Google Certification Program + Adwords partnerkereső

Múlt héten voltam egy Google által rendezett “napon”, ahol az egyik fő téma az Adwords minősítési rendszerének megújítása volt. Korábban valaki vagy minősített szakértő volt, vagy nem, és ezt a minősítést 2 évente kellett megújítania.

Ezt a címet Magyarországon az elsők között szereztem meg még 2007 elején, az erről szóló (akkori) büszkélkedésem a másik blogomon olvasható: Google Advertising Professional minősítés! :)

Ez az egyszintű képesítés mára elavult[/b], hiszen olyan összetett lett az Adwords és olyan ütemben fejlődik, hogy egyrészt szükségessé vált, hogy legyenek szintek a minősítésben (a szakértők között is legyenek jó ill. még jobb szakértők), másrészt a 2 éves érvényesség már túl sok, 2 év alatt ugyanis rengeteget változhat a rendszer.

Az új rendszerben van egy alapvizsga, ami alapismereteket tartalmaz az Adwords-ről. Ezt a vizsgát tegnap le is tettem – közel olyan nehéz szerintem, mint a korábbi egyetlen vizsga. Az alapvizsgán túl vannak haladó szintű vizsgák, ezek már egy-egy részterületől szólnak, pl. csak a keresőhirdetésekről, vagy csak az elemzésről és a jelentésekről.

Az alapvizsgát tegnap tettem le! (A többit majd később…)

Ahhoz, hogy valaki használhassa az új Google logót, ami bizonyságul szolgál a képesítésére, minimum két vizsgát le kell tennie, az alap szintűt és egy haladót (+ egyéb követelményeknek is meg kell felelnie!). Ez azt jelenti a gyakorlatban, hogy ezentúl amelyik honlapon látni fogja a Google minősítésről szóló (új) logót, ott biztos lehet abban, hogy tényleg komoly Adwords tudással rendelkeznek.

Az új, Google által kiadott “Minősített partner” logó

Van még újdonság: ezentúl létezik az egyéni képesítés, és a minősített partner fogalma. Minősített partnerek olyan cégek lehetnek, akiknél legalább egy egyéni képesítéssel rendelkező dolgozó van és pluszban teljesít néhány követelményt (pl. ügyfeleinél jelentős költségkeretért felelős).

Ez az egész dolog azért érdekes Önnek, mint Adwords hirdetőnek, mert mostantól még kézzel foghatóbb “bizonyítékokat” kérhet a (leendő) partnerének szaktudásáról, aki a cége hirdetéseit (majd) kezeli.

A nemrégiben bevezetett partnerkereső fejléce

Ezzel párhuzamban bevezetésre kerül az Adwords partnerkereső, ahol az egyéni képesítéssel rendelkező magánszemélyemélyek, illetve a minősített partnerek között lehet megfelelő Adwords szakértőt találni. Ez a kereső több száz szempont alapján fogja rangsorolni a szakértőket és a szakértő cégeket, így mindenki megtalálhatja a maga/cége számára ideális partnert a hirdetéseinek kezeléséhez.

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Hogyan készíts profi termékleírást?

Hogyan készíts profi termékleírást?

A termékleírások jelentősége megkérdőjelezhetetlen. Senki sem akar olyasmit venni, amiről nem áll rendelkezésére elegendő információ. Ha megfelelő módon mutatod be az árudat az érdeklődőnek, sokkal...

Elolvasom
7 kulcstényező a sikeres Facebook hirdetésekhez

7 kulcstényező a sikeres Facebook hirdetésekhez

A tökéletes célközönséget keresed a Facebookon? Rengeteg lehetőség áll a rendelkezésedre sikeres kampányok futtatásához. Biztos, hogy a megfelelőt használod?

Elolvasom
Villám útmutató a közösségi médiához kisvállalkozásoknak

Villám útmutató a közösségi médiához kisvállalkozásoknak

Vállalkozóként ezerféle dologgal kell foglalkoznod. Szorítanak a határidők, változatos kihívások színesítik a napokat. A bokros teendők mellett könnyű félresöpörni a közösségi oldalak kezelését. Pe...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob