Google Analytics: van kérdése? (Nyerhet egy e-bookot!)

Rengetegen használják a weboldaluk látogatottsági adatainak elemzésére a Google Analytics programot. Nem véletlen ez, mert az Analytics

  • ingyenes,
  • a Google neve fémjelzi,
  • könnyen beüzemelhető,
  • egyszerű és szép grafikus kezelőfelülete van,
  • a legfontosabb információk kinyerhetők belőle,
  • és mérhetők vele a konverziók.

Sokan használják, de még mindig nem elegen!

Nem akarok titkolózni: készül egy e-book a Google Analytics beállításával és használatával kapcsolatban, amit szeretnék minél inkább az érdeklődők elvárásaihoz igazodva összeállítani.

Ehhez kérem a segítségét: kérem írja meg ide a bejegyzés alá hozzászólás formájában, hogy mi az, ami leginkább érdekelné a Google Analytics kapcsán!

Ilyesmi kérdésekre gondolok:

  • Hogyan kell ezt vagy azt beállítani?
  • Mit jelent a … grafikon?
  • Miért nem látom, hogy mennyi a …?
  • Mi a biztosíték rá, hogy… ? …
  • … vagy bármi, ami érdekli az Analytics-szel kapcsolatban!

Bármit kérdezhet tehát, de lenne nekem is egy kérdésem, amire ha van kedve válaszoljon! Ha használja: miért használja / mi a kedvenc funkciója? Ha nem használja: mi ennek az oka?

Közös érdekünk, hogy ez az anyag minél jobb legyen, én mégsem szívességet kérek: azok között, akik a fent leírt módon kérdésükkel/véleményükkel hozzájárulnak a könyv elkészültéhez, kisorsolok 3 példányt a hamarosan elkészülő e-bookból!

A kérdések/vélemények hozzászólás formájában történő “leadásának” határideje: 2008. augusztus 14. csütörtök, 18:00! Maga az e-book várhatóan szeptember elejére készül el.

Mi lenne hát az a bizonyos kérdés? Számítok a segítségére!

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

VVP #3: Munkatársak felvétele, toborzása, vezetése (podcast)

VVP #3: Munkatársak felvétele, toborzása, vezetése (podcast)

Ez a 2020 végén indult friss, ropogós podcastem 3. adásáról szóló rövid ismertető, betekintéssel a tartalomba, és linkekkel a lejátszáshoz. Ez nem egy "hivatalos" Klikkmarketing podcast, de ha egy ...

Elolvasom
Hogyan NE küldjünk direct mail-t e-mailben?

Hogyan NE küldjünk direct mail-t e-mailben?

Az Ezt láttam rovatban most kivételesen egy rossz példát mutatok be, cserébe elméletben összeállítom a konkrét üzenetnek egy hatékonyabb verzióját, hogy valamit tanulni is lehessen az esetből! Az imént kaptam meg egy neves hazai marketingkommunikációs portál DM-jét e-mailben. Feladója “PR- és Médiatréning”, a tárgysor szerint “Vezető kommunikációs szakemberek számára” lehet...

Elolvasom
A vevő élettartam érték – nem adottság, hanem rajtad múlik

A vevő élettartam érték – nem adottság, hanem rajtad múlik

Amíg csak abban tudsz gondolkozni, hogy egy betérő vevő éppen most mennyit hagy nálad, illetve hogy a ma elköltött marketing forintok ma megtérülnek-e, addig nem fogsz tudni igazán nagy céget épít...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob