A Sikeres Google Adwords Hirdetések Titkai 2.0 – milyen lesz?

Hamarosan rendelhető a Magyarországon és magyarul valaha megjelent Adwords tananyagok úttörőjének vadonatúj verziója! Az a rengeteg tapasztalat, amit a több száz vásárlói visszajelzésből szereztünk, felbecsülhetetlen értéket képvisel, így a 2.0-ás verzió a magyarul elérhető anyagok közül garantáltan a legszínvonalasabb lesz.

Amint már többször elmondtam, a meglévő vásárlóinknak is érdemes lesz az új verzióra váltani, főleg, hogy nyakunkon az Adwords új kezelőfelületének végleges bevezetése. A tananyag előző verziójával rendelkezők egy nagyon kedvező ajánlat keretében válthatnak majd az újra – bővebb infó hamarosan!

De mit fog tartalmazni a Sikeres Google Adwords Hirdetések Titkai 2.0, és miben lesz más, mint az előző?

Nézzük:

  • FRISSÍTVE! Kb 130 oldalas nyomtatott kézikönyv: még több infó, még több tipp, még több szakmai titok, mint korábban. A 130 oldalból nem vesz el 50-et a sok ábra, ez színtiszta tudás! Részletek később!
  • ÚJ! Komplett multimédiás oktatóanyag az Adwords kezelőfelületének használatáról. (A kézikönyv ábrái helyett többet mondanak majd a hangalámondással és egyéb módon támogatott interaktív bemutatók!) Részletek később!
  • ÚJ! Zárt VIP fórum csak a tananyag vásárlói számára, rendszeres szakértői jelenléttel. (A tananyaghoz 3 hónapos VIP fórum hozzáférés jár.) Részletek később!
  • ÚJ! Online segédeszközök a gyorsabb és hatékonyabb Adwords használathoz. Ezek az eszközök VIP részlegben lesznek elérhetőek korlátlan ideig. Részletek később!
  • ÚJ! A VIP fórum tagjainak (a tananyaghoz 3 hónap tagság jár) 2 havonta extra telefonos rendelkezésre állás a részemről. Részletek később!
  • ÚJ! A VIP fórum tagjainak (a tananyaghoz 3 hónap tagság jár) minden szolgáltatásunkra és rendezvényünkre vonatkozóan jelentős kedvezményt biztosítunk. Részletek később!

Azt hiszem első komolyabb bejelentésnek elég ennyi, a következő néhány hétben szépen lassan minden elárulok majd az anyagról, és az első megrendelési lehetőségekről is.

(Figyelem! Közben a meglévő vásárlókkal talán még a héten indul a VIP fórum tesztje!)

Azért egy ízelítő képet mutatok a kézikönyvről és a DVD-kről:

A Sikeres Google Adwords Hirdetések Titkai 2.0

Még egy utolsó dolog: bár a korábbi verzió sem e-book volt, hanem “igazi” nyomtatott kézikönyv, mégis sokan azt hitték, hogy ez egy PDF anyag. Mégegyszer szeretném kiemelni: nyomtatott kézikönyv lesz, igazi DVD-kkel, semmi e-book és/vagy letölthető olcsó vacak, a VIP fórum saját fejlesztés, 100%-ban az igényekre szabva.

Önnek a csomag melyik része kelti fel legjobban az érdeklődését?

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Mit tehet ma egy hazai vállalkozás, ha szeretne Google AdWords hirdetéseket használni?

Mit tehet ma egy hazai vállalkozás, ha szeretne Google AdWords hirdetéseket használni?

Egyre többen hirdetnek vagy terveznek hirdetni már a magyar vállalkozások közül is AdWordsben. Nagyon gyakori kérdés, hogy miként érdemes kezelni a dolgot? Oldják meg a hirdetések kezelését házon belül? De ki ért hozzá? Mennyire kell érteni hozzá? Honnan lehet tanulni a témában? Vagy bízzák rá egy külsősre? De kire? A...

Elolvasom
A remarketing veszélyei – Ugye te nem követed el ezeket a szarvashibákat?

A remarketing veszélyei – Ugye te nem követed el ezeket a szarvashibákat?

A remarketing célzás egy fontos, és értékes célzási lehetőség, hiszen olyan felhasználókat tudsz elérni, akik már találkoztak a weboldaladdal. Valamilyen csatornáról a honlapodra érkeztek és fogyas...

Elolvasom
Keresési hálózat / keresőhálózat / search network

Keresési hálózat / keresőhálózat / search network

Az AdWordsben többféle szempont szerint csoportosíthatóak a hirdetések, de szerintem a legfontosabb két kategóriát a keresésre megjelenő- és a honlapokba beillesztett hirdetésfajták jelentik. Előbbire (a keresésre megjelenőre) a legkézenfekvőbb példa a Google keresőben megjelenő hirdetések, míg utóbbit például a Lakberinfo portál főoldalának jobb oldali sávjában “Google hirdetések” címszóval láthatja. A...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob