Adwords kupon – hogyan, kinek, mennyiért?

A Google egyre intenzívebben használja az Adwords kuponokat, ami jó hír az Adwords rendszert most kipróbálni szándékozó cégeknek! Lehet már bizonyos magazinokban Adwords kupont találni, szolgáltató cégek is adhatnak ügyfeleiknek (pl. domain regisztrátorok), osztogatnak online marketinggel kapcsolatos rendezvényeken is, de néhanapján a Google Analytics használóinak is küld a Google kupon kódokat.

Szeretném kicsit rendszerezni és tisztába tenni az Adwords kuponokkal kapcsolatos információkat!

Alapvetően kétféle kupon van:

  • új Adwords fiók nyitásához kötött
  • a meglévő – “régebbi” – fiókban is beváltható

Sokkal gyakoribb az első verzió, azzal ugyanis új Adwords hirdetőket próbál szerezni a Google – ezért erről írok részletesebben. Ezek azok a kuponok, amiket a fentebb említett módokon lehet “szerezni”. A kuponok címletei igen változatosak: 10.000 Ft, 12.000 Ft, 15.000 Ft attól függően, hogy éppen melyik akcióról van szó. Ezeket a kuponokat vagy az Adwords fiók nyitásakor lehet “beváltani”, vagy a nyitás utáni két hétben (később már nem).

Ha közvetlenül a fiók megnyitásakor adja meg a kupon kódot, akkor a rendszer úgyis el fogja irányítani a számlázási beállításokhoz, ahol be is írhatja a kódot.

Új fiók regisztrálásakor

Ha már megnyitotta a fiókot (de nem régebben, mint két hete), akkor a Számlázások / Számlázási beállítások menüponthoz tartozó oldalon (elvileg alul) találja a vonatkozó részt. Ha már nem jogosult kupon beváltására, akkor meg sem jelenik a beváltáshoz szükséges űrlap.

Már megnyitott fióknál

Fontos tudni, hogy a tényleges hirdetés megkezdéséhez min. 2000 Ft-ot fel kell tölteni a Google számlára, hogy aktiválódjon a fiók. Ugyanakkor nem hiszem, hogy ez igazi gátja lehet a hirdetés megkezdésének, ha valaki komolyan gondolja a dolgot!

Ha van ezzel kapcsolatban kérdése, szívesen válaszolok!

Aktualitás az Adwords kuponok kapcsán: a készlet erejéig (még néhány darab van) a szokásos 10.000 Ft-os kupon helyett most $100 (kb. 20.000 Ft) értékű kupont adunk a Sikeres Google Adwords Hirdetések Titkai tananyagcsomaghoz!

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Mit tehet ma egy hazai vállalkozás, ha szeretne Google AdWords hirdetéseket használni?

Mit tehet ma egy hazai vállalkozás, ha szeretne Google AdWords hirdetéseket használni?

Egyre többen hirdetnek vagy terveznek hirdetni már a magyar vállalkozások közül is AdWordsben. Nagyon gyakori kérdés, hogy miként érdemes kezelni a dolgot? Oldják meg a hirdetések kezelését házon belül? De ki ért hozzá? Mennyire kell érteni hozzá? Honnan lehet tanulni a témában? Vagy bízzák rá egy külsősre? De kire? A...

Elolvasom
Mit tehetsz azért, hogy a kulcsemberek ne távozzanak a cégtől?

Mit tehetsz azért, hogy a kulcsemberek ne távozzanak a cégtől?

Vezetőként mindig rossz megtapasztalni, ha valaki távozik a cégtől. Az igazság azonban az, hogy ha ez meglepetésként ér, akkor valamit rosszul csinálsz! Olyan munkahelyet kell teremtened, ahol a pr...

Elolvasom
Kövesd profin a kampányaid UTM címkékkel

Kövesd profin a kampányaid UTM címkékkel

Ha aktívan kommunikálsz pl. a Facebookon, ha van email listád (és használod is), ha vannak Facebook, Insta és egyéb online hirdetéseid, akkor - ha profin akarod csinálni - címkézned kell a kampány ...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob