Adwords ajánlatszimulátor

A minap figyelmes lettem egy új ikonra az új Adwords kezelőfelületen, méghozzá a kulcsszavak böngészésekor, a kulcsszóhoz tartozó max CPC (maximális kattintási ár) mellett.

A kis ikon nem jelenik meg minden kulcsszó mellett

Hogy mi bújt meg a kis apróságnak tűnő ikon mögé? Véleményem szerint az utóbbi idők egyik leghasznosabb funkcionális újítása! (Azért emelem ezt ki, mert ugyebár épp a teljes átállás zajlik a kezelőfelület kapcsán – de az nem jár “forradalmian új” funkciók megjelenésével.)

Ha rákattintunk az ikonra, akkor megvizsgálhatjuk, hogy az adott kulcsszó megjelenési “szokásai” hogyan változnának különböző max CPC mellett.

Mennyi lenne a megejelenés/kattintás bizonyos áraknál?

Máris pontosítanám magam: az értékek azt mutatják, hogy az elmúlt egy hétben mi történt volna abban az esetben, ha az értékekhez tartozó max CPC lett volna beállítva. Ez a szimulátor értelemszerűen nem tud jósolni, és nem is garantál semmit a jövőre nézve.

Azért az én olvasatomban ez csak a “szokásos jogi szöveg” a Google részéről, mert bár nyilvánvaló, hogy tényleg nem lehet készpénznek venni ezeket a szimulált adatokat (pl mert bármikor változhatnak a konkurens hirdetők beállításai), de azért egészen jó előrejelzést kaphatunk a változások következményeiről.

Jól látszik egyébként a kis grafikonon, hogy exponenciálisan nő a kattintások összköltsége a kattintási ár növekedésével, tehát mondjuk újabb 100 kattintás megvásárlása arányosan egyre drágább és drágább lesz, ezért egy szinten túl általában nem érdemes erőltetni a kattintási számok növelését.

Csatlakozz a 6000+ regisztrált olvasónkhoz!

Az ehhez hasonló új írásainkról, illetve más tartalmainkról küldünk értesítőket, és bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
E-mail cím nem megfelelő
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
* Kötelező mező

Ezeket olvastad már?

Küldd kispadra fáradt Facebook hirdetéseidet és nyerd meg a meccset

Küldd kispadra fáradt Facebook hirdetéseidet és nyerd meg a meccset

Biztos vagyok benne, hogy benned is felmerült már a kérdés, hogy mikor kell cserélned, frissítened Facebook hirdetéseidet, mikor érkezik el az a pont, mikor ‘elhasználttá’ válnak a hirdetési kreatívjaid. A hirdetéseid lehetnek képes posztok, videós hirdetések, canvas hirdetések, diavetítések, stb. Ez a bejegyzés nem a hirdetések megjelenéséről, formájáról fog szólni,...

Elolvasom
7 konkrét tipp a konverziós arány növelésére webshop tulajok számára (de más is tanulhat belőle)

7 konkrét tipp a konverziós arány növelésére webshop tulajok számára (de más is tanulhat belőle)

Öntöd a pénzt a Google és a Facebook hirdetésekbe, amik egyre csak drágulnak. De mennyit foglalkozol azzal, hogy 100-ból ne csak 1 ember vásároljon, hanem mondjuk 2, netán 3? Ehhez adunk most pár g...

Elolvasom
Mikor és hogyan kezdj el TikTok-ozni?

Mikor és hogyan kezdj el TikTok-ozni?

Úgy robbant be a TikTok, mint a bomba. A felhasználók száma rohamosan növekszik és egyre nagyobb a korosztályi szórás is. Most már nem igaz, hogy ez csak a fiatalok "játszótere", egy idei felmérés ...

Elolvasom
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob