5+1 AdWords könyv, amit el kell olvasnod 2018-ban!

Egy korábbi bejegyzésben írtunk már arról, hogy milyen lehetőségeid vannak, amennyiben hatékonyan, gyorsan szertnéd elmélyíteni AdWords tudásod. Ebben a bejegyzésben a 2018-as év legfontosabb AdWords könyveit mutatom be neked.

A 5+1 könyv többsége angol nyelvű, ezért nyelvismeret szükséges a tudás elsajátításához. Amennyiben nem beszélsz angolul, akkor is van megoldás, hogy magabiztos AdWords hirdetővé fejleszd magad.

A korábbi bejegyzésünket itt találod, melyben az AdWords tanulás lehetőségeit mutattuk be az ingyenes online tréningektől az élő, egész napos rendezvényekig.

Google AdWords könyvek 2018-ban

A könyvek mellett megtalálod az Amazon, vagy egyéb elektronikus piacterek linkjét, ahol meg tudod vásárolni ezeket a könyveket. Semmilyen megállapodásunk nincs ezekkel az online boltokkal, azért ajánljuk ezeket a könyveket, mert valóban magas értéket és szaktudást tartalmaznak.

#1. Ultimate Guide to Google AdWords: How to Access 100 Million People in 10 Minutes

Az AdWords bibliájaként is emlegetik a könyvet, melynek ez már az 5. kiadása. Ebben a kiadásban olvashatsz az AdWords Express-ről, haladó ajánlattételi stratégiákról, a legújabb hirdetésbővítményekről, és a kevesek által használt automatizmusokról is.

Ráadásul nemcsak száraz elméleti tudást kapsz, hanem a könyv szerzői megosztják veled tapasztalataikat, az általuk használt eszközöket, trükköket, továbbá stratégiai megközelítést, szemléletet is kapsz Perry Marshall-tól és Bryan Todd-tól.

Ez a könyv kötelező olvasmány minden AdWords-ben hirdető marketingesnek, vállalkozónak.

#2. Google Adwords: A Quick Beginners’ Guide to Using Google Adwords

Míg a fent említett könyv főként a haladóbb technikákra összpontosít, addig ez a könyv kifejezetten azoknak a hirdetőknek szól, akik most vetik bele magukat a Google AdWords szövevényes világába.

Tehát az alapokkal kezdi, és végigvezet az AdWords beállításain, egy fiók felépítésén, miközben az alapvető kifejezéseket is megtanítja neked (természetesen angolul). Ami problémát jelenthet, ha angolul tanulod meg a szakkifejezéseket, akkor utána érdemes a magyar megfelelőjét is beazonosítani, mert a hazai blogokon, fórumokon sok esetben a magyar megfelelőjét használják a kifejezésnek.

A tartalomjegyzékből:

  • Mi az a Google AdWords?
  • A Google AdWords előnyei
  • Kulcsszó választási tippek
  • Konverzió optimalizálási technikák
  • Fiók létrehozása
  • Kampány létrehozása
  • Negatív, kizáró kulcsszavak
  • Hirdetések szövegezése

Ha most kezded az ismerkedést a Google hirdetési rendszerével, akkor kezdd a kályhától! Ez a könyv tökéletes választás, hogy felépítsd az alapokat.

#3. The Complete Google AdWords and YouTube Advertising Book

Azért került be a válogatásba ez a könyv is, mert kifejezetten nagy hangsúlyt kapnak a Youtube hirdetések a kiadványban. Már egy ideje hallani, hogy a videós hirdetések jobban teljesítenek az egyszerű szöveges vagy képes hirdetéseknél.

Ennek ellenére még aránylag kevesen élnek a videós hirdetések adta lehetőségekkel. Ez a könyv részletesen bemutatja, hogy milyen lehetőségeket rejt számodra, ha szeretnéd hirdetéseidet megjeleníteni a Youtube felületén is.

Amennyiben a piacodon kevesen alkalmazzák a videós hirdetéseket vagy a Youtube adta lehetőségeket, érdemes elmélyedned a könyv tartalmában, hogy lépéselőnyre tegyél szert versenytársaiddal szemben.

#4. Essential AdWords: The Quick and Dirty Guide (Including Tricks Google WON’T Tell You)

Már a címe is sokat sejtet a könyvnek, kezdőknek és haladóknak egyaránt ajánlott olvasmány. Kyle Sulerud, a könyv szerzője azt ígéri a bevezetőben, hogy feltárja a Google AdWords összes titkát és rejtéjét.

A könyv kifejezetten arra fókuszál, hogyan tudod csökkenteni a hirdetési költségeidet, és átcsoportosítani az erőforrásaidat azokra a területekre, melyek tényleg profitot termelnek számodra.

Trükkökben és okos megoldásokban nincs hiány a könyvben, viszont igazi erejét a folyamatok, különböző területek (célzás, releváns hirdetési szövegek írása, stb.) egységben történő kezelése adja, tehát a különböző területek közti összefüggések bemutatása.

#5. Learning Google AdWords and Google Analytics

Google AdWords és Google Analytics kéz a kézben járnak. Nem lehet valóban hatékonyan hirdetni, ha nincs egy analitikai eszköz a háttérben, mely folyamatosan információkat szolgáltat a felhasználók viselkedéséről.

Ha csak az AdWords rendszerére támaszkodsz, akkor ugyan látni fogod, hogy milyen hirdetési költség mellett hány darab konverzió érkezett, milyen a konverziós érték, hányan kattintottak, stb.

Viszont legalább ilyen fontos adatokat tudsz kinyerni az Analytics segítségével, pontosabb képet kapsz a felhasználók viselkedéséről, mi akadályozta a vásárlási folyamatot, milyen útvonalat jártak be, míg végül vásároltak (akár Adwords hirdetésen keresztül).

Ebben a könyvben kifejezetten az AdWords és Analytics termékeny együttműködéséről olvashatsz, mely hozzásegít téged hirdetéseid, kampányaid eredményeinek jobb megértéséhez.

Analitika nélkül vakon repülsz, miközben több 10, vagy akár 100 ezer forintot költesz online hirdetésekre.

+1. Google AdWords Könyv – Hirdetések készítése és optimalizálása

Ismerős brand, jól csengő név. :)

Nem maradhat ki a sorból az egyetlen magyar nyelvű AdWords könyv sem, melyet a Klikkmarketing írt, szerkesztett. A kiadványt 2018 tavaszán frissítettük.

A könyvben már az új adWords felület szerepel a képernyőfotókon, továbbá online videós képzés is társul a kiadványhoz. A jobb stratégiának, beállításoknak köszönhetően faragni tudsz hirdetési költségeiden. Egyetlen kampány során visszajöhet a könyv ára, ami nagyszerű befektetés.

Nagy előnye, hogy magyar nyelven írodott, így nem kell kétségbeesned, ha a fent felsorolt 5 angol nyelvű könyv olvasása nyelvi akadályokat gördítene eléd.

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Google Ads képzés – Hogy érdemes Ads témában tanulni?

Google Ads képzés – Hogy érdemes Ads témában tanulni?

Akár egy cég marketingese vagy (vagy az akarsz majd lenni), akár egy nagyobb cég marketing vezetője, akár egy cégvezető vállalkozó – egyszerűen nem engedheted meg magadnak, hogy ne legyél képben a ...

Elolvasom
Feltörték az e-mail fiókod? – Mutatjuk mi a teendő!

Feltörték az e-mail fiókod? – Mutatjuk mi a teendő!

Használsz online képszerkesztőt, be vagy regisztrálva mikroblogokra, online játékokba? Akkor ellenőrizd az e-mail címed minél hamarabb!

Elolvasom
Lassan indul az őszi hajtás – kapcsoljon rá Ön is profi Adwords hirdetésekkel

Lassan indul az őszi hajtás – kapcsoljon rá Ön is profi Adwords hirdetésekkel

Ahogy tegnap már írtam róla, szeptember elején kerül megrendezésre az első egész napos Adwords tréningünk, Budapesten a 4*-os Hotel Heliában. Több szempontból is különleges lesz ez a rendezvény: itthon ez az első egész napos, kizárólag Adwords témájú komplex tréning támogatja a Google Magyarország, 10.000 Ft-os hirdetési kuponnal 4+1 előadásban, teljesen...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob