Ebben a bejegyzésben bemutatom, mi változott az eddigiekhez képest, és hogyan tudod kihasználni ezt az új lehetőséget, hogy még részletesebb, relevánsabb szöveges hirdetést tudj létrehozni az AdWords Kereső Hálózatán.
Ha belépsz az új AdWords felületre, és szöveges hirdetést szeretnél létrehozni, akkor ez az üzenet fog fogadni.
A legszembetűnőbb változás, hogy az eddigi 2 címsor helyett már 3 címsort alkalmazhatsz a hirdetéseidhez. A 3. címsor legfeljebb 30 karakter lehet, és a 2. címsor után jelenik meg. Viszont mobilon előfordulhat, hogy a 3. címsor nem jelenik meg, ezzel mindenképp számolj, ha valamilyen logikai kapcsolattal fűznéd össze a 2. és 3. címsort.
A hirdetés egységei, például a bővítmények, címsorok, leírások különféle kombinációkban jelenhetnek meg attól függően, hogy a felhasználó milyen eszközt használ.
Továbbá a Google Ads rendszere előrejelzései is befolyásolják ezeket a kombinációkat attól függően, hogy mit ítél meg az algoritmus teljesítményjavító megjelenésnek.
A hirdetések hosszabb leírásáról az alábbi információkkal szolgál a Google:
“a hirdetés leírása a megjelenített URL alatt jelenik meg, és legfeljebb 90 karakter hosszúságú lehet.”
A 2. leírás nem mindig jelenik meg, hasonlóan a 3. címsorhoz, erre is érdemes figyelni, hogy önmagukban is logikailag teljesek legyenek a leírások, ne utaljanak egymásra.
A változásnak köszönhetően nagyobb helyet foglalnak majd el hirdetéseid a Google találati oldalán (ahogy minden más hirdetőnek is, akik élnek a lehetőséggel). Tehát lépéselőnyre csak akkor tehetsz szert, ha mielőbb alkalmazod a bővített szöveges hirdetéseket az új Google Ads felületen.
Változások számokban
A 3 címsor egyenként 30 karakter hosszú lehet.
A 2 leírás egyenként 90 karakter hosszú lehet.
Ez a lehetőség az AdWords új felületén érhető el, eddig béta verzióban futott, de az elmúlt hetekben egyre több fiókban megjelent már a lehetőség.