Adwords: Keresési hirdetés – haladó vizsga

Az imént fejeztem be a Google Certification Program keretében bevezetett szakértői vizsgák közül az egyik haladó szintűt, ami a keresőhirdetésekre van kihegyezve.

Ezzel máris kaptam egy ilyen “plecsnit”:

2 vizsga után már jár ez a “Google Adwords Qualified” jelzés

A vizsga nem volt különösebben nehéz, a rendelkezésre álló 120 perc helyett elég volt nagyjából 60 is. Szerintem kicsit túl nagy hangsúlyt kaptak az olyan kérdések, amik az ügynökségi fiókok és Adwords Editor használatáról szóltak, amiknek közvetlenül nincs sok közük a keresőhirdetésekhez – bár tény, hogy egy magát szakértőnek valló valakinek ezeket is ismernie kell.

Ez a vizsga – és papír – persze nem a végállomás, hiszen van még két haladó vizsga, amiket le fogok tenni a közeli jövőben.

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

AdWords előadás a Reklámhéten

AdWords előadás a Reklámhéten

Szeptember 22-én, hétfőn kezdődik a 4. Reklámhét, s egészen vasárnapig tartanak a programok, több helyszínen. Sok érdekes előadás lesz az egy hét alatt, de egyik ismerősöm felhívta a figyelmemet rá, hogy a Google szervez egy kifejezetten “újoncoknak” szóló keresőmarketing témájú előadást “AdWords kezdőknek – A Google szervezésében” címmel. A rendezvénysorozat...

Elolvasom
Újdonság: Adwords megtekintési konverzió

Újdonság: Adwords megtekintési konverzió

Friss ropogós hír, hogy a Google bevezette az Adwords képes és vizuális hirdetéseihez kapcsolódóan a megtekintési konverzió fogalmát (és természetesen a használatát). A képes és vizuális hirdetésekről azt hiszem még nem írtam konkrétan, úgyhogy jövő héten szentelek majd a témának egy írást. Nagyon röviden: ezek a hirdetések a tartalmi hálózatban...

Elolvasom
Szeretné, hogy mutassunk egy példát?

Szeretné, hogy mutassunk egy példát?

Pontosabban: szeretné, hogy végre valaki példát mutasson? Nagyon gyakran érzem azt az érdeklődőkön, hogy tanácstalanok abban a tekintetben, hogy “oké, oké… értjük, hogy lehet jól csinálni az online marketinget, de mégis hogyan???”. (Aki ügyfelünk lesz, annak persze megszűnik az ezzel kapcsolatos fejfájása!) Legújabb írásom egy sorozat folytatása, ami a Primodesign...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob