Jelentős változások az AdWords hirdetésszövegekben

Megváltozott az AdWords (Google Ads) szöveges hirdetések struktúrája, ennek köszönhetően még részletesebb hirdetéseket készíthetsz a Kereső Hálózaton. Még nagyon friss a változás, ezért előfordulhat, hogy a te AdWords fiókodban még nem jelent meg a lehetőség.

Ebben a bejegyzésben bemutatom, mi változott az eddigiekhez képest, és hogyan tudod kihasználni ezt az új lehetőséget, hogy még részletesebb, relevánsabb szöveges hirdetést tudj létrehozni az AdWords Kereső Hálózatán.

Ha belépsz az új AdWords felületre, és szöveges hirdetést szeretnél létrehozni, akkor ez az üzenet fog fogadni.

A legszembetűnőbb változás, hogy az eddigi 2 címsor helyett már 3 címsort alkalmazhatsz a hirdetéseidhez. A 3. címsor legfeljebb 30 karakter lehet, és a 2. címsor után jelenik meg. Viszont mobilon előfordulhat, hogy a 3. címsor nem jelenik meg, ezzel mindenképp számolj, ha valamilyen logikai kapcsolattal fűznéd össze a 2. és 3. címsort.

A hirdetés egységei, például a bővítmények, címsorok, leírások különféle kombinációkban jelenhetnek meg attól függően, hogy a felhasználó milyen eszközt használ.

Továbbá a Google Ads rendszere előrejelzései is befolyásolják ezeket a kombinációkat attól függően, hogy mit ítél meg az algoritmus teljesítményjavító megjelenésnek.

A hirdetések hosszabb leírásáról az alábbi információkkal szolgál a Google:

“a hirdetés leírása a megjelenített URL alatt jelenik meg, és legfeljebb 90 karakter hosszúságú lehet.”

A 2. leírás nem mindig jelenik meg, hasonlóan a 3. címsorhoz, erre is érdemes figyelni, hogy önmagukban is logikailag teljesek legyenek a leírások, ne utaljanak egymásra.

A változásnak köszönhetően nagyobb helyet foglalnak majd el hirdetéseid a Google találati oldalán (ahogy minden más hirdetőnek is, akik élnek a lehetőséggel). Tehát lépéselőnyre csak akkor tehetsz szert, ha mielőbb alkalmazod a bővített szöveges hirdetéseket az új Google Ads felületen.

Változások számokban

A 3 címsor egyenként 30 karakter hosszú lehet.

A 2 leírás egyenként 90 karakter hosszú lehet.

Ez a lehetőség az AdWords új felületén érhető el, eddig béta verzióban futott, de az elmúlt hetekben egyre több fiókban megjelent már a lehetőség.

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Önismeret nélkül nincs működő marketingstratégia

Önismeret nélkül nincs működő marketingstratégia

Marketingstratégiát alkotni és működtetni közel sem olyan egyszerű, mint talán elsőre gondolnád. És távolról sem csak a marketingről szól! Óriási szerep jut az önismeretnek és a személyes céloknak ...

Elolvasom
7 kulcstényező a sikeres Facebook hirdetésekhez

7 kulcstényező a sikeres Facebook hirdetésekhez

A tökéletes célközönséget keresed a Facebookon? Rengeteg lehetőség áll a rendelkezésedre a sikeres kampányok futtatásához de biztos, hogy a megfelelőt használod? Egyáltalán a Facebook felületén tal...

Elolvasom
Q4 – Ezért drágulnak a hirdetéseid vagy csökken az elérésük

Q4 – Ezért drágulnak a hirdetéseid vagy csökken az elérésük

Nem te rontottál el valamit, ha azt veszed észre, hogy drágulnak AdWords vagy Facebook hirdetéseid. Ez szinte előrejelezhető volt. Mielőtt kisebb pánikba esnél, olvasd el ezt a bejegyzést, melyben az egyik legfőbb okát mutatom be az egyre drágább hirdetéseidnek. Továbbá adok néhány hasznos tanácsot, hogyan tudod csökkenteni a hirdetési költségeid...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob