VVP #3: Munkatársak felvétele, toborzása, vezetése (podcast)

Ez a 2020 végén indult friss, ropogós podcastem 3. adásáról szóló rövid ismertető, betekintéssel a tartalomba, és linkekkel a lejátszáshoz. Ez nem egy "hivatalos" Klikkmarketing podcast, de ha egy valódi vállalkozás felépítése a célod, akkor érdemes hallgatnod az epizódokat.

Ez a 40 perces adás az egyik “alapozó” rész, amikben bemutatom az általam kialakított vállalkozói szisztéma elemeit. Ebben az adásban a “munkatársak” témakörről beszélgetünk Szántó Péterrel, a podcast műsorvezetőjével.

Részletek a tartalomból

· Miként lehet kitalálni, hogy milyen feladatokra hozzunk be új munkatársakat?

· Mit jelent a rövidtávú visszaesés /RTV/ fogalma, és hogyan célszerű kalkulálni vele?

· Hogy néz ki a munkatársak felvételének optimális folyamata? Miként lehet egyáltalán a jó munkatársakat találni?

· Milyen egy jó álláshirdetés, és hogyan lehet érdeklődőket toborozni?

· Mi az összefüggés a jó csapat és a minőségi termékek / szolgáltatások között?

· Mi az, amit igazán nézni érdemes egy-egy jelölt kapcsán, ami alapján felvesszük vagy sem?

Lejátszás, itt helyben

Ez a Vállalkozóból Vállalkozás Podcast Soundcloudon megjelenő verziójának egyik lejátszó alkalmatossága. Ha akarod, akkor követheted az adásokat a Soundcloudon is, de a következő helyeken és módokon is:

Bővebben az egészről, az első epizódokkal

Ebben a korábbi blog bejegyzésemben bővebben is megfogalmaztam, hogy miért indítottam el ezt a műsort, és hogy egyáltalán mi az a podcast, és miért fontos ismerned ezt a formátumot vállalkozóként. Ebben a bejegyzésben az első néhány adást is közvetlenül belinkeltem, hogy kényelmesebben lejátszhasd őket a böngésződből.

Ezeket olvastad már?

Hogyan készíts profi termékleírást?

Hogyan készíts profi termékleírást?

A termékleírások jelentősége megkérdőjelezhetetlen. Senki sem akar olyasmit venni, amiről nem áll rendelkezésére elegendő információ. Ha megfelelő módon mutatod be az árudat az érdeklődőnek, sokkal...

Elolvasom
7 kulcstényező a sikeres Facebook hirdetésekhez

7 kulcstényező a sikeres Facebook hirdetésekhez

A tökéletes célközönséget keresed a Facebookon? Rengeteg lehetőség áll a rendelkezésedre sikeres kampányok futtatásához. Biztos, hogy a megfelelőt használod?

Elolvasom
Villám útmutató a közösségi médiához kisvállalkozásoknak

Villám útmutató a közösségi médiához kisvállalkozásoknak

Vállalkozóként ezerféle dologgal kell foglalkoznod. Szorítanak a határidők, változatos kihívások színesítik a napokat. A bokros teendők mellett könnyű félresöpörni a közösségi oldalak kezelését. Pe...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob