Rakd rendbe a közösségi média oldalaid!

A közösségi média tudatos használata elengedhetetlen a sikeres online marketing eredmények eléréséhez. A vásárlói szokások egyre tudatosabbak, és hidd el, a legtöbb vásárló utána fog nézni valamilyen felületen, hogy hol adja le a rendelését. Tehát simán lehet az, hogy valaki először nálad kezdi el a kosárfolyamatot, de azt látja, hogy 2 éve semmilyen aktivitás nem volt a közösségi média oldalaidon, és inkább keres egy másik céget, ahol jóval megbízhatóbbnak tűnik az egész.

Meg kell találnod a fő kommunikációs csatornádat és ott rendszeresen, legalább heti 3-szor kell posztolnod. Így folyamatosan tudod építeni a közönséged, új érdeklődőket szerezni, listát építeni, és kapcsolatban maradni az ügyfeleiddel.

Nem feledkezhetsz meg a többi felületről sem!

Könnyen lehet, hogy a te célközönséged tipikusan a Facebookot használja, de bármikor berobbanhat egy új felület, vagy történhet bármi a Facebook oldaladdal, amiért másik felületre kényszerülsz. Mindenképpen óva intelek attól, hogy azonnal reagálj egy új felületre és átkormányozd oda a kommunikációdat, de arra biztatlak, hogy készíts egy oldalt a vállalkozásod nevével és töltsd fel alap információkkal. Ez már csak azért is jó lehet, mert ha már úgy érzed, hogy kimaxoltad a Facebook kommunikációdat, akkor elkezdhetsz rendszeresen posztolni az Instagramon, vagy a TikTok-on is. Nem beszélve arról, hogy elég bénán tud kinézni, ha valamilyen a vállalkozásodtól eltérő néven vagy kénytelen posztolni.

8. Kezdj el e-mail marketingezni!

Ne tévesszen meg, hogy az e-mail marketing a lista végén van, de van benne logika is. Ha például a weboldalad alap funkciói nincsenek rendben, akkor lehet még korai e-mail marketinggel foglalkoznod!

Teljesen mindegy, mivel foglalkozik a vállalkozásod, ez alól sajnos te sem lehetsz kivétel. Letilthatja a Facebook az oldalad, hátrébb sorolhat a Google, letilthat a TikTok, stb. De ha van egy nagy, minőségi feliratkozókkal, jól karbantartott levelezési listád, az aranyat érhet! Egy jól menedzselt e-mail listára, jól megírt levelet kiküldeni szinte ingyen van. És ha ezt jól csinálod, nagyon magas szintre fel lehet tornászni a megtérülését, ami egyre fontosabb lesz a jövőben.

Minden igazán profi cég nagy erőkkel dolgozik azon, hogy listát építsen. Nem az a kérdés, hogy a te cégednek is szüksége van-e e-mail marketingre, hanem az, hogy hogyan tudnád a legjobban a céged javára fordítani ezt a lehetőséget. Tehát ha te azt gondolod, hogy az e-mail marketing halott, akkor ezt gyorsan felejtsd el, és nézd meg, mire tudnád te is használni:

  • Új vevők szerzéseAhogy fentebb is írtam, a mikrokonverziók optimalizálása egy brutálisan fontos dolog. A marketinggépezeted része kell, hogy legyen, hogy feliratkoztatod az érdeklődőket a levelezési listádra, és folyamatosan melegíted őket, amíg vásárlóid nem lesznek.
  • Kapcsolattartás – A legjobb módszer arra, hogy ne felejtsenek el a vásárlóid, ha folyamatosan kommunikálod nekik az újdonságaidat, akcióidat, esetleg kérdést teszel fel nekik, amire válaszolni tudnak.
  • Újraeladás – E-mail marketinggel lehetőséged van arra, hogy újra megszólítsd azokat, akik már korábban nálad vásároltak. Könnyen készíthetsz egy automatizmust is, amely bizonyos időközönként szól nekik, hogy pl.: lassan érdemes lenne nyári gumira váltanod, most tudsz előre időpontot foglalni.
  • Megtérülés javítása – Egy jó listára kiküldött promóciós levél akár 3-5%-os (!) konverziós arányt is képes elérni. Ha egy kicsit utánaszámolsz, akkor ez egy 5-6 ezer fős lista esetében nagyon komoly megtérülés lehet elérni, alacsony költségek mellett.
Listaépítés

Igen, jól emlékszel, már a konverzióoptimalizálásnál is írtam erről. De annyira fontos téma, hogy itt sem szabad elhanyagolni. Az egyik legfontosabb, hogy a lista építést nem szabad abbahagyni, mert akarva akaratlanul a lista mérete folyamatosan csökkeni fog. Mert folyamatosan lesznek akik leiratkoznak (ez teljesen normális, sőt valamilyen mértékben jó is, hogy tisztul a lista), és a feliratkozottak is egyre kevésbé lesznek aktívak. Tehát nem csak azért kell növelni a listát, hogy a céged egyre jobb eredményeket érjen el, hanem azért és, hogy ne érjen el rosszabbakat.

  • Legyen mindenhol feliratkozási lehetőség az oldaladon
  • Legyen valódi apropója a feliratkozásnak

Hogyan tovább? Hogyan lesz neked is ilyen az online marketinged?

Amit meg kell értened, hogy ez tőled függ. Nem lehet jobb a vállalkozásod, mint amilyen “jó” vállalkozó, vezető te vagy. A céged nem fogja jobban érteni az online marketinget mint amennyire te érted. Félre ne értsd, ez nem azt jelenti, hogy online marketing szakértővé kell válnod! De miként fogja tudni egy marketinges munkatárs, vagy egy külsős cég ezt fejleszteni, ha te sem érted?

Nem úszhatod meg vállalkozóként, hogy ezekkel a dolgokkal tisztában legyél. Kell értened, hogy miként kell a megtérülésről, a vevő élettartam értékről, e-mail marketingről, stb. gondolkodnod. Különben hiába lesznek jók a munkatársaid, vagy a partnereid, ha egyszerűen nem tudod megadni azt a támogatást, amire szükség van.

Hamarosan megjelenik Gál Kristóf új könyve a témában!

Ez a rendszer amit olvastál, ez a Klikkmarketing 8 modulból álló online marketing stratégiájának egy rövidebb leírása, amit Kristóf K8-nak nevezett el. A hamarosan megjelenő könyve az “Online marketing cégvezetőknek”, ezt a stratégiát fogja körbejárni jóval részletesebben, saját példákkal, és Kristóf tanácsaival. Ha szeretnél az elsők között értesülni erről a könyvről, akkor a legegyszerűbb ha feliratkozol a levelezési listánkra a lap aljára görgetve.

Hogyan tudunk neked még segíteni?

Ha szeretnéd, hogy segítsünk az online marketinged olyan színvonalúra emelni amire mindig büszke lehetsz, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot, és ügyfélkapcsolati menedzser kollégánk felhív téged telefonon (munkaidőben általában 2 órán belül), és segít neked megtalálni a számodra legideálisabb megoldást!

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

E-mail marketing – minden, amit vállalkozóként tudnod kell a témáról

E-mail marketing – minden, amit vállalkozóként tudnod kell a témáról

Sokan már évek óta temetik az email marketinget, de az igazság az, hogy nem találsz olyan igazán profi és eredményes céget, aminek nincs komoly listája és komoly email marketing tevékenysége.

Elolvasom
Lead generálás – mit jelent és mire jó?

Lead generálás – mit jelent és mire jó?

Mindegy, hogy milyen céged van, szükséged van arra, hogy folyamatosan érdeklődőkké varázsold azokat a potenciális vevőidet, akiket most még inkább vadidegennek nevezhetsz. Sok lehetőséged van arra,...

Elolvasom
Hogyan változtatja meg a céged online marketing eredményeit akár már egy jó bástya poszt

Hogyan változtatja meg a céged online marketing eredményeit akár már egy jó bástya poszt

Ha nincs is időd heti vagy kétheti szinten, azaz rendszeresen blogolni, akkor is érdemes legalább 2-3 bástya posztot készítened, mert ezekkel brutál jó eredményeket lehet elérni már rövid távon is.

Elolvasom