Szeretné, hogy mutassunk egy példát?

Pontosabban: szeretné, hogy végre valaki példát mutasson? Nagyon gyakran érzem azt az érdeklődőkön, hogy tanácstalanok abban a tekintetben, hogy “oké, oké… értjük, hogy lehet jól csinálni az online marketinget, de mégis hogyan???”. (Aki ügyfelünk lesz, annak persze megszűnik az ezzel kapcsolatos fejfájása!)

Legújabb írásom egy sorozat folytatása, ami a Primodesign teljes megújulásáról és brand váltásáról szól! (Nézze meg az első és a második bejegyzést is, ha nem érti miről van szó!)

Korábban is említettem, hogy a váltás fő oka az, hogy olyan online jelenlétet alakítsunk ki, ami önmagában is méltó bizonyítéka lehet annak a hatalmas tapasztalatnak és szaktudásnak, amit az évek során felhalmoztunk. Ez a “bizonyíték” egy rendkívül hatékony vevőszerző gépezet is lesz, de egyben olyan például is szolgál majd az érdeklődőknek, amit érdemes lesz a “maguk képére formálni”, és fő vonalakban akár alkalmazni is.

Online jelenlét?

Azért beszélek online jelenlétről, mert 2010-ben nem érdemes csupán honlapban, és hozzá alkalmazott ilyen-olyan kiegészítő megoldásokban gondolkozni, hanem mindezeket egy rendszerként kell kezelni, és különböző funkciók mentén kell rájuk gondolni.

Ilyen funkciók például a látogatószerzés, a lead generálás (pl. ajánlatkérés), a látogatók megtartása, a konkrét értékesítés, stb. Elképzelhető, hogy egy honlap képes minden funkcióra, de az szinte bizonyos, hogy önmagában egy honlappal nem lehet minden egyes funkciót tökéletesen ellátni.

Hogyan állunk neki egy komplett online jelenlét megtervezésének?

Röviden szeretném bemutatni, hogy milyen megfontolások mentén alakítottuk ki a Primodesign (pontosabban a leendő új márka/brand) teljesen új online jelenlétét! Ha nem is érdekli, hogy “mi van velünk”, ez akkor is egy olyan esettanulmány, ami szinte minden KKV számára hasznos lehet, hacsak nem elégedett maradéktalanul az online marketingjével. (Vigyázat: sokan elégedettek, mert fogalmuk sincs a valódi lehetőségekről!)

Mondhatok bármit, az egész alapja természetesen továbbra is egy jó honlap. A honlap viszont nem csupán egy olyan valami, amire feldobáljuk a szolgáltatásainkat, jobb esetben teszünk rá egy blogot, írunk egy bemutatkozást, aláteszünk valami ízléses dizájnt, aztán uccu neki, minden megy magától!

Nem, manapság már valami komolyat kell letenni az asztalra – még akkor is, ha egy “viszonylag jó” megoldással is a legjobb lehet egy cég a piacon. Ez utóbbit azért hangsúlyozom, mert nagyon gyorsan megjelenhet néhány konkurens, akik ha kellően profin teszik a dolgukat, akkor nagyon sok borsot törhetnek egy elkényelmesedett cég orra alá.

Tervezzünk honlapot!
A kiinduló pont sosem az, hogy mi mit gondolunk jónak, mi mit szeretnénk feltétlen feltenni egy honlapra. Szép dolog azt mondani, hogy azért írok blogot, mert szeretek írni, de ez nem igaz – pontosabban igaz, de ez csak azután derült ki, hogy üzleti szempontból szükségét éreztem egy blognak. :)

Amit először át kell gondolni, az nem más, mint hogy mi kell ahhoz, hogy

  1. “begyűjthessük” a szolgáltatásaink iránt érdeklődőket,
  2. rávegyük őket (jó értelemben) a maradásra,
  3. okot adjunk a rendszeres visszatérésre,
  4. végül vásároljanak tőlünk,
  5. majd vásároljanak újra és újra, és újra, és újra…

Elképzelhető, hogy egyesek sosem térnek vissza, mégis vásárolnak, de az “ideális ív” mindenképpen ez a viszonylag hosszabb folyamat, erre kell tehát tervezni a honlapot.

Holnap elkezdem részletesebben is kifejteni az iménti felsorolás elemeit – pontosabban azt, hogy mi milyen megoldásokat találtunk az egyes kihívásokra!

Ha tetszett amit olvasott, kérem nyomja meg a “Tetszik” gombot!

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Villám útmutató a közösségi médiához kisvállalkozásoknak

Villám útmutató a közösségi médiához kisvállalkozásoknak

Vállalkozóként ezerféle dologgal kell foglalkoznod. Szorítanak a határidők, változatos kihívások színesítik a napokat. A bokros teendők mellett könnyű félresöpörni a közösségi oldalak kezelését. Pe...

Elolvasom
Google Ads képzés – Hogy érdemes Ads témában tanulni?

Google Ads képzés – Hogy érdemes Ads témában tanulni?

Akár egy cég marketingese vagy (vagy az akarsz majd lenni), akár egy nagyobb cég marketing vezetője, akár egy cégvezető vállalkozó – egyszerűen nem engedheted meg magadnak, hogy ne legyél képben a ...

Elolvasom
Kommentek kezelése a közösségi médiában

Kommentek kezelése a közösségi médiában

Méltatlanul elhanyagolt téma az online marketingről szóló diskurzusban a kommentkezelés a közösségi médiában. Pedig óriási jelentősége van annak, hogyan kezeled céged social felületein a hozzászólá...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob