Így lesz kosárelhagyóból vásárló – A hirdetők 99%-a nem ismeri ezt a módszert

Meglehetősen nagy elköteleződést jelent, ha egy felhasználó már látta a sales oldalad, vagy kosárba rakta terméked, szolgáltatásod. Viszont sok esetben valami megakadályozza ezeket a felhasználókat, hogy be is fejezzék a vásárlást.

Mit szólnál, ha lehetőséged nyílna megkérdezni azokat a felhasználókat, akik elhagyták a sales oldalad, kosaradat, vagy nem fejezték be a vásárlást, hogy mi akadályozta meg őket a sikeres vásárlásban?

Ez egy nagyon jó lehetőség lenne számodra, hogy segíteni tudj a kosárelhagyó felhasználóknak befejezni a vásárlást, és visszajelzést kapnál, hogy milyen részén, területén kellene fejlesztened a vásárlási folyamatodnak, sales oldaladnak, stb. A következő néhány fejezet elolvasása után te is képes leszel erre!

Ebben a blogbejegyzésben a Facebook remarketing és Messenger célhelyű hirdetések termékeny kombinációjáról fogok írni, mely segítségével egyszerűen rákérdezhetsz a kosárelhagyó felhasználóknál, hogy miben tudnál segíteni nekik.

A kosárelhagyók a legforróbb célcsoportod

Egy másik blogbejegyzésben már írtam arról, hogy miért nagyon fontos,
hogy készíts listát azokról a felhasználókról, akik látták a kosár oldalát, vagy a sales oldaladat, viszont nem fejezték be a vásárlást.

Bővebben erről a Ne szalaszd el a ‘legforróbb’ célközönségedet – Kosárelhagyók újracélzása című blogbejegyzésben olvashatsz.

Egy nagyon erős elköteleződés már megtörtént, hogy a céged, vállalkozásod termékét, szolgáltatását megvásárolják, viszont valami megzavarta a folyamatot. Tehát egy nagyon értékes célcsoportról van szó, akiket segítened kell, hogy be tudják fejezni a vásárlást.

Kérdezz rá a problémára

Egyszerűen kérdezd meg, hogy miért nem sikerült befejezni a vásárlást.
Készíts listát azokról, akik látták a sales vagy kosár oldalad, majd remarketing hirdetéssel célozd meg őket.

Ne felejtsd el kizárni azokat, akik megvásárolták a terméket, szolgáltatást.

És itt jön az igazán hatékony módszer. A remarketing hirdetésed egy olyan hirdetés legyen, melynek üzenete arra vonatkozik, hogy miért nem sikerült befejezni a vásárlást és van-e szüksége további segítségre a felhasználónak.

A hirdetésre kattintva ne egy weboldalra navigáld őket, hanem Messenger ablak nyíljon meg, ahol rögtön felvehetik veled a kapcsolatot és megírhatják üzenetben, hogy mi volt a probléma a vásárlási folyamat alatt.

Egészen zseniális, egyszerű és gyors megoldás.

A Messenger célhely beállítása Facebook hirdetéskezelőben

Arra figyelj, hogy hirdetés szinten kell beállítanod, hogy Messenger ablak nyíljon meg a hirdetésre kattintva.

Ne keverd össze azzal a lehetőséggel, hogy hirdetéssorozat szinten jelölöd ki a Messengert az elhelyezési lehetőségeknél, mert az teljesen más célt szolgál.

Az alábbi kampánycélok esetében tudod a Messenger célhelyű hirdetési lehetőséget kiválasztani:

  • Aktivitás kampánycél esetében
  • Konverzió kampánycél esetében
  • Forgalom kampánycél esetében

Ez a hirdetéstípus asztali gépen és mobilon is megjelenik, viszont csak a hírfolyamban.

Összefoglalás

Ha azt látod, hogy a felhasználók eljutnak a sales oldaladra, kosárba raknak terméket, szolgáltatást, viszont nem fejezik be a vásárlást, akkor egyszerűen kérdezd meg őket, hogy mi akadályozta meg őket a sikeres vásárlásban.

Ennél egyszerűbb módja nincs, hogy segíteni tudj a kosárelhagyó felhasználóknak és felderítsd az esetleges hiányosságokat a vásárlási folyamatodban (sales oldal, kosár, stb.).

1 megosztás = “köszönöm, ez tetszett, hasznos volt” :)

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Google Advertising Professional minősítés

Google Advertising Professional minősítés

Ez a bejegyzés azon kivételes alkalmak egyike (talán az első ilyen), amikor nem lesz szó semmilyen tippről, tanácsról vagy tanulságos megoldásról, hanem egyszerűen csak megosztom az olvasókkal az örömöm. :) Tudatom tehát kedves olvasóimmal és ügyfeleimmel, hogy a napokban kaptam meg a Google-től a “hirdetési szakértő” minősítést. Ez azt jelenti,...

Elolvasom
Nagyobb elérés fizetett Facebook bejegyzésekkel – hogyan érdemes csinálni?

Nagyobb elérés fizetett Facebook bejegyzésekkel – hogyan érdemes csinálni?

Tipikusan csak nagyon kevesen látnak egy-egy olyan bejegyzést, amit egy üzleti Facebook oldalra kiteszünk. Aki üzemeltet ilyen oldalt, az bizonyára tisztában van ezzel, legfeljebb az okát nem tudja pontosan. Az okokra most nem térek ki, de a Miért látják olyan kevesen, amit egy Facebook oldalra írunk? című írásomban részletes választ...

Elolvasom
Mi a különbség a marketingügynökség, a reklámügynökség és a kreatív ügynökség között?

Mi a különbség a marketingügynökség, a reklámügynökség és a kreatív ügynökség között?

A marketingtevékenységet és kreatív tevékenységet folytató ügynökségekkel Dunát lehet rekeszteni. A sokszínű felhozatal azonban sokszor oda vezet, hogy nem tudni már, mi a különbség az egyes ügynök...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob